Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin jälkeen saat tietää ko. miehen olevan naimisissa - mitä teet?

Vierailija
04.11.2021 |

Eli mitä teette tilanteessa missä ootte tutustuneet mieheen, harrastaneet seksiä hänen kanssaan ja sitten myöhemmin saatte selville että hän on naimisissa? Kertoisitteko asiasta miehen kumppanille vai mitä? Miten tässä tilanteessa voi toimia oikein?

Kommentit (292)

Vierailija
1/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin varmaan jotenkin anonyymina ettei hyökkäis mua kohtaan vaan sitä miestä kohtaan. Jotkut hyökkää nimittäin asian kertovaa naista kohtaan defensseissään vaikka pitäis miehelle olla vihainen. Mut kertoisin kuitenkin jos siis tietäisin kuka nainen on

Vierailija
2/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiantaisin miehen tavalla tai toisella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin soittaisin miehen vaimolle ja paljastaisin paskapäämiehen.

Vierailija
4/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin joo, ajattelisin niin että nainen ansaitsee tietää. Ikävästi tehty tolta mieheltä sekä sua että hänen naistansa kohtaan.

Toisaalta ymmärrän myös et monet ei kerro koska ei jonkun suhde oo mun tai sun vastuulla. Eli jos jättää kertomatta niin et siinäkään tee väärin. Miehen vastuulla on kertoa

Vierailija
5/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi muuta, kuin lopettaisin yhteyden pidon mieheen. Heillä voi olla liitossaan ties mikä järjestely, joka ei minulle kuuluu. Jos haluaisi jatkaa miehen kanssa, pitäisi olla tarkoin selvillä, että juttu on ok kaikille osapuolille. Ei kuitenkaan kiinnosta random panon tekemiset niin paljoa, että rupeaisin selvittelemään asiaa. 

Vierailija
6/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Joku pitää tätä ”toisten asioihin sotkeutumisena” mutta kokisin velvollisuudeksi kertoa

Vierailija
7/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vakipanoksi. Naimisissa olevia on helppo kontrolloida.

Vierailija
8/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perisin tuplataksan

Vierailija
9/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron että minulla on ovulaatioaika, enkä syö pillereitä/ei ole kierukkaa/pistelin reikiä kondomiin, ja katson kun jätkä menee paniikkiin.

Vierailija
10/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ulkopuolisten asia puuttua toisen avioliittoon ja alkaa "käräyttelemään" yhtään mitään. Se voi tehdä itsen naurunalaiseksi tai aiheuttaa suuria ongelmia ja tuottaa monelle tarpeetonta kipua.

Vierailija
11/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden asiat eivät kuulu minulle, joten en puuttuisi.

Lakkaisin pitämästä yhteyttä mieheen.

Vierailija
12/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en niin heppoisilla tiedoilla mene sänkyyn yhdenkään miehen kanssa, olen tasan varmistunut siitä ettei mies ole naimisissa ennen.

Vierailija
13/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Kyllä ottaisin yhteyttä hänen kumppaniinsa suoraan.

Vierailija
14/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Toki mielessäni punnitsisin tarkkaan, tapaisinko miestä uudelleen. 

Vierailija
15/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odottaisin malttamattomana seuraavaa yhdyntää. Sellainen tulisi varmasti.

Vierailija
16/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ulkopuolisten asia puuttua toisen avioliittoon ja alkaa "käräyttelemään" yhtään mitään. Se voi tehdä itsen naurunalaiseksi tai aiheuttaa suuria ongelmia ja tuottaa monelle tarpeetonta kipua.

Hetkellinen kipu siitä kun oma rakas paljastuu petturiksi on parempi vaihtoehto mitä valheessa eläminen. Tiedän tämän kokemuksesta. Sä oot varmasti itse pettäjä kun yrität väittää että ongelmia tulee sille joka asiasta kertoo ja pettäjän kumppanille - voin sanoa että ongelmia tulee ensisijaisesti pettäjälle.

Vierailija
17/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron että minulla on ovulaatioaika, enkä syö pillereitä/ei ole kierukkaa/pistelin reikiä kondomiin, ja katson kun jätkä menee paniikkiin.

Tuolla kondomiväitteellä voi saada syytteen raiskauksesta.

Vierailija
18/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kertoisin? Minä olen halunnut ja saanut seksiä - toivottavasti se on ollut hyvää, ja se siitä. Ei tulisi pieneen mieleenikään puuttua hänen ja hänen vaimonsa välisiin asioihin.

Kaikille jotka kehottavat ilmoittamaan anonyymina toivon sydämestäni, että saatte itse samanlaisen viestin jonakin päivänä. Tiedätte sitten, miltä se tuntuu. Ikinä ette saa tietää, mikä oli totuus, on vain jonkun random-ihmisen sana puolisonne sanaa vastaan, ettekä tiedä sen randomin motiiveja. Toivon todellakin, että saatte omakohtaisen kokemuksen siitä, miltä tuntuu kun matto vedetään jalkojen alta eikä vetäjällä ole rohkeutta edes tulla kertomaan asiaa kasvokkain tai omalla nimellä.

Jos oma puolisoni pettäisi minua satunnaisesti ja kyse olisi pelkästä seksistä, en todellakaan haluaisi kuulla asiasta siltä naiselta enkä keneltäkään ulkopuoliselta. Enkä toivoisi miehenikään avautuvan yksittäisestä kerrasta, jos mitään seurauksia ei tarvitse pelätä.

Vierailija
19/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkellinen kipu siitä kun oma rakas paljastuu petturiksi on parempi vaihtoehto mitä valheessa eläminen. Tiedän tämän kokemuksesta. Sä oot varmasti itse pettäjä kun yrität väittää että ongelmia tulee sille joka asiasta kertoo ja pettäjän kumppanille - voin sanoa että ongelmia tulee ensisijaisesti pettäjälle.

Ymmärrän että reflektoit asiaan omaa subjektiivista ja ilmeisen traumaattista kokemustasi. Voimakas tunnetrauma luultavasti hämärtää kykyäsi suhtautua asiaan neutraalisti ja nähdä eri näkökulmia ja vaihtoehtoja.

Minä taas koetin puhua yleisellä tasolla. Se, mitä sinulle on valitettavasti käynyt, ei ole aina ja kaikkialla koko totuus. On erilaisia sopimuksia tai hiljaisia käytäntöjä avioliiton ulkopuolisen seksin suhteen. On tilanteita joissa avioliitto on kulissi. On liittoja, joissa ei ole enää seksiä. Et voi koskaan tietää mistä on kyse. 

Vierailija
20/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut syy kertoa on, jos haluaa miehestä itselleen puolison ja on yritettävä tuhota hänen nykyinen liittonsa. Silloin on kyse itsekkyydestä jossa viis veisataan esim vaimon tai heidän lapsiensa elämästä ja tulevaisuudesta eikä edes oikeastaan miehen itsensäkään. Kuvitelma omasta etuoikeudesta kontrolloida ja sanella muiden elämiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi