Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pyytää ujoa naista treffeille?

Vierailija
02.06.2022 |

Vaiko samalla tavalla kuin ei-ujoakin? Jostain olen joskus kuullut että treffejä ehdottaessa toisen mahdollinen ujous tulee kyllä ilmi niin mistä sen siinä oikein huomaa/mikä sen paljastaa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus ja asiallisuus toimii. Naisen ujous ei välttämättä näy tuollaisessa lyhyessä kohtaamisessa mitenkään. T: ujo nainen

Vierailija
2/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetkö kahville vois olla aika passeli veto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi. Mitä sanoisit jos kutsuisin sinut treffeille?"

Lopputulos on fifti fifti. Joko toimii tai sitten ei. Jos nainen on yhtään sinusta kiinnostunut niin ihan varmasti lähtee. Jos taas ei ole yhtään kiinnostunut niin ei siinä mitkään sirkustemput auta.

Vierailija
4/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kohdellaan kuin muitakin ihmisiä tietysti. Haluaisitko joskus lähteä kahville/leffaan/syömään? Ei sun tarvitse ihmisen ujouksia miettiä, ole sinä oma itsesi ja anna hänen olla oma itsensä. Kummallista jaottelua ja analysointia.

Vierailija
5/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

“You miss 100% of the shots you don't take."

- Joku kanadalainen

Vierailija
6/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestillä tyyliin "jos haluat joskus tavata vaikka kahvilassa, lähden sinne mielelläni" tms. eli teet selväksi, että nainen päättää, tapaatteko vai ette. Et siis vaadi vastausta suu vaahdossa vaan annat naisen harkita asiaa.

Itsevarmuus on yliarvostettua. Pääasia on ettei ole liian epävarma vaan on normaali itsetunto.

Vierailija
7/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestillä tyyliin "jos haluat joskus tavata vaikka kahvilassa, lähden sinne mielelläni" tms. eli teet selväksi, että nainen päättää, tapaatteko vai ette. Et siis vaadi vastausta suu vaahdossa vaan annat naisen harkita asiaa.

Itsevarmuus on yliarvostettua. Pääasia on ettei ole liian epävarma vaan on normaali itsetunto.

Mulle tulis tuollaisesta kysymyksestä mieleen joku perässävedettävä mies joka ei osaa tehdä omia päätöksiä.

Hyviä vastauksia tässä ketjussa jo, eli kohtele ihan tavallisesti vaan ilman mitään kommervinkkejä.

Vierailija
8/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se kahdenkesken. Äläkä pilkkaa naisen mahdollista reaktiota, kuten veikö kissa kielen. 

Vierailija
9/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska sitten ajan ja paikan ehdottaminen jää naiselle. Ei varmasti uskalla vastata, vaikka haluaisikin.

Vierailija
10/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisesti. Itse olin niin ujo etten osannut kieltäytyä ja niin päädyin naimisiin.

Vierailija
11/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska sitten ajan ja paikan ehdottaminen jää naiselle. Ei varmasti uskalla vastata, vaikka haluaisikin.

Olen ujo ja todellakin uskaltaisin vastata, jos mies olisi sellainen jota en missään nimessä haluaisi missata.

Vierailija
12/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti tietenkin. Ujous on haitta vain kysyjän päädyssä tässä asiassa.

PS. Ei kannata luulla, että ujo olisi myös esim. epävarma tai heikkoluonteinen. Ujo voi olla erittäin voimakastahtoinen ja määrätietoinen ihminen.

Vierailija
13/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisesti. Itse olin niin ujo etten osannut kieltäytyä ja niin päädyin naimisiin.

Hauska sattuma😂 kävi itellä näin.

Vierailija
14/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on kyllä ollut kyse ihan jostain muuta ominaisuudsta kuin ujoudesta. Ei ujous tarkoita että ihminen olisi jokin tahdoton vässykkä.

Vierailija
15/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt suoraan, jos lähdet näihin temppuiluihin niin nainen ei ole varma tahdotko itse oikeasti edes lähteä vai onko tämä jotain peliä. 

Vierailija
16/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sä lähdet mun kanssa treffeille joko tänä iltana tai huomenna, valitse itsellesi paremmin sopiva aika. Tapaamme klo se ja se tässä paikassa.

Vierailija
17/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, sä lähdet mun kanssa treffeille joko tänä iltana tai huomenna, valitse itsellesi paremmin sopiva aika. Tapaamme klo se ja se tässä paikassa.

No hyi.

Vierailija
18/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous tarkoittaa vain, että ihminen suhtautuu varauksellisesti uusiin asioihin ja helposti kokee sosiaaliset tilanteet kiusallisina. Se ei tarkoita, että olisi esim lauhkea luonne ja kiltti.

Itse olen tosi ujo ja introvertti, mutta vahva luonne ja moni mies pitää minua paremmin tutustuttuaan pomottavana ja jyräävänä. Teinini on ujo kuin mikä, mutta ollut vauvasta lähtien niin temperamentikas ja voimakastahtoinen ja helposti suuttuva, että kotona kyllä raikaa.

Joten ap:n ei kannata kuvitella, että ujo nainen olisi jotenkin erityisen pehmeä ja naisellinen ja alistuva. Ujous on muuten luonteenpiirteenä eniten yhteydessä älykkyyteen.

Vierailija
19/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska sattuma😂 kävi itellä näin.

Täällä sama!! En ole varma olisinko kieltäytynyt, mutta ainakin olisin vähän harkinnut ennen treffeille suostumista, koska mies oli ihan erilainen kuin mistä aiemmin olen pitänyt ja muutama juttu hänessä oli tosi nounou. En kumminkaan kehdannut kieltäytyä ja tässä sitä on oltu naimisissa jo yli 10v. Aloittajalle, kysy suoraan kuten muidenkin kohdalla, älä lähetä mitään epämääräisiä viestejä. t erittäin ujo nainen

Vierailija
20/32 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi toimia jos miehessä on oikeasti alfan vikaa.

Kerran nuorena otin yhden naisen vaan mukaan kadulta baarista kotiin mennessä. Nainen tuli vastaan ja ohjasin hänet ympäri et mennään mieluummin tähän suuntaan. Puolivälissä kun oltiin kävelty niin kysyi että mihin me ollaan menossa.

Kyllä hän ihan perille saakka tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä