Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sheivaatte rämemajavanne?!

Vierailija
15.01.2015 |

Okei huomio kiinnitetty otsikon avulla ja nyt asiaan -> Haluan yllättää poikaystävän kun se tulee huomenna intistä lomille. Yllätys olisi vetää posliiniksi. Täytyy painottaa, että mulla ei ole mitään jäätävää rämemajavaa, mutta sitä on kuitenkin hankala alkaa vetelemään höylällä :D millä te yleensä sheivaatte alapään? Otanko sakset käyttöön ja vedän niillä vai?
Toinen ongelma on se, että miten saan häpyhuulten välistä karvat pois?! Niitä ei saa höylällä ajeltua mitenkään pois. Vituttaa olla karvanen nainen >:(

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
42/87 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puska on tullut takaisin muotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 08:51"]xD
[/quote]
No mikä naurattaa noin kovasti!

Vierailija
44/87 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:43"] Ei pitäisi olla pikkumainen , jos mies välittää/rakastaa/rakastelee naisen kanssa tuskin hän pistää kovin suurta painoarvoa häpykarvoituksen määrään tai muotoon/muotoiluun tai ei ainakaan pitäisi.Eri seikka on jos on lähdössä esim rantalomalle niin bikini rajaus on varmaan ihan ok. Kohtuus kaikessa. Sitäpaitsi luontainen kauneus kunniaan !  [/quote] Yök! Miehetkin ajavat karvansa. Miten se voi olla niin vaikeaa naisille? [/quote] No siis mun mielestä ei niitä kaikkia karvoja tarvi aina sheivata pois, mutta kunhan pitää sellaisen siistityn "mallin" siellä alhaalla, niin on jees :) kaikki miehet ei tosiaankaan aja niitä karvojaan alapäästä. -ap

[/quote]

Samaa mieltä, sheivaus on aikaa vievää ja sitä saa tehdä jatkuvasti. Arvostan niitä ketkä pitävät posliinina.
[/quote]
Itse taas arvostan niitä jotka ovat luomuja ja seksikkäitä.

Vierailija
45/87 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuiko?

Vierailija
46/87 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
47/87 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin innoissaan, ettei ehdi aloittaja tänne palstalle. Ottakaa opiksi, rämikset!

Vierailija
48/87 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja oli vasta toka kerta kun tuli suuhun tämän meidän kahden vuoden seurustelun aikana! Se oli niin innoissaan :) -ap

Vierailija
49/87 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän parin päästä kutittaa aika pahasti, kun sänkeä alkaa kasvaa. :) En suosittelisi ajamaan ihan kaikkea pois... Ihan itsesi takia.

Vierailija
50/87 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeroinnin voi tehdä kotonakin. Tein noin viikko sitten eikä karvaakaan ole tullut takaisin :)

Olen ennen sheivannut ja nyppinyt pinseteillä, mutta molemmilla tekniikoilla karvat perkeleet kasvaa takaisin nopeasti. Pinseteilläkään ei lähde yhtä varmasti juurineen kuin sokerilla ja sattuu ihan yhtä paljon tai vähän lähti kerralla yksi tai 20 karvaa.

Vierailija
51/87 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:49"]Päivän parin päästä kutittaa aika pahasti, kun sänkeä alkaa kasvaa. :) En suosittelisi ajamaan ihan kaikkea pois... Ihan itsesi takia.
[/quote]
Tiedän, mutta nää on näitä harvinaisuuksia kun oikeesti ajan ihan kaiken. -ap

Vierailija
52/87 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:48"]Niin ja oli vasta toka kerta kun tuli suuhun tämän meidän kahden vuoden seurustelun aikana! Se oli niin innoissaan :) -ap
[/quote]
Apua okei tää kuulosti typerältä :D tarkoitin siis että yleensä oon vaan nostattanut peniksen imeskelemällä ja nuolemalla tai pelkästään käyttänyt käsiä siihen tulemiseen, mutta nyt kun vähän otti suuhun niin tuli heti.
Tajusitte varmaankin. -ap
[/quote]

Öö sheivaat pillusi ja otat sitten suihin? Hukkaan meni se työ. Olisit antanut sitä piilua mielummin

Vierailija
53/87 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän henk.kohtaisella partakoneella kunhan ensin vedän lyhyeksi karvan. Tulee sileää eikä näppyjä!

Vierailija
54/87 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten häpyhuulten välissä voi olla karvaa? Välissä :D

Vierailija
55/87 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:48"]Niin ja oli vasta toka kerta kun tuli suuhun tämän meidän kahden vuoden seurustelun aikana! Se oli niin innoissaan :) -ap
[/quote]
Apua okei tää kuulosti typerältä :D tarkoitin siis että yleensä oon vaan nostattanut peniksen imeskelemällä ja nuolemalla tai pelkästään käyttänyt käsiä siihen tulemiseen, mutta nyt kun vähän otti suuhun niin tuli heti.
Tajusitte varmaankin. -ap
[/quote]

Öö sheivaat pillusi ja otat sitten suihin? Hukkaan meni se työ. Olisit antanut sitä piilua mielummin
[/quote]
Menkat! :D -ap

Vierailija
56/87 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olisin antanu "sitä pillua", mutta kappas kun mun tuurilla alko menkat eilen.. päädyttiin sitten tohon suihin ottamiseen. Tänään vois ottaa uudestaan ;) -ap

Vierailija
57/87 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpas muuten pitää rämiksen pois ens viikonloppuunkin asti, että pääsee kunnon tositoimiin.. Kiitti kaikista karvanpoistovinkeistä! Uskon, että tämä viikko mennään ainakin höylällä. -ap

Vierailija
58/87 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:45"]Voisinpas muuten pitää rämiksen pois ens viikonloppuunkin asti, että pääsee kunnon tositoimiin.. Kiitti kaikista karvanpoistovinkeistä! Uskon, että tämä viikko mennään ainakin höylällä. -ap
[/quote]
Tai siis, pitäähän se poikaystävän ilme nyt nähdä silloin ilman inhottavaa "karvapehkoa"!
Anteeksi, kirjoitan sekavasti :D oon vissiin vähän kujalla -ap

Vierailija
59/87 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
60/87 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:31"]saksin ensin pahimmat pois ja sitten levitän hiusten hoitoainetta rämemajavaan ja annan vaikuttaa ja sitten ajelen.
[/quote]

Eikö sulla tulehdu vaja. Mahtaa olla lemu kun kaiken maailman saippuoita työnnät ja sit tulehdusta pukkaa. Ei rämesaippuat on erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan