Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitteleva autoilija av-mamma tilittää: olipa noloa tänään :(

Vierailija
15.01.2015 |

olin tulossa kaupan parkkipaikalta ja kääntymässä oikealle, isolle tielle. Ajoin vähän eteenpäin että näen hyvin tuleeko vasemmalta autoja. Sitten autoni sammui :( Takanani oli joku ja alkoi tööttäillä :( Käynnistin äkkiä auton, katsoin vasemmalle ja kurvasin oikealle kaistalle.Tämä takana oleva tööttäilijä kaasutti takaata ja ajoi eteeni.
Tuntuu niin tyhmältä vaikka yritän keskittyä ha tehdä kaiken oikein. Tuleekohan minusta hyvää kuskia koskaan :((((
Kiitos kun sain valittaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi tööttäilijät on noloja...

Vierailija
2/10 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, ei ollut noloa. Minäkin sammutin auton just yks päivä liikennevaloihin aamuruuhkassa :D Kortti ollut jo kuitenkin 18 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli k-pää!

Vierailija
4/10 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä että murehdit, mulla on kaveri joka ei mieti tuollaisia ollenkaan, yli kymmenen vuotta ajanut ja aivan luokaton kuski edelleen. Ajovirheet tuntuu paskalta mutta kannattaa aina vain miettiä että mitä siitä virheestä voisi oppia. Auton sammuminenhan nyt ei ole paha vahinko ja sitä voi käydä kokeneillekin epähuomiossa.

Vierailija
5/10 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kolaroin naapurin auton kortin saatuani. Näitä tarinoita riittää isolla osalla meistä. Ei ku nokka kohti huomista :)

Vierailija
6/10 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee hyvä kuski! Minustakin tuli ihan noheva, vaikka alku oli todella kankea. Kolmikymppisenä sain kortin.

Vierailija
7/10 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu, kun neljä autokouluautoa saapuu yhtäaikaa samalla vauhdilla tasa-arvoiseen risteykseen, kuka lähtee ensimmäisenä? Vastaus: - Se joka saa moottorin ensimmäisenä käyntiin.

Vierailija
8/10 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo noloa! Noloa on sen sijaan tööttäillä, vaikka näkee, että toisella on moottori sammunut ja sen takia kestää. Älä välitä tuollaisesta, järkevä kuski, kuten minä, olisi antanut sun rauhassa keskittyä auton käynnistämiseen.

Vierailija
9/10 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
10/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi