sain tänään uuden äitiyspakkausksen!!!!
Noni tänää se tuli ja on ihan tän vuodenpakkaus ja eikä oo seassa mitää edellisvuoden vaatteita , toedoks niille ketkä ressaa turhaa :D
Kommentit (19)
Aijaa mä oon kuullu et joskus on kuulemma saatettu laittaa jtn sekapakkauksiaki jakoo
Oooo, onko vaatteet yhtä ihania ku kuvissa? Just tossa taas pari päivää kitisin miehelleni, et pakko saada vauva vuoden sisään, et saatais toi pakkaus :D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:20"]
Oooo, onko vaatteet yhtä ihania ku kuvissa? Just tossa taas pari päivää kitisin miehelleni, et pakko saada vauva vuoden sisään, et saatais toi pakkaus :D
[/quote]
Alapeukuttajat, onnittelen teitä huumorintajuttomuudestanne. ;) Opiskelijoita ollaan, eikä näillä näkymin oo vauvaa tulossa vielä pariin vuoteen. -5
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:20"]Millä rv sen saa?
[/quote]
??????
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:20"]Millä rv sen saa?
[/quote]
??????
[/quote]
Olisko siinä noin 24 viikolla se neuvola mistä saa sen raskaustodistuksen? Vähän puolenvälin jälkeen joka tapauksessa, en muista enää ihan tarkalleen :)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:20"]Millä rv sen saa?
[/quote]
??????
[/quote]
Olisko siinä noin 24 viikolla se neuvola mistä saa sen raskaustodistuksen? Vähän puolenvälin jälkeen joka tapauksessa, en muista enää ihan tarkalleen :)
[/quote]
Kiitos!
No mä oon nyt rv 25 ja vaateet on tosi ihania mut näytti jotenki mega suurilta :)) tai sit vaa tuntuu :)) -ap
Eikö sen voi hakea, kun raskaus kestänyt 154 pv? Neuvola antaa todistuksen.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:47"]
No mä oon nyt rv 25 ja vaateet on tosi ihania mut näytti jotenki mega suurilta :)) tai sit vaa tuntuu :)) -ap
[/quote]
Ne ON suuria!!! :) Onnea!! <3
Joo heti kun on 154 pv täynnä niin saat sen :)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:47"]
[/quote]
Yleensä pakkauksen vaatteet ovat liian isoja vastasyntyneelle, meillä otettiin kahdelle ensimmäiselle pakkaus ja osa vaatteista jäi käyttämättä. Kolmelle seuraavalle otettiin rahana, tiesin jo tarkemmin mitä vauvat tarvitsevat ja sain valita mieleisiäni vaatteita kaupasta/kirpparilta joita toki nyt hieman liikaakin kaapissa.....:)
Onko kukaan muu saanu vielä? Ois kiva tietää :) ap.
Nättejä vaatteita, mutta mä oon vieraantunut noista sukkateräisustä puvuista! En oo itse ottanut kummallekaan lapselle pakkausta, mutta kiva noita on aina katsella.
Toivotaan ettei vauva huku noihi vaatteisii.. olis sääli ku jäis käyttämättä sen takia :/
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:02"]
Toivotaan ettei vauva huku noihi vaatteisii.. olis sääli ku jäis käyttämättä sen takia :/
[/quote]
Kyllä se vauva kasvaa koko ajan :)
Mitä mieltä tän vuoden pakkauksesta? Minä pidän aika neutraali vaikka vähä sinivihreää enempi ,
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:02"]
[/quote]
Vauva tarvitsee kyllä vaatteita myös myöhemmin kuin välittömästi syntymänsä jälkeen. Eli ei huolta!
Ei ne pakettien sisällöt vaihdu, ensin vaan jaetaan vanhat paketit pois.