Jouluapua (Raahe)
Moi!
Harmittaa, kun en ole vielä saanut vastausta. Kirjoitin nimittäin nimeltä mainitsemattoman toisen vauvalehden joululahjakeskusteluun, että voisin lähteä Raahessa ens viikonloppuna jouluruokaostoksille apua tarvitsevan kanssa. Mistäköhän kiikastaa? Eikö toisella palstalla ole näkyvyyttä tarpeeksi.. No "mainostetaan" nyt tätä kautta. :) Hyviä jouluja kaikille!
Kommentit (21)
Jos haluat muuten muistaa niin lahjakortin voit vaikka halpa-halliin laittaa:)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:58"]Jos haluat muuten muistaa niin lahjakortin voit vaikka halpa-halliin laittaa:)
[/quote]
Hyi mikä kuppaaja :(.
En luultavasti olisi tuttu, en asu Raahessa. Miehen isän suku on sieltä kotoisin. Laita nyt rohkeasti viestiä sen toisen palstan kautta! ;) -ap
Asun Raahessa. Neljä lasta :) mieski löytyy... Apu olisi tarpeen,ei saatu diakoniasta.eikä muualtakaan...
Ootpa ihana! Ite asun kans Raahesa mutta en jouluapua tarvitse, menen vanhemmilleni jouluksi :) (Olen opiskelija) Mutta toivottavasti joku oikeasti apua tarvitseva tähän tarjoukseesi tarttuu! Oikein hyvää joulua sulle! <3
Täällä myös Raahelainen ja haluaisin nimenomaan auttaa oman kaupungin perhettä. Mulle on itselle ihan sama vaikka olisi tuttukin, en ajattelisi mitään enkä moittisi olis vaan mukava auttaa.
En löydä sieltä toiselta palstalta sitä juttua...
Jopas täällä nyt on Raahelaisia... Mistäpäin raahea ootte?
Tosi hienoa, ap. Olen Raahesta, mutta itselläni asiat onneksi sen verran hyvin ettei tarvetta.
Hyvää joulua sulle kuitenkin :)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:07"]Jopas täällä nyt on Raahelaisia... Mistäpäin raahea ootte?
[/quote]
Kaupunginmetsästä.
Se on heidän Mitäs nyt? - vapaan keskustelun alussa.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:06"]
En löydä sieltä toiselta palstalta sitä juttua...
[/quote]
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2424887-hyva-joulumieli-2014-a/
Muuten voisin ja tarve olisi ostoksille,mutta en saa lapsenvahtia ja en viihtis 5lasta alle 8v kaikki raahata mukana...
Miksi sun ap pitää lähteä mukaan. En asu Raahessa enkä apua tarvitse, mutta aika nöyryyttävää avunantoa? Apu pitää lähteä hyvästä sydämestä, ei kyttäyksestä.
Voisin ottaa kyllä avun vastaan mutta en pääse lasten kans ostoksille.tai pääsen mutta en jaksa yksinkertaisesti ottaa pieniä lapsia mukaan kauppaan,voithan tuoda meille ovelle jouluostokset :)?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:43"]Voisin ottaa kyllä avun vastaan mutta en pääse lasten kans ostoksille.tai pääsen mutta en jaksa yksinkertaisesti ottaa pieniä lapsia mukaan kauppaan,voithan tuoda meille ovelle jouluostokset :)?
[/quote] Kävisikö tämä,ap?
Minä asun Raahessa :) mutta en kehtaa ottaa apua vastaan vaikka tarve olisi...Jos satut tuttu olemaan:/