Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on hyvät neuvot kalliit!! Olen seurustellut "ihanan" miehen kanssa

Vierailija
15.01.2015 |

yli vuoden, tapaamme säännöllisesti (mies viettää luonani 2-4 yötä viikossa), yhteenmuutosta ja jopa naimisiin menosta ja yhteisestä lapsesta on puhuttu! Mulla on itsellä 2v lapsi jonka isä ei pidä yhteyttä, ja tämä miesystäväni ollut aivan mahtava lapseni kanssa alusta asti, tyttö jo sanookin häntä isiksi :/

No, se ongelma. Sain yhtäkkiä facebookiin yksityisviestiä joltain aivan vieraalta naiselta, joka halusi "varoittaa" minua miehestä- ovat kuulemma seurustelleet aiemmin ja mies oli häntä kohtaan väkivaltainne ja jätti hänet rakastuttuaan minuun - pahin osa oli se, että heillä on kuulemma yhteinen taaperoikäinen lapsi, jonka mies on hylännyt?!!! Laittoi "todisteeksi" lapsesta kuvia, mutta en kyllä mitään yhdennäköisyyttä mieheen huomaa.. Miehen mukaan nainen on mt-ongelmainen ja katkera, joka ei ikinä selvinnyt heidän erostaan - siis siitä että mies jätti hänet, ja haluaa nyt kostaa ja tuhota meidän välit. Ja että lapsi ei ole mieheni. Isyystestejä ei ole tehty.

Nyt on tämän mamman pää vähintäänkin pyörällä, neuvokaa kuinka toimin fiksusti? :(

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D onnittelut! sulla on käsissäsi klassinen aikapommi. Kiirehdit vaan reippaasti suhteessa eteenpäin, niin ennen pitkää kyllä tiedät ihan omakohtaisesti mistä miehen "katkera ja hullu ex" sua on varoitellut.

Hassua, kuinka tuollaisilla "nopeiden liikkeiden" miehillä onkin aina riesanaan kateellisia, katkeria ja sekopäisiä exiä, jotka ovat vain halunneet käyttää heitä törkeästi hyväkseen joko hankkimalla heille lapsen, tai valehtelemalla että lapsensa on heidän.

Isyystestin saa kyllä tehtyä dna:sta ilman että miehesi saa asiasta koskaan edes tietää mitään, jos olet oikeasti totuudesta sen suhteen kiinnostunut.

Vierailija
2/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeiden liikkeiden? onko vuosi nopeaa etenemistä? Kauan teidän mielestä tulisi tapailla ennen kuin voi esim.

muuttaa yhteen? Eikö ihmisen tunne vasta kunnolla siinä vaiheessa kun on kamat samassa taloudessa?

Voit tapailla vaikka 10-vuotta jotain ja sitten muuttaa yhteen huomataksesi ettette tulekkaan toimeen.

Noi etanan vauhtia etenvät on enmmenkin jokseenkin outoja tapauksa yleensä. Olen huomannut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisestä voi kyllä tulla uusia puolia ilmi vielä vuosien yhdessäasumisen jälkeenkin.

Vierailija
4/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin tuollaisen varoituksen tosissaan. Ketä oikeasti kiinnostaisi tulla neuvomaan, jos olisi vain katkeruus jäänyt kalvamaan mieltä. Sopikaa treffit naisen kanssa mieheltä salaa ja silloin saat ehkä tietää enemmän mitä kyseisellä tyypillä on kerrottavaa.

Vierailija
5/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluan vain varoittaa, että se exä voi hyvinkin puhua totta. Hullut sairaalloisen mustasukkaiset väkivaltaiset kusipäät on mestareita esittämään kilttiä ja ihanaa. Kokemusta on. Yritä tarkkailla sen tekemisiä ja sanomisia kriittisesti. Etenkin jos huomaat siinä mustasukkaisuuden merkkejä, hän on mitä luultavimmin juuri sitä mitä ex väittää.

Vierailija
6/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jatkakaa vielä tapailua entiseen malliin ja katsot mihin tilanne kehittyy. Kertomasi perusteella vaikuttaa todennäköisemmältä, että miehesi entinen puoliso on se sekopää. Mutta mistäpä sitä koskaan varmaksi voi tietää.

Vierailija
7/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KILIKILIKILIKILIKILI, terveisin varoituskello.

Tuntosarvet pystyyn. Kuuntele sitä naista.

Vierailija
8/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota sille naiselle, että pyytää miehen isyystestiin jos homma on kerta epäselvä.

Vierailija
9/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskot miehen exää, muttet miestä. Katkeria exiä riittää suomessa, jotka yrittävät vain pilata uuden suhteen.

Vierailija
10/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:59"]No haluan vain varoittaa, että se exä voi hyvinkin puhua totta. Hullut sairaalloisen mustasukkaiset väkivaltaiset kusipäät on mestareita esittämään kilttiä ja ihanaa. Kokemusta on. Yritä tarkkailla sen tekemisiä ja sanomisia kriittisesti. Etenkin jos huomaat siinä mustasukkaisuuden merkkejä, hän on mitä luultavimmin juuri sitä mitä ex väittää.
[/quote]

Ai niin voisin vielä lisätä, että tässä minun tapauksessa minä olin se lapsi. Perheemme meni hajalle tämän jälkeen. Kaikilla on jotain mt-ongelmia ja lapsuus oli aika paskaa. Haluatko saman omalle lapsellesi? Nyt vasta huomasin lukea, että sulla on sellainen. Tiesitkö, että noi mustasukkaiset hullut on erittäin mustasukkaisia juuri toisten miesten lapsista? Että joo... Saattaahan se olla ihan normaali mies ja exä vaan valehtelee, mutta ole valppaana! Jätä se HETI, kun huomaat siinä uhkaavaa käytöstä.

Vierailija
11/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.. Puhu ensinnäkin miehesi kanssa! Ja mitä sitten jos pitäisi paikkansa? Jos mies kuitenkin on ollut ihana sua kohtaan jne, niin onko sillä loppujen lopuksi väliä millanen menneisyys on?

Vierailija
12/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi sitä isyystestiä ja katso miten ukko reagoi. Jos rupeaa kyselemään mikset usko häntä ja inttää, että nainen on hullu niin sitten tämä nainen on todennäköisesti varoittanut sua ihan aiheesta. Jos ei ole mitään salattavaa, niin suostuu kyllä. Ja jos taas naisella on salattavaa niin se ei ihan hevillä suostu.

ota asia puheeksi julkisella paikalla, jos vaikka onkin oikeasti väkivaltainen.

Vierailija
13/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Mulla oli vähän sama tilanne. Miehen ex ei ottanut muhun yhteyttä mutta mies kertoi että exänsä on ihan hullu ja väkivaltainen, ex kuulemma kävi miehen kimppuun ja sitten lähti turvakotiin esittämään uhria ym. Ja mä uskoin koska ex vaikuttikin ihan hullulta mm. soittelemiensa puheluiden perusteella joita kuulin vierestä.

Mun ja miehen suhde päättyi siihen että mulla oli hengenlähtö lähellä.

En siis suoralta kädeltä tyrmäisi exän väitteitä mutten myöskään kuittaisi sekopääksi. Miehen reaktiot varmaan kertovat aika paljon..

Vierailija
14/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:07"]

Hei.. Puhu ensinnäkin miehesi kanssa! Ja mitä sitten jos pitäisi paikkansa? Jos mies kuitenkin on ollut ihana sua kohtaan jne, niin onko sillä loppujen lopuksi väliä millanen menneisyys on?

[/quote]

No totta helvetissä on! Jos tuollainen menneisyys on totta, on miehellä vakavammanlaatuinen persoonallisuushäiriö ja sellaiseen ei voi sekaantua, etenkään jos on lapsi perheessä.

Vierailija
15/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti kannattaa jutella naisen kanssa enemmän. Olet varmaan vähän puolustuskannalla miehen suhteen, mutta kyseessä on sen verran vakava asia, ettei tämmöistä kannata ohittaa totuutta selvittämättä.

Vierailija
16/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kyllä paskin neuvo ikinä.[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:07"]Hei.. Puhu ensinnäkin miehesi kanssa! Ja mitä sitten jos pitäisi paikkansa? Jos mies kuitenkin on ollut ihana sua kohtaan jne, niin onko sillä loppujen lopuksi väliä millanen menneisyys on?
[/quote]

Vierailija
17/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:50"]

:D onnittelut! sulla on käsissäsi klassinen aikapommi. Kiirehdit vaan reippaasti suhteessa eteenpäin, niin ennen pitkää kyllä tiedät ihan omakohtaisesti mistä miehen "katkera ja hullu ex" sua on varoitellut.

Hassua, kuinka tuollaisilla "nopeiden liikkeiden" miehillä onkin aina riesanaan kateellisia, katkeria ja sekopäisiä exiä, jotka ovat vain halunneet käyttää heitä törkeästi hyväkseen joko hankkimalla heille lapsen, tai valehtelemalla että lapsensa on heidän.

Isyystestin saa kyllä tehtyä dna:sta ilman että miehesi saa asiasta koskaan edes tietää mitään, jos olet oikeasti totuudesta sen suhteen kiinnostunut.

[/quote]

Samaa mieltä. Samanlaisen tapauksen kokeneena, vaikka ei ehditty muuttaa yhteen. 

Exäni käytti liikaa överiksi meneviä kuvailuja omasta entisestä vaimostaan, jonka kanssa hänellä oli lapsi. Lastentarhanopettajana toimiva, ulospäin hissukan oloinen nainen oli kaikkea kamalaa: umpihullu, katkera, hyväksikäyttäjä, kostaja, paska äiti lapselle mutta 'sossuthan saatana aina uskovat naista'. 

Suhteen edetessä selvisi että ex oli koukussa steroideihin ja sai testosta ihan kauheita kilareita, mm.potki huonekalujaan paskaksi kadotettuaan autonavaimet ja heitti ruokalautaset seinään, koska 'mässytin ruokaa niin rumasti'. Jälkimmäisen kohtauksen jälkeen ei enää tavattu.

Eka ja vika kerta kun olen seurustellut kenenkään douppaavan kanssa. Eipä tullut toikaan asia selville ennen kuin vahingossa. En sitä sano, että ap:n mies ois välttämättä edes väärässä, mut yleensä noi exiään vuolaasti haukkuvat piilottelee omia luurankojaan kaapissa.

Vierailija
18/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin isyystesti tulee tehdä ihan jo lapsen ja miehen etujen kannalta.

Vierailija
19/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa miehesi eksä salaa. Minä olen ollut Se " hullu ja mielenterveysongelmainen" ex- vaimo, joka soitti uudelle naiselle keroakseen mihin soppaan on lusikkansa pistämässä. Ei uskonut, pakeni pari vuotta myöhemmin turvakotiin lasten kanssa. Mun eksä on narsisti ja olis todellakin pystynyt olemaan ihana vuoden ja parikin suhteen alussa. Se, miten mies puhuu eksistään, kertoo paljon miehestä itsestään. Ja tuskin Se miehesi exä ihan kevein perustein sinuun ottaisi yhteyttä. Tunnetko paljonkin miehen kaveripiiriä? Jos sitä ei ole, Se on merkki jostain.

Vierailija
20/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:17"]

Samaa mieltä. Samanlaisen tapauksen kokeneena, vaikka ei ehditty muuttaa yhteen. 

Exäni käytti liikaa överiksi meneviä kuvailuja omasta entisestä vaimostaan, jonka kanssa hänellä oli lapsi. Lastentarhanopettajana toimiva, ulospäin hissukan oloinen nainen oli kaikkea kamalaa: umpihullu, katkera, hyväksikäyttäjä, kostaja, paska äiti lapselle mutta 'sossuthan saatana aina uskovat naista'. 

Suhteen edetessä selvisi että ex oli koukussa steroideihin ja sai testosta ihan kauheita kilareita, mm.potki huonekalujaan paskaksi kadotettuaan autonavaimet ja heitti ruokalautaset seinään, koska 'mässytin ruokaa niin rumasti'. Jälkimmäisen kohtauksen jälkeen ei enää tavattu.

Eka ja vika kerta kun olen seurustellut kenenkään douppaavan kanssa. Eipä tullut toikaan asia selville ennen kuin vahingossa. En sitä sano, että ap:n mies ois välttämättä edes väärässä, mut yleensä noi exiään vuolaasti haukkuvat piilottelee omia luurankojaan kaapissa.

[/quote]

No ap:hän ei kyllä viestissään maininnut, että miehensä olisi vuolaasti ketään haukkunut.

"Sossuthan saatana uskovat aina naista" ei taas kuulosta ihan järkimiehen puheilta, ei edes kännissä olevan järkimiehen. Minä melkein vetäisin omat johtopäätökseni pelkästään tuosta asiasta (ja toki siitä, että kyllä ne sossut pääsääntöisesti työnsä osaavat, jos mies ei ole saanut yhteishuoltajuutta, siihen on syynsä). Sun kohdallasi varoitusmerkkejä on varmasti ollut ihan riittämiin, et vaan ole kuunnellut niitä syystä tai toisesta.

Ap:llä on kyllä hankala tilanne käsissään. On ihan mahdollista että mies on juuri niin hyvä mies kun ap tällä hetkellä uskookin, voi taas olla että ei. Yleensä joku ystävä näkee tilanteen objektiivisemmin ja osaa kommentoida miehen luonnetta ehkä toisin kuin mihin itse vaaleanpunaisten lasien läpi pystyy. Aika paljon kertoo se, kiroileeko mies, onko muuten aggressiivinen (esim. auton ratissa), osaako hän nauraa itselleen ja omille kömmähdyksilleen, vai onko aina oikeassa jne. Pieniä ja vähän suurempia merkkejä jotka kyllä joku näkee. Esim. narsistit eivät ikinä naura itselleen.

Jotkut naiset kestävät törkeää puhetta miehiltään ja silti kuvailevat näiden hyvyyttä ystävilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä