Tekisitkö lapsen 53 v.miehen kanssa ?
Täytän keväällä 33.Miehen kanssa ollaan oltu pian 12 v.yhdessä.Mieheni on terve,ei käytä mitään lääkkeitä,tekee kotitöitä ja ruokaa.On ikäisiään monta vuotta nuoremman näköinen ja omaa hyvät geenit.Olen pohtinut lapsi asiaa jo pidemmän aikaa ja miehen ikää,esim kun lapsi menisi kouluun.Suhde on muuten hyvä mutta en tiedä haluanko lapsen vai en,yövalvomiset ym.Miehellä on kaksi aikuista lasta,minulla ei yhtään.
Kommentit (64)
Voihan sitä yrittää, mutta ei ole mitenkään taattu, että onnistuu. 53-vuotiaan sperma on jo todella huonolaatuista. Ja tietysti toinen ihan hyvä kysymys on, että miten jaksaa mm. yövalvomisia. Voi jäädä arjen pyörittäminen pitkälti ninun varaan.
Ton ikäinen mies vastaa vaihdevuosissa olevaa naista
No omasta elämästä sen verran, että kun sain lapsen 37-vuotiaana, koin olevani nuori ja kaikkivoipa. Mutta yhtäkkiä tapahtui joku romahdus (vanheneminen, väsymys, lihominen), ihan kuin olisin hypännyt suoraan nuoruudesta myöhäiskeski-ikään. No tästä suosta voi varmaan ainakin osittain nousta, elintapoja muuttamalla ja kuntoa kohottamalla. Oma isäni oli suht iäkäs, kun sai minut ja jo aikaisin sairaseläkkeellä, mutta niin vaan hän on vieläkin yli 90-vuotiaana elossa ja hyvinvoivana. Hän pitää huolta kunnostaan ja toimintakyvystään. Vanhempana erityisesti korostuu, miten huolehdit itsestäsi ja pidät kuntoa ja toimintakykyä yllä.
En tekisi. Enkä tekisi nuoremmankaan kanssa.
olen 47v