Mies nolasi sitten koko perheemme.
Tänään aikaisemmin teini-ikäinen tyttäreni kutsui kaverinsa meille. Tämä kaveri on siis maahanmuuttaja ja käyttää huivia (siis hijabia). Tytöt ovat hyviä kavereita ja he puhelivat ja tekivät kaikkea mukavaa (esim. leipoivat) ihan rauhassa. Itse katselin touhua vieressä, onnellisena siitä, että tytölläni on noin hyvä kaveri.
/Sitten mieheni tuli kotiin. Tiedän, että hän vastustaa maahanmuuttoa yms., mutta tätä en olisi uskonut hänen tekevän: hän sanoi tyttäreni kaverille, että "painu pois meidän kotoa ja Suomesta saatanan rättipää"! Tyttäreni kaveri säikähti ja alkoi itkemään. Lähti nopeasti kotiin. Itse olen todella tyrmistynyt mieheni käytöksestä. Tytärtämmekin itketti ja hävetti isänsä käytös. Minä aloin heti huutaa miehelle ja sitten hän suuttui ja lähti kävelylle. Ei ole vielä palannut.
/Nyt varmaan huomenna koko koulu tietää, millaisia "hulluja" olemme... Ja tyttönikin saa hävetä :(
Mutta, ottaisitteko eron tällaisessa tapauksessa?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:25"]Provonhuutelijat voivat MENNÄ POIS, en halua YHTÄÄN kuunnella teitä. Tämä on jo ihan tarpeeksi kamalaa! Ja hei, harkitsen kunnolla eroa. En halua olla tuollaisen miehen kanssa! Ja hyvä idea se anteeksipyyntö kaverilta, teenkin varmasti niin. Ap
[/quote]
Minä en lähtisi pyytelemään miehen puolesta anteeksi, miksi vaivautua. Menisin kyllä käymään tytön kotona, mutta kertoisin että en itse missään tapauksessa ole samaa mieltä miehen kanssa ja että hyväksyn täysin tyttöjen ystävyyden
Kertoisin tytön perheelle, että olette eroamassa.
Kannattaa mennä pyytämään anteeksi. Miestä on varmaan turha raahata. Tyttö ei varmasti halua nähdä ällöttävää miestäsi. Huh, tuli oikeasti kamala olo tytön puolesta! En todellakaan jatkaisi tuollaisen miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:25"]
Provonhuutelijat voivat MENNÄ POIS, en halua YHTÄÄN kuunnella teitä. Tämä on jo ihan tarpeeksi kamalaa! Ja hei, harkitsen kunnolla eroa. En halua olla tuollaisen miehen kanssa! Ja hyvä idea se anteeksipyyntö kaverilta, teenkin varmasti niin. Ap
[/quote]
No älä tule tänne avautumaan, jos et kestä vastakkaisia näkemyksiä. Miehesi purkaus lapselle oli kyllä överiksi vedetty. Mutta ymmärrän kyllä, että nykyaikana ei ehkä halua lapsen hengaavan kivikautista uskontoa näkyvästi tunnastavien kanssa. En minäkään haluaisi. En haluaisi lasten pyörivän myöskään lestadioilaisten tai muidenkaan äärihörhöjen kanssa. Ei mitään tekemistä syntyperällä, vaan ainoastaan kasvatuksella.
[/quote]
Ei provohuutelijat ole "vastakkainen näkemys". Sulla on vastakkainen näkemys. Sun mielipide on eri kuin AP:n ja kerroit miksi. Provoa huutavat väittää että koko tilanne on keksitty, mikä nyt ei oikein ole mielipidekysymys.
Rättipäät pois suomesta! Niin yksinkertaista se on!!!!
Tyypillistä suomaista piilorasismia, joka putkahtaa yhtäkkiä esille.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 20:43"]Rättipäät pois suomesta! Niin yksinkertaista se on!!!!
[/quote]
Huutomerkkien väärinkäyttäjät pois suomesta myös.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:25"]
Mun tyttö ei olisi niin tyhmä että ois tuonut sompun meille. Tai ylipäätään ois niiden kanssa tekemisissä. Asutaan arvostetulla alueella muutenkin.
[/quote]
no, se sun alueesi on kyllä yliarvostettu kylä. Mitähän sun naapuri ne arvostetut, sanoisivat silloin, kun sä käyttäytyisit noin kuin aapeen mies? Ihan vaan mielenkiinnosta...nousisikohan sun arvoituksesi? Ja olisitko sä itse oikein ylpeä itsestäsi silloin?
Oletko jotenkin merkattu? Oletteko te siellä arvostetulla alueella jotenkin laitettu järjestykseen...että ykkösluokan ihmiset ja kakkosluokan ihmiset ja sitten ne muut tuolla toisella puolella.
kyllä on ahdasta...ja päässä se ahtaus.
.
no niin nolaa, mutta voi olla että ette ole maailman napa ja voi olla ettei ne tytöt siitä kailota.
Eihän miehen nyt kannattaisi maahanmuuttajilla olla vihainen. Naurettavaa ja lapsellista ajattelua. Jos tuntuu että maahanmuuttopolitiikka on väärin hoidettu ja meillä on liikaa "rättipäitä" niin kohdistakoon kritiikkinsä ja vihansa ihmisiin jotka noista asioista päättävät.
Tällä palstalla mikä tahansa aloitus voi olla provo. Voin kuitenkin uskoa että tuollaisiakin miehiä on, ihan omien havaintojen pohjalta.
En ehkä ottaisi eroa jos on suhteen ainoa epäkohta tuo. Kävisin kuitenkin pahoittelemassa ko. tytölle ja tämän perheelle (jos tyttö on näille asiasta kertonut) miehen käytöstä.
2