Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sheivaatte rämemajavanne?!

Vierailija
15.01.2015 |

Okei huomio kiinnitetty otsikon avulla ja nyt asiaan -> Haluan yllättää poikaystävän kun se tulee huomenna intistä lomille. Yllätys olisi vetää posliiniksi. Täytyy painottaa, että mulla ei ole mitään jäätävää rämemajavaa, mutta sitä on kuitenkin hankala alkaa vetelemään höylällä :D millä te yleensä sheivaatte alapään? Otanko sakset käyttöön ja vedän niillä vai?
Toinen ongelma on se, että miten saan häpyhuulten välistä karvat pois?! Niitä ei saa höylällä ajeltua mitenkään pois. Vituttaa olla karvanen nainen >:(

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
82/87 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos karvaa on enemmän, niin leikkaa eka lyhyeksi ja sitten höylällä. Häpyhuulten karvat lähtee kyllä höylällä :) mies taatusti ilahtuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan saksilla pahimman puskan (kampa ihon ja saksien välissä, kerran kokeilin ilman ja lähti samalla pari karvatuppea mukana!). Sheiverillä vielä lyhyemmäksi ja höylällä siistin reunoja. En tosin koskaan vedä posliiniksi... Mutta noin pääset jo aika lähelle

Vierailija
84/87 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturikoneella saa lyhennettyä kaikista parhaiten. Se myös sattuu kun tekee jotain väärin :D

Vierailija
85/87 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitti :D! Mulla ne karvat kasvaa melkein siinä limakalvolla (siis häpyhuulten välissä), joten on erittäin hankalaa saada niitä sieltä pois ilman haavoja -ap

Vierailija
86/87 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
87/87 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno yllätys, ap, miehellesi. Olen ihan varma, että yllättyy erittäin, erittäin positiivisesti. Voi olla, että paluuta entiseen karvaturriin ei ole tulossa.

Onneksi itselläkin on nainen, joka sheivaa. Alkuaikoina ehdotin sitä itse, ei oikein lämmennyt, sitten antoi mun ajella ne ja nyt on pitkään jo pitänyt posliinin ihan oma-aloitteisesti. Olen melko varma, ettei edes halua palata siihen karvapehkoon, tykkää nimittäin suuseksistä. Ilman sheivausta sitä ei juuri heru.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän