Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyykö sähköpostin lähettämään täysin anonyyminä

Vierailija
04.11.2021 |

Eli jos luon gmail sähköpostin jollain ihan toisella nimellä ja lähetän sitä kautta postia, niin pystyykö postin saanut mitenkään jäljittämään meilin?
Ei mitään rikollista, vaan haluaisin paljastaa pettämisen.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Eihän noilla edellä esitetyillä tavoilla voi anonyymisti sähköpostia lähettää. Ei ole atk-neroja tällä palstalla itseni lisäksi yhtään.

Vierailija
22/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas te viisaat, miten google yhdistää uuden tunnuksesi, jonka luot vaikka nimellä Aamu Aurinkoinen omaan tunnukseesi, joka on vaikka Maija Meikäläinen?

Toki evästetietojen perusteella google voi tietää, että samalta laitteelta käytetään kumpaakin osoitetta, mutta ei se pysty todentamaan, että näppäimistön takana oli sama ihminen. 

Ja kun tällainen Aamu Aurinkoinen sitten lähettää gmailia jollekulle, vastaanottajalla on aika hankala selvittää, että se olikin Maija Meikäläinen, joka oli luonut uuden tilin feikkinimellä.

Jos haluaa sitten ihan kunnolla peittää jälkiään, niin käyttää vaikka kirjaston konetta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vastaanottajasta ja ketä hän tuntee. Oikeat henkilöt saavat selville kaikki anonyymit sähköpostit.

Ehdotan, että leikkeleet kumihanskat kädessä lehdestä kirjaimia, liimata paperille ja ostat käteisellä huppu päässä 300 km päässä olevalta kioskilta kirjeen ja postimerkin ja jätät kirjeen keskiyöllä postiin. Näin voit olla aika varma että et jää kiinni.

Vierailija
24/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

anonymouse.org tuolta voi laittaa sähköpostia täysin anona.

Vierailija
25/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on suurta hupia lähettää anonyymistä sähköpostista pettämisen paljastusviestejä satunnaisiin osoitteisiin. Lähetän yhden päivässä. Noin joka 10. kyselee lisätietoa.

Vierailija
26/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulostat paperille tuotoksesi ja sujautat sen paperin postimerkillä ja vastaanottajan osoitetiedoilla varustettuun kirjekuoreen.

Posti luultavasti toimittaa sen perille.

Tai sitten pidät huolta ihan vaan omista asioistasi.

Varminta että leikkelet kirjaimet seiskasta ja muista lehdistä.

Vierailija
27/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on suurta hupia lähettää anonyymistä sähköpostista pettämisen paljastusviestejä satunnaisiin osoitteisiin. Lähetän yhden päivässä. Noin joka 10. kyselee lisätietoa.

Hupinsa kullakin. Itse en jaksaisi tuhlata aikaani tuollaiseen ilkeään sontaan, mutta minulla onkin rikas ja antoisa elämä. Toivottavasti sinäkin saat joskus elämääsi vähän järkevämpää sisältöä.

Vierailija
28/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna vain ihmisten hoitaa omat asiat.

Etkö haluaisi tietää jos puolisosi pettäisi sinua?

Tuntematon sähköposti tuskin saisi minua vakuuttuneeksi asiasta. Jos ap on toinen osapuoli petoksessa niin pitäisi riittää pokkaa itse tulla kertomaan.

Vierailija
29/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna vain ihmisten hoitaa omat asiat.

Etkö haluaisi tietää jos puolisosi pettäisi sinua?

Tuntematon sähköposti tuskin saisi minua vakuuttuneeksi asiasta. Jos ap on toinen osapuoli petoksessa niin pitäisi riittää pokkaa itse tulla kertomaan.

Voihan siihen sähköpostiin liittää todisteita, esim. kuvakaappauksia viestittelystä. Ja kyllä minä ymmärrän sen, ettei vahingossa pettäjän touhuihin mukaan joutunut ihminen halua välttämättä kertoa petetylle asiasta päin naamaa. Petetyllä kun voi tulla tilanteessa hyvinkin vahva tunnereaktio.

Vierailija
30/40 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

If you're looking for a temporary email service for anonymous online registration, tempmail.so is a decent choice. https://tempmail.so

Vierailija
31/40 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Matti sulla on siinä postituslistalla koko firman henkilöknta ja yrität niitä dig pickejä taas laitella, joten laita nyt heti stoppi tolle hommalle, kiitos!

ps olit vessankin taas sotkenut perhana

Vierailija
32/40 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haet R-kioskilta prepaid-kortin ja sellaisen mobiilireitittimen. Kirpparilta jonkun satasen läppärin. Sitten luot gmail tilin jollain huuhaa-nimellä ja lähetät sen s-postin. Mielellään vielä niin että olet jossain toisella puolella Suomea ja varsinainen kännykkäsi on kotona, mielellään sähköt päällä. Itse matkustaisin jollain linja-autolla tai junalla. Sieltä toisesta kaupungista ostaisin nuo kamat ja lähettäisin sen sähköpostin. Koskaan en sillä kortilla tai mobiilireitittimellä nousisi nettiin kotikaupungissa, en käynnistäisi sitä läppäriä kotikaupungissa enkä koskaan laittaisi sitä korttia mihinkään omaan laitteeseeni enkä etenkään kotikaupungissani. Ehkä se anonymiteetti näin saattaisi säilyä, painotus on sanalla saattaisi ja konditionaalimuodossa.

Vierailija
33/40 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimettömänä ja anonyyminä pystyy lähettämään viestejä vaikkapa luomalla itselleen tempmaililla väliaikaisen osoitteen. Sinne ei tule henkilötietoja, puhelinnumeroa jne. Toki jos haluaa olla digianonyymi niin joutuu tekemään vähän muutakin. Tuskin kuitenkaan odotat KRP:sia perääsi vai mitä. 

Vierailija
34/40 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstari ja ei numeron lähetystä. Mutta ei ehkä noin vain toimi. Kirje ja koneella kirjoitettu viesti. Usein osa haluaa todisteita ja todistelua. Ja silti viestinviejää aina syytetään, vaikka mies olisi se pettäjä.

Vierailija
35/40 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee mielummin luukku sähköposti

Huonoin mahdollinen sähköposti ja vielä maksullinen. Ei missään tapauksessa tätä

Vierailija
36/40 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luot anonyymin tilin mihin tahansa s-postipalveluun. 

Itse kyllä tahtoisin tietää. Suurin osa varmasti suhtautuu asiallisesti, ystävänikin on tuollaisen kirjeen saanut aikoinaan ennen eroa.

Vierailija
38/40 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/40 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Als u op zoek bent naar een tijdelijke e-mailservice voor anonieme online registratie, is tempinbox een goede keuze.  https://www.tempinbox.xyz

Vierailija
40/40 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko yleisen kirjaston yleisöpäätteeltä lähettää sähköpostia nimettömänä?