Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en laihdu?? Päivän syömiset

Vierailija
15.01.2015 |

painoa 85kg, pituutta 170. 15. Päivä laihdutusta menossa ja painoa pudonnut 100g!

Aamupala: täysjyväruisleipä, kermajuusto, kalkkunaleike, kurkku, tomaatti, kahvi.

Lounas: 3 munan munakas, kahvi

Välipala: iso salaatti (ei öljyä tai kastikkeita)

Päivällinen: possupihvi 50g, suolaa ja pippuria, vihannessekoituspussi

Iltapala: 150g mustikoita.

Kaloreita päivittäin noin 1200-1500. En syö perunaa, pastaa, riisiä enkö muita viljoja kuin ruista.

Eli missä se tökkii??? Turhauttaa! Aiemmin olen laihtunut tällä tavalla yli 10 kg!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:02"]Liian vähän ruokaa ja rasvaa. Itse laihdutan kanssa ja viimevuoden maalikuusta lähtien on lähtenyt 18kiloa. Tämän päivän syömiset: Aamupalaks pinaatti-juusto-munakokkeli kuohukermalla ja kolmella munalla, lounaaksi voissa paistettua kanaa ja kasviksia (kesäkurpitsa, porkkana, kukkakaali, selleri, sipuli, valkosipuli, paprika) lisänä höyrytetty kokonainen parsakaali jonka päälle sulamaan köntsä voita, "välipalaksi" smoothie missä mustikoita, mustaherukoita, kookosmaitoa, 0.5banaani, omena, vihreää teetä. Iltaruualla paistettua lohta ja uunijuureksia, iltapalaksi kermajuustoa palanen, cashew pähkinöitä ja kurpitsansiemeniä kourallinen ja 2palaa 70% suklaata teen kanssa. Tänään en treenannut, jos oisin olisin ruokiin lisännyt riisiä tai yhden perunan, viljat on 100% pois ja kaikki maitotuotteet täysirasvaisena, hyvin toimii ja olen myös 84,8kg ja 169cm eli samoissa mennään
[/quote]

Wau, hyvä sinä!! Ja kiitos tästä, vaikuttaa sellaiselta mihin itsekin pystyisin. :) Ap

Vierailija
22/23 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 litraa?! Anteeksi mutta en kyllä usko :D Tuolla määrällä saa istua koko päivän pöntöllä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:05"]3-4 litraa?! Anteeksi mutta en kyllä usko :D Tuolla määrällä saa istua koko päivän pöntöllä...
[/quote]

No ihan tosi :) mulla on puolentoista litran vesipullo jääkaapissa jonka täytän kahdesti. Eli aina vähintään 3l. Ap