Miten sheivaatte rämemajavanne?!
Okei huomio kiinnitetty otsikon avulla ja nyt asiaan -> Haluan yllättää poikaystävän kun se tulee huomenna intistä lomille. Yllätys olisi vetää posliiniksi. Täytyy painottaa, että mulla ei ole mitään jäätävää rämemajavaa, mutta sitä on kuitenkin hankala alkaa vetelemään höylällä :D millä te yleensä sheivaatte alapään? Otanko sakset käyttöön ja vedän niillä vai?
Toinen ongelma on se, että miten saan häpyhuulten välistä karvat pois?! Niitä ei saa höylällä ajeltua mitenkään pois. Vituttaa olla karvanen nainen >:(
Kommentit (87)
Kyllä mä höylällä saan kaikki pois. Käytän sitä intiimialueiden sheivaus geeliä ja suihkussa vedän suurimman osan, kyllä paikkoja levittelemällä saa hyvin. Loput vedän sängyllä maaten katsoen käsipeilillä ettei karvan karvaa näy missään.
Huomiseksi et ehkä ehdi hankkia trimmeriä. Sillä mä ajan ne, mitä en kärsi nyppiä. Nyppimistä oikeasti suosittelen jatkossa. Voit tehdä sen vaikka monessa erässä, mulla ainakin väsyy niskat siinä.
Olin juuri sanomassa, että kannattaa hankkia joku trimmeri. Helppo lyhentää ja se vie vain lyhyen aikaa. Osta kerralla kunnollinen niin säästyt monelta vaivalta. Ulkomailta voi saada halvemmalla kuin suomesta. Itsellä on uuden osto edessä, seuraan mielenkiinnolla tätä ketjua.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:15"]:D:D:D, tää oli päivän paras!
[/quote]
Jaa :'D kiitti..kai.. -ap
Tuota trimmeriä pitää miettiä.. Ja ei sokerointikaan paha vaihtoehto olisi. Eri asia kehtaanko levittää haarat jollekin kosmetologille?! -ap
saksin ensin pahimmat pois ja sitten levitän hiusten hoitoainetta rämemajavaan ja annan vaikuttaa ja sitten ajelen.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:31"]saksin ensin pahimmat pois ja sitten levitän hiusten hoitoainetta rämemajavaan ja annan vaikuttaa ja sitten ajelen.
[/quote]
Hoitoainetta..? :D miksi?
Ja ps: sain höylällä suunnilleen poslariksi. Sinne hankaliin paikkoihin jäi vähän, kun ei viitsi ihan verille vetää!
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:31"]
Tuota trimmeriä pitää miettiä.. Ja ei sokerointikaan paha vaihtoehto olisi. Eri asia kehtaanko levittää haarat jollekin kosmetologille?! -ap
[/quote]
oletan että olet käynyt gynellä, kun kerran olet seksuaalisesti aktiivinen. kehtasit sielläkin levittää haarat? se on kosmetologin työ tehdä niitä sokerointeja, ei se ole sen kummempaa. kosmari ei sentään työnnä kumihanskaista kättä sisääsi.
Miten joku jaksaa oikeasti nyppiä! Tai sitten mulla on vaan enemmän isommalla alueella...
Ei pitäisi olla pikkumainen , jos mies välittää/rakastaa/rakastelee naisen kanssa tuskin hän pistää kovin suurta painoarvoa häpykarvoituksen määrään tai muotoon/muotoiluun tai ei ainakaan pitäisi.Eri seikka on jos on lähdössä esim rantalomalle niin bikini rajaus on varmaan ihan ok. Kohtuus kaikessa. Sitäpaitsi luontainen kauneus kunniaan !
No häppäreistä saa helpommin karvat veke höylällä kuin kummulta ja vähemmän tulee jälkiongelmaakin. Senkun levität ja venytät toisella kädellä ja toisella höyläät huulet, kertaakaan en ole häppäreihin haavaa höylällä saanut vaikka vuosikymmenen olen sitä harrastanut, sääriin kylläkin. Ei tosin kannata käyttää niitä jotakin kovin leveitä viisiteräisiä vehkeitä, joku kolmiteräinen on hyvä. Ja kunnon höylä eikä mitään Bicin keltaisia höyliä. Eikä se mikään voimalaji ole.
Mitään etukäteislyhennystä et tarvitse, ellei sulla ole siellä jotakin kimmoisaa karvapatjaa.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:43"]
Ei pitäisi olla pikkumainen , jos mies välittää/rakastaa/rakastelee naisen kanssa tuskin hän pistää kovin suurta painoarvoa häpykarvoituksen määrään tai muotoon/muotoiluun tai ei ainakaan pitäisi.Eri seikka on jos on lähdössä esim rantalomalle niin bikini rajaus on varmaan ihan ok. Kohtuus kaikessa. Sitäpaitsi luontainen kauneus kunniaan !
[/quote]
Yök! Miehetkin ajavat karvansa. Miten se voi olla niin vaikeaa naisille?
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:41"]Miten joku jaksaa oikeasti nyppiä! Tai sitten mulla on vaan enemmän isommalla alueella...
[/quote]
No sitä mäkin mietin.. Mulla ainakin ihan järkyttävän tiheästi, paljon, ja leviää laajalle alueelle. Kamalin mitä voi olla :D -ap
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:43"]
[/quote]
Yök! Miehetkin ajavat karvansa. Miten se voi olla niin vaikeaa naisille?
[/quote]
No siis mun mielestä ei niitä kaikkia karvoja tarvi aina sheivata pois, mutta kunhan pitää sellaisen siistityn "mallin" siellä alhaalla, niin on jees :) kaikki miehet ei tosiaankaan aja niitä karvojaan alapäästä. -ap
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:43"] Ei pitäisi olla pikkumainen , jos mies välittää/rakastaa/rakastelee naisen kanssa tuskin hän pistää kovin suurta painoarvoa häpykarvoituksen määrään tai muotoon/muotoiluun tai ei ainakaan pitäisi.Eri seikka on jos on lähdössä esim rantalomalle niin bikini rajaus on varmaan ihan ok. Kohtuus kaikessa. Sitäpaitsi luontainen kauneus kunniaan ! [/quote] Yök! Miehetkin ajavat karvansa. Miten se voi olla niin vaikeaa naisille? [/quote] No siis mun mielestä ei niitä kaikkia karvoja tarvi aina sheivata pois, mutta kunhan pitää sellaisen siistityn "mallin" siellä alhaalla, niin on jees :) kaikki miehet ei tosiaankaan aja niitä karvojaan alapäästä. -ap
[/quote]
Samaa mieltä, sheivaus on aikaa vievää ja sitä saa tehdä jatkuvasti. Arvostan niitä ketkä pitävät posliinina.
Vai onko mut vaan luoto olemaan karvainen! Ei taida kellään olla mitään järkevää vinkkiä tuohon viimeseen :D -ap