Miksi en laihdu?? Päivän syömiset
painoa 85kg, pituutta 170. 15. Päivä laihdutusta menossa ja painoa pudonnut 100g!
Aamupala: täysjyväruisleipä, kermajuusto, kalkkunaleike, kurkku, tomaatti, kahvi.
Lounas: 3 munan munakas, kahvi
Välipala: iso salaatti (ei öljyä tai kastikkeita)
Päivällinen: possupihvi 50g, suolaa ja pippuria, vihannessekoituspussi
Iltapala: 150g mustikoita.
Kaloreita päivittäin noin 1200-1500. En syö perunaa, pastaa, riisiä enkö muita viljoja kuin ruista.
Eli missä se tökkii??? Turhauttaa! Aiemmin olen laihtunut tällä tavalla yli 10 kg!
Kommentit (23)
Syöt aivan liian vähän. Siksi et laihdu.
Onko tämä joku huono yritys karpata? Karppaus.info neuvoo fiksummat ateriat sinullekin, mars sinne.
Senttejä on lähtenyt yli 30 että älä tuijota vaakaa ja siinä ravaaminen aiheuttaa stressiä ja masennusta jos paino on vähänkin noussut, varsinkin sali/jumppapäivän jälkeen paino on aina noussut kilonkin kun lihakset kerää nestettä, mä käyn max kerta vkossa puntarissa aamuisin vessakäynnin jälkeen. Oon jo nähny tulokset että kuinka hyvin tää toimii niin en niin välitä kiloista kun sentit ja peilikuva kapenee koko ajan :) t. 11
Opettele syömään. Mee jutan superdieetille ni opit perus ruokavalion
Joku syöttää sua salaa yöllä kun nukut suu auki. Nuku suu kiinni ja yksin lukkojen takana.
Liity keventäjät.fi -palveluun, se nyt 2 vk ilmainen kokeilu. Syötä sinne kaikki ruokasi niin näet, missä syömisesi menee pieleen. Hyviä muutosohjeita saitkin jo. Liikaa proteiinia ainakin syöt.
Syöt liian vähän. Nosta lähelle 2000 kcal. Rasvaa?
Entä liikunta? Tuohon on lisättävä tunti reipasta kävelyä päivässä.
Missä hyvät rasvat?
Ihan turha punnita itseään päivän aikana monta kertaa, kun juomisen määrä, wc-käynnit, turvotukset voivat vaikuttaa kilon, parinkin verran. Relaa vähän ja käy esim. kerran viikossa vaa'alla aina aamusta.
Ainiin, leivän päälle laitan oikeaa voita noin 5g, paistan voissa myös ruokani. Salilla käyn 2 krt viikossa, lenkillä 2 krt vko. Eilen söin lounaaksi neljä pekoniviipaletta ja toissapäivänä oikein voissa paistetun kanafileen. Ap
Syöt liian vähän, ja rasvaa on liian vähän. Kermajuusto pois ja joka aterialle hyviä rasvoja; öljyjä, pähkinöitä, siemeniä. Joka ruoalle kasviksia/marjoja, proteiinia ja hyviä rasvoja. Ei pelkkä munakas ole lounas - kasviksia oheen. Ei pelkät mustikat ole iltapala. Maustamatonta jogerttia, rahkaa tms. oheen. Hiilaritkaan ei ole kauhistus. Syötkin aamulla ruisleivän, hyvä. myös kaurapuuro on hyvä aamupala. Lisää myös esim. lounaalle täysjyväriisiä tai -pastaa pariksi viikoksi ja katso mitä tapahtuu. Juothan tarpeeksi vettä?
Se voi ja pekoni pois. Paista ilman rasvaa ja lisää hyvää rasvaa ruokaan; öljyä salaattiin tai pähkinöitä jälkkäriks.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:59"]Syöt liian vähän, ja rasvaa on liian vähän. Kermajuusto pois ja joka aterialle hyviä rasvoja; öljyjä, pähkinöitä, siemeniä. Joka ruoalle kasviksia/marjoja, proteiinia ja hyviä rasvoja. Ei pelkkä munakas ole lounas - kasviksia oheen. Ei pelkät mustikat ole iltapala. Maustamatonta jogerttia, rahkaa tms. oheen. Hiilaritkaan ei ole kauhistus. Syötkin aamulla ruisleivän, hyvä. myös kaurapuuro on hyvä aamupala. Lisää myös esim. lounaalle täysjyväriisiä tai -pastaa pariksi viikoksi ja katso mitä tapahtuu. Juothan tarpeeksi vettä?
[/quote]
Itse asiassa yritän noudattaa Antti Heinkilän ohjeita ja pyrin jättämään tuon ruisleivänkin pois. Olen allerginen pähkinöille. :( Karppaus tai siis vhh on se mun juttuni, nyt kyllä hiilareita on tullut yli 50g/päivä. Mutta kiitos, hyviä pointteja kuitenkin!
Liian vähän ruokaa ja rasvaa. Itse laihdutan kanssa ja viimevuoden maalikuusta lähtien on lähtenyt 18kiloa. Tämän päivän syömiset: Aamupalaks pinaatti-juusto-munakokkeli kuohukermalla ja kolmella munalla, lounaaksi voissa paistettua kanaa ja kasviksia (kesäkurpitsa, porkkana, kukkakaali, selleri, sipuli, valkosipuli, paprika) lisänä höyrytetty kokonainen parsakaali jonka päälle sulamaan köntsä voita, "välipalaksi" smoothie missä mustikoita, mustaherukoita, kookosmaitoa, 0.5banaani, omena, vihreää teetä. Iltaruualla paistettua lohta ja uunijuureksia, iltapalaksi kermajuustoa palanen, cashew pähkinöitä ja kurpitsansiemeniä kourallinen ja 2palaa 70% suklaata teen kanssa. Tänään en treenannut, jos oisin olisin ruokiin lisännyt riisiä tai yhden perunan, viljat on 100% pois ja kaikki maitotuotteet täysirasvaisena, hyvin toimii ja olen myös 84,8kg ja 169cm eli samoissa mennään
Vettä juon 3-4 litraa päivässä, ainoa mitä juon kahvin lisäksi (tosin kahvissa loraus kevytmaitoa). Ap
Kuinkahan paljon sulla on ruuissa suolaa? suola kerää nestettä. Jos et käy usein vessassa ja juot noin paljon vettä, sulla on nesteturvotusta. Vika on siis aineenvaihdunnassa.