Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin jälkeen saat tietää ko. miehen olevan naimisissa - mitä teet?

Vierailija
04.11.2021 |

Eli mitä teette tilanteessa missä ootte tutustuneet mieheen, harrastaneet seksiä hänen kanssaan ja sitten myöhemmin saatte selville että hän on naimisissa? Kertoisitteko asiasta miehen kumppanille vai mitä? Miten tässä tilanteessa voi toimia oikein?

Kommentit (292)

Vierailija
41/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut naiset täällä kipuilevat ja syyttävät sinkkunaisia, kun oma mies saattaa aika nopeastikin nostaa kytkintä jos on kyllästynyt. Älkää syyttäkö ei me teidän miehiä huolita. Eri asia sitten jos valehtelevat olevansa vapaita ja silloinhan vika on parisuhteessa.

Vierailija
42/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitkässä suhteessa tai avioliitossa olevan kannattaisi käydä keskinäinen keskustelu siitä, miten suhteen ulkopuolisiin ihastuksiin tai seikkailuihin suhtaudutaan.

Tiedän monia, jotka ovat sopineet, etteivät halua tietää.

Meillä on sovittu, että kerrotaan, matalalla kynnyksellä.

Kun harkitsee kertomista, kannattaa muistaa, että ihmisillä on erilaisia suhteita. Tuossa nyt selvästi halju tyyppi liikkeellä, kun on salannut liittonsa sivusuhteelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle itselleni on aina ollut vastenmielistä, jos muut sorkkivat ja urkkivat elämääni, joten toimisin omien periatteideni mukaisesti.

Vierailija
44/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulle miehen valehtelu selviäisi niin käräyttäisin satavarmasti. Siinähän sitten älyäisi kannattiko vai ei. Enkä huolisi jos kenkää saisi, petturi ja valehtelija.

Ei valehtelusta ole puhuttu mitään. Pettäminenkin on vain oletus. 

Vierailija
45/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin. 

Paska. Saitko toisen orkun?

Vierailija
46/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen asiaa sen kannalta jota petetään eli vaimon. Tuntuisko hänestä pahalta että kerron? Kyllä. Onko se silti sen arvoista? Kyllä. Eli kertoisin. Haluaisin itse tietää petettynä vaimona tämän. Kyllä ihmisen pitää totuutta pystyä katsomaan silmiin.

Kas siinä se virheesi tuli. Sinä nimenomaan ET ajattele asiaa muiden osapuolien kannalta vaan omalta kannaltasi. Se, että sinä itse haluaisit tietää, ei tarkoita, että joku muu haluaisi. Et kykene poistumaan omasta ajatusmaailmastasi eli ajattelemaan muiden kannalta. 

Eihän se mieskään ajattele kuin omalta kannaltaan. Vaimoa ja lapsia ajattelee - niin, kenen pitäisi alunperinkin ajatella näitä?

-eri

Vierailija
47/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistaisin raskautuvani hänelle. Saisin lapsen, toinen nainen saisi hoitaa miehensä. Jatkaisin seksisuhdetta, jos vielä haluaisin.

Vierailija
48/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ulkopuolisten asia puuttua toisen avioliittoon ja alkaa "käräyttelemään" yhtään mitään. Se voi tehdä itsen naurunalaiseksi tai aiheuttaa suuria ongelmia ja tuottaa monelle tarpeetonta kipua.

Kyllä mä olisin ollut pelkästään kiitollinen, jos joku, ihan kuka tahansa olisi kertonut mulle exän kaksoiselämästä heti, eikä neljän vuoden jälkeen.

On aika karmiva olo ja elämältä tippuu pohja paljon isommin, kun saa tietää että on vuosia elänyt valheessa ja on mennyt oma elämä hukkaan siinä liitossa. Silloin mä olin se naurunalainen hölmö ja mua hävetti, vaikka mä en ollut syyllinen mihinkään.

Kyllähän se sattuu ja kirpaisee aina mutta parempi aiemmin kun vuosien kuluttua, kyllä nuo yleensä jossain vaiheessa paljastuu ja sinä aikana se petetty voi menettää mielenterveytensäkin kun epäilee mutta ei saa kiinni mistään.

Yksi seksikerta on rinnastettavissa neljän vuoden kaksoiselämään?

Minä en todellakaan haluaisi kuulla, jos mies olisi hairahtunut harrastamaan seksiä yhden kerran jonkun kanssa. Ja jos se joku tulisi siitä kertomaan, niin tekisin hänen elämästään helvettiä. Siinä ei paljon anonymiteetti auttaisi, kun tietäisihän mieheni, kuka oli kysymyksessä.

Jos ei sen vertaa ymmärrä, että toisten ihmisten suhteet eivät kuulu itselle, niin siitä joutuu maksamaan oppirahat ;-)

Vierailija
49/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Mulle kerrottiin kun mies petti ja oon tästä kiitollinen. Otin eron ja voin parrmmin. Mies itki molempien naisten perään ja kumpikaan meistä ei häntä huolinut.

Vierailija
50/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu, jos miehellä on lupa vaimolta niin miksi mun pitäisi tätä tekoa sitten jakaa ympäriinsä? Huoh, en varmaan jaksaisi nähdä vaivaa. Anyaways, ei kannata hankkia suhdetta kyseiseen mieheen, tuskin jättää vaimoaan.

Vierailija
51/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ulkopuolisten asia puuttua toisen avioliittoon ja alkaa "käräyttelemään" yhtään mitään. Se voi tehdä itsen naurunalaiseksi tai aiheuttaa suuria ongelmia ja tuottaa monelle tarpeetonta kipua.

Taidat itse kuuluaa niihin pettäjiin... 

Vierailija
52/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin. 

Paska. Saitko toisen orkun?

Sain montakin, mutta eri ihmisen kanssa.

Vierailija
53/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoja varten minulla onkin prepaid liittymä/kottaraispuhelin kakkospuhelimena.

Esiinnyn myös tekaistulla nimellä, hoitojen on vaikea alkaa käräyttelemään.

Varovainen katsokaa,s kannattaa perheellisen miehen olla :)

Vierailija
54/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olisin ollut pelkästään kiitollinen, jos joku, ihan kuka tahansa olisi kertonut mulle exän kaksoiselämästä heti, eikä neljän vuoden jälkeen.

On aika karmiva olo ja elämältä tippuu pohja paljon isommin, kun saa tietää että on vuosia elänyt valheessa ja on mennyt oma elämä hukkaan siinä liitossa. Silloin mä olin se naurunalainen hölmö ja mua hävetti, vaikka mä en ollut syyllinen mihinkään.

Kyllähän se sattuu ja kirpaisee aina mutta parempi aiemmin kun vuosien kuluttua, kyllä nuo yleensä jossain vaiheessa paljastuu ja sinä aikana se petetty voi menettää mielenterveytensäkin kun epäilee mutta ei saa kiinni mistään.

Yksi seksikerta on rinnastettavissa neljän vuoden kaksoiselämään?

Minä en todellakaan haluaisi kuulla, jos mies olisi hairahtunut harrastamaan seksiä yhden kerran jonkun kanssa. Ja jos se joku tulisi siitä kertomaan, niin tekisin hänen elämästään helvettiä. Siinä ei paljon anonymiteetti auttaisi, kun tietäisihän mieheni, kuka oli kysymyksessä.

Jos ei sen vertaa ymmärrä, että toisten ihmisten suhteet eivät kuulu itselle, niin siitä joutuu maksamaan oppirahat ;-)

No vautsivau. Alko ihan puntit tutisemaan.

Ei se vissiin oliskaan sit niin ok, jos pitäis ihan jonku kolmannen osapuolen elämästä tehä "helvettiä".

Vierailija
55/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta on helppoa spotata pettäjät :)

Vierailija
56/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkellinen kipu siitä kun oma rakas paljastuu petturiksi on parempi vaihtoehto mitä valheessa eläminen. Tiedän tämän kokemuksesta. Sä oot varmasti itse pettäjä kun yrität väittää että ongelmia tulee sille joka asiasta kertoo ja pettäjän kumppanille - voin sanoa että ongelmia tulee ensisijaisesti pettäjälle.

Ymmärrän että reflektoit asiaan omaa subjektiivista ja ilmeisen traumaattista kokemustasi. Voimakas tunnetrauma luultavasti hämärtää kykyäsi suhtautua asiaan neutraalisti ja nähdä eri näkökulmia ja vaihtoehtoja.

Minä taas koetin puhua yleisellä tasolla. Se, mitä sinulle on valitettavasti käynyt, ei ole aina ja kaikkialla koko totuus. On erilaisia sopimuksia tai hiljaisia käytäntöjä avioliiton ulkopuolisen seksin suhteen. On tilanteita joissa avioliitto on kulissi. On liittoja, joissa ei ole enää seksiä. Et voi koskaan tietää mistä on kyse. 

Tätä aina ihmettelen: miksi pitää olla naimisissa jos avioliitto on vain kulissi, seksiä ei ole ollut vuosiin. Kuka terve alistuu tällaiseen? Järjestelykysymys, ja naisethan ovat hyvin mukavuudenhaluisia ja läheisriippuvia, ei muuta syytä. Itse olen eronnut useamman kerran enkä ole läheisriippuvainen miehestä, ja pärjään omillani joten en pidä miestä vankina.

Vierailija
57/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu, jos miehellä on lupa vaimolta niin miksi mun pitäisi tätä tekoa sitten jakaa ympäriinsä? Huoh, en varmaan jaksaisi nähdä vaivaa. Anyaways, ei kannata hankkia suhdetta kyseiseen mieheen, tuskin jättää vaimoaan.

Minulla on ollut elämäni aikana kolme suhdetta varattuun mieheen. Pidin ne puhtaasti seksisuhteina, vaikka jokainen olisi halunnut enemmän ja olivat valmiita jättämään tyttöystävänsä/vaimonsa. Tämä yksi ottaa vieläkin välillä yhteyttä vaikka aikaa on kulunut vuosia. Miksi olisin huolinut pettäjän? Ei kiitos. Ja miksi ylipäätään ajatellaan aina että nainen haluaa suhteen? Pelkkä seksisuhde on välillä ok ja

ja sopii elämäntilanteeseen. Silloin varattu mies on parempi kuin vapaa, koska ei jää niin helposti riippakiveksi. Ja seksi on jostain syystä parempaa kun vaimo pitää puutteessa tai on lahna tms.

Vierailija
58/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Harrastan" seksiä vasta sitten, kun tunnen kumppanin kunnolla. Siviilisääty ei tule yllätyksenä muuta kuin horoille.

Taidat ollakin mies tai ikisinkku. Ei miehet kovin kauaa viitsi odotella ja siirtyvät eteenpäin muutaman tapaamisen jälkeen, jos ei ihan huippunainen ole, joten horopuheet kannattaa lopettaa heti alkuunsa.

No mun kohdalleni taisi sitten osua varsinainen harvinaisuus.

Vierailija
59/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin ja myös kerron. Olen naisvaltaisella työpaikalla töissä ja aina kun kuulen huhun työkaverista jolla on huhujen mukaan peliä vieraan miehen kanssa, niin laitan viestiä naisen miehelle. Joskus on tullut vähän huono omatunto, jos nainen on kotona törmännyt ovenkahvaan, mutta onnettomuuksia sattuu.

Vierailija
60/292 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen asiaa sen kannalta jota petetään eli vaimon. Tuntuisko hänestä pahalta että kerron? Kyllä. Onko se silti sen arvoista? Kyllä. Eli kertoisin. Haluaisin itse tietää petettynä vaimona tämän. Kyllä ihmisen pitää totuutta pystyä katsomaan silmiin.

Kas siinä se virheesi tuli. Sinä nimenomaan ET ajattele asiaa muiden osapuolien kannalta vaan omalta kannaltasi. Se, että sinä itse haluaisit tietää, ei tarkoita, että joku muu haluaisi. Et kykene poistumaan omasta ajatusmaailmastasi eli ajattelemaan muiden kannalta. 

Mutta yhtä laillahan sinä nyt tunnut olettavan, että joku EI haluaisi tietää.

Pakkohan tässä on valita jompikumpi oletus, ja molemmat ovat pelkkiä oletuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä