Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nolasi sitten koko perheemme.

Vierailija
15.01.2015 |

Tänään aikaisemmin teini-ikäinen tyttäreni kutsui kaverinsa meille. Tämä kaveri on siis maahanmuuttaja ja käyttää huivia (siis hijabia). Tytöt ovat hyviä kavereita ja he puhelivat ja tekivät kaikkea mukavaa (esim. leipoivat) ihan rauhassa. Itse katselin touhua vieressä, onnellisena siitä, että tytölläni on noin hyvä kaveri.

/Sitten mieheni tuli kotiin. Tiedän, että hän vastustaa maahanmuuttoa yms., mutta tätä en olisi uskonut hänen tekevän: hän sanoi tyttäreni kaverille, että "painu pois meidän kotoa ja Suomesta saatanan rättipää"! Tyttäreni kaveri säikähti ja alkoi itkemään. Lähti nopeasti kotiin. Itse olen todella tyrmistynyt mieheni käytöksestä. Tytärtämmekin itketti ja hävetti isänsä käytös. Minä aloin heti huutaa miehelle ja sitten hän suuttui ja lähti kävelylle. Ei ole vielä palannut.

/Nyt varmaan huomenna koko koulu tietää, millaisia "hulluja" olemme... Ja tyttönikin saa hävetä :(

Mutta, ottaisitteko eron tällaisessa tapauksessa?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en nyt usko tätä..mutta jod on totta niin olisin jo pakannut ja häipynyt. Hävettäis niin että!

Vierailija
2/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:25"]

Provonhuutelijat voivat MENNÄ POIS, en halua YHTÄÄN kuunnella teitä. Tämä on jo ihan tarpeeksi kamalaa! Ja hei, harkitsen kunnolla eroa. En halua olla tuollaisen miehen kanssa! Ja hyvä idea se anteeksipyyntö kaverilta, teenkin varmasti niin. Ap

[/quote]

No älä tule tänne avautumaan, jos et kestä vastakkaisia näkemyksiä. Miehesi purkaus lapselle oli kyllä överiksi vedetty. Mutta ymmärrän kyllä, että nykyaikana ei ehkä halua lapsen hengaavan kivikautista uskontoa näkyvästi tunnastavien kanssa. En minäkään haluaisi. En haluaisi lasten pyörivän myöskään lestadioilaisten tai muidenkaan äärihörhöjen kanssa. Ei mitään tekemistä syntyperällä, vaan ainoastaan kasvatuksella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tilanne. Myös tyttärellesi. Anteeksipyyntö pitää tehdä, mieluiten miehensä itse, mutta ei ehkä osaa. Se on jo tärkeää, että pyydät itse vilpittömästi tytöltä ja hönen perheeltään anteeksi. Kyllä he näkevät hätäsi, jos ovat itse kivoja ihmisiä. On kova paikka pyytää anteeksi ja samalla "kieltää" oma miehensä. Voimia siihen. Ero tulee varmasti mieleen, mutta on helppo huudella, että erotkaa, kuitenkin lapset ja yhteinen talous. Harkitsisin vahvasti eroa kuitenkin, viehän tuo pohjan kaikelta. 

Vierailija
5/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti eroaisin, toi osoittaa niin järjetöntä idioottimaisuutta mieheltäsi. Mieti jos oma tyttärenne ois häädetty kaverin luota jostain vastaavasta syystä. Onneksi meillä on kasvamassa suvaitsevaisempi sukupolvi.

Vierailija
6/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ihan oikeassa. Ei pahuuden ideologian aivopesemien kanssa pidä veljeillä. Sinä tolvana varmaan olisit riemuissasi myös tyttäresi natsi- tai kommarikavereista.

Vierailija
8/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:06"]

Miehesi on ihan oikeassa. Ei pahuuden ideologian aivopesemien kanssa pidä veljeillä. Sinä tolvana varmaan olisit riemuissasi myös tyttäresi natsi- tai kommarikavereista.

[/quote]

tai Vapaamuurari.

Vierailija
9/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: VMP!

Vierailija
10/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ja nopeasti.

Vierailija
11/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on avannut vasta viisi, miten noin monta alapeukkua? Ap

Vierailija
12/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
13/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa käytöstä! Onko hän aina ollut noin törkeä maahanmuuttajia kohtaan? Esimerkiksi seurustelunne alussa jo?

Vierailija
14/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan provon nakkasit

Vierailija
15/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä eroa ottaisi, mutta miehen kanssa olisi tiukka keskustelu aiheesta. Ja mikäli ei ymmärtäisi pointtiani niin passittaisin kotoota pois siksi aikaa, että oppii tavoille.
Mikäli oppi ei mene perille ero tulisi.
Ja itse menisin tytön kanssa käymään tämän kaverin kotona ja pyytäisin anteeksi miehen idioottimaista käytöstä.

Vierailija
16/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:19"]

Tämän on avannut vasta viisi, miten noin monta alapeukkua? Ap

[/quote]

Provon kohdalla alapeukut pamahtaa useampaan potenssiin.

Vierailija
17/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kun tuli paha olo tyttöparan puolesta. 

Vierailija
18/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Siis ihan oikeesti, kuka normaali aikuinen tekee noin? Maahanmuuton vastustajilla on oikeus mielipiteeseen, mutta joskus pitäisi osata pitää suu kiinni.

Vierailija
19/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin tekemä provo, joka ei ole ollut aikuisessa parisuhteessa. Vai että ero. 

Vierailija
20/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Hyvä vitsi, hyysäri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi