Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko hakea koronarokotteen?

Vierailija
04.11.2021 |

Tylitko siitä kovin kipeäksi?

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallat. Ei tuntunut yhtään missään.

Vierailija
2/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä pitää täältä kysyä niin et uskalla. Ihan sama mitä minä sanoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en uskalla... Paljon tullut haittoja ja jo läheisillekin. Mutta jokainen päättää itse.

Valehtelet. Rokote on turvallinen ja haittoja on ollut erittäin vähän.

Vierailija
4/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, ei sitä kukaan muukaan ole uskaltanut ottaa.

Vierailija
5/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uskallat sitten sairastua koronaan. Onnea valitsemallesi tielle.

Vierailija
6/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä on turha hakea neuvoa, tämä palsta on täynnä valheita rokotteista. Kysy asiaa lääkäreiltä, älä täältä. 

Vierailija
7/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata, ei sitä kukaan muukaan ole uskaltanut ottaa.

Paitsi yli 80% suomalaisista jo ja määrä kasvaa. 

Vierailija
8/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan kahden vaiheilla. Mieskään ei kommentoi suuntaan eikä toiseen, kun koitan puhua aiheesta ja selvittää ajatuksia tai hakea rohkaisua. Yksin menee aivot solmuun, kun ei voi kenenkään kanssa puhua asiasta. Koitin etsiä oisko mitään tahoa, missä vois puhua asiasta vaikka terveydenhoitajan kanssa mutta en löytänyt. Terveyskeskukseen en viitti tämmöisestä soittaa, kun siellä on muutenkin niin pitkät jonot ja kiirettä.kirjoitin sit tänne... ap

Vierailija
9/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herran haltuun. Voi tulla haittoja tai olla tulematta. Tautikin voi olla paha tai olla olematta.

Ei ole mikään herran haltuun, on selkeästi vaarallista sairastaa ja rokotteista on vain harvoille mitään haittaa. 

Vierailija
10/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herran haltuun. Voi tulla haittoja tai olla tulematta. Tautikin voi olla paha tai olla olematta.

Tämäpä juuri. Kovasti olis helpompi päätös jos tietäis etukäteen. Mutta kukaan ei tiedä miten käy jos otan rokotteen eikä miten käy jos en ota. Ja kummin vaan, niin yksinhän sitä sit kaiken kantaa. Ap

Vierailija
11/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan kahden vaiheilla. Mieskään ei kommentoi suuntaan eikä toiseen, kun koitan puhua aiheesta ja selvittää ajatuksia tai hakea rohkaisua. Yksin menee aivot solmuun, kun ei voi kenenkään kanssa puhua asiasta. Koitin etsiä oisko mitään tahoa, missä vois puhua asiasta vaikka terveydenhoitajan kanssa mutta en löytänyt. Terveyskeskukseen en viitti tämmöisestä soittaa, kun siellä on muutenkin niin pitkät jonot ja kiirettä.kirjoitin sit tänne... ap

Lääkärit ja terveyskeskukset ovat sitä mielktä että ota jo vihdoin, turha siitä on niille soittaa, selvää asiaa.

Vierailija
12/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat sen puhumisen ja käyt siellä piikillä ennenkuin on liian myöhäistä ja sairastut. Nyt korona leviää kun on rajoituksia purettu ja syksy.

Minut on rokotettu jo kolmeen kertaan ja olen helpottunut että ne ovat saatu.

Vierailija
13/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai uskallat. Itse saan kolmannen piakkoin. Koronatartunta on se, mitä kannattaa pelätä, ei rokote.

Vierailija
14/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ei kukaan voi sanoa, miten reagoit rokotteeseen. Sun täytyy vain punnita, kumpaa pidät suurempana uhkana, tautia vai rokotetta. Suurin osa sairastaa taudin lievänä (ikä ja sairaudet lisäävät riskiä), ja rokotehaitat ovat harvinaisia. Kukaan ei vain voi sanoa, miten kullekin yksilölle käy.

Vierailija
15/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista että kun se kerran sinuun pistetään, et voi saada sitä pois.

Miksi haluat vaarantaa toisen terveyden antamalla tällaisia ohjeita?

Vierailija
16/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saat aivoveritulpan THL ei maksa korvauksia

Ja eipä se raha menetettyä terveyttä korvaakaan.

Vierailija
17/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en uskalla... Paljon tullut haittoja ja jo läheisillekin. Mutta jokainen päättää itse.

Valehtelet. Rokote on turvallinen ja haittoja on ollut erittäin vähän.

En usko että valehtelee, kun myös minulla perheenjäsen on saanut vakavan haittavaikutuksen rokotteesta. Eikä edes ole tehnyt haittavaikutusilmoitusta.

Valtaosa haittavaikutuksista jää kokonaan ilmoittamatta, joten kun katsot suurta määrää niitä ilmoituksia niin todellisuus siitä on 10-100x pahempi.

Kylläpäs valehtelee. Rokotevastaisilla on aina koko lähipiiri täynnä rokotteesta vakavia haittoja saaneita ja kuolleita. Kumma kyllä  tavallisilla ihmisillä näitä ei ole lähipiirissä (ei myöskään työkavereilla, sukulaisilla, tuttavilla).

Kumma kyllä, en tunne ketään koronan vuoksi sairaalaan joutunutta, saati kuollutta. Vähän sairastaneita tutuissa ylipäätään. Miten tämä on mahdollista?

Vierailija
18/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensiksi kannattaa selvittää itselleen, miksi pelkää rokotusta. Se on ihan arkinen asia. Siellä rokotuspaikalla kulkee ihmisjono koko ajan. Kaikki ihan tavallisia kansalaisia. Istuvat piikin jälkeen vartin siellä ja lähtevät sitten kotiin tai töihin. Siihen ei liity mitään ihmeellistä dramatiikkaa. Suurimmalle osalle ei tule yhtään mitään oireita. Joillekin tulee pistoskohta kipeäksi. Joillakin saattaa olla lämpöä illalla. Yhden päivän kuumekin on jo aika harvinaista. Jos olet liikaa lukenut rokotevastaisten valheita, kannattaa välillä tutustua koronan oireisiin ja pitkäaikaishaittoihin. Ne ovat huomattavasti pelottavampia.

Vierailija
19/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltäytymiset Modernan rokotteesta ihmetyttävät Suomessa – ”Se on samanlainen rokote kuin Pfizerin”

Keväällä moni empi AstraZenecan koronarokotteen ottamista, nyt pelkoja aiheuttaa Modernan rokote – täysin turhaan, sanoo asiantuntija.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008183647.html

NYT sitten on käynyt niin, että Moderna on keskeytetty tietyillä ihmisillä Ruotsissa, Islannissa keskeytetty kokonaan. JA HEI, ”Se on samanlainen rokote kuin Pfizerin”, asiantuntijat myöntää.

Moderna keskeytettiin, samanlaisen Pfizerin antamista sitten jatketaan. Ei helvetti. Aavistan että tuo uutinen poistetaan, siksi se on arkistoitu: https://web.archive.org/web/20211014115218/https://www.is.fi/kotimaa/ar…

Nyt kannattaa herätä ennen kuin injektoi yhtään lisää ihmisiä. Pian Pfizerikin keskeytetään.

Kaikki koronarokotteet ovat samanlaisia, valmistajasta riippumatta. Korkeintaan häiriö tuotantoprosessissa aiheuttaa vaihtelua koostumuksessa.

Vierailija
20/143 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitoalalla. Kaikki kollegat on rokotettu vähintään kahdesti. Samoin hoidettavat. Kukaan tietämäni ei ole saanut haittavaikutuksia, korkeintaan pian ohimeneviä sivuvaikutuksia rokotuksen jälkeen. Long covid -tapauksia kyllä tiedän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi