Mies on vihainen jos olen tehnyt ruoan sähköuunissa
Hermostuu ja on vihainen jos laitan ruoan sähköuuniin. Kun on puuhella ruoka pitää hänen mielestä valmistaa siinä. Eilen sai raivarin kun olin tehnyt sähköuunissa.
Kommentit (103)
Sano miehelle ettei sitä ruokaa ole pakko syödä jos noin nyppii että se on valmistettu sähköuunissa ;)
Vaihtoehto on että MIES tekee sen ruuan siinä puuhellalla halvalla!
Jääkööt ilman sitten. Ihme ääliö.
Mies sanoi että puut menevät hukkaan jos en käytä niitä ja samalla lämpenee koti. Muuten pitää lämmittää öljyllä. Jos lämmitän puilla minun ei tarvi maksaa lämmityskuluja. Mies sanoi että jos en käytä puita vaatii puolet sähkö ja lämmityskuluista. Hänellä huolet parempi palkka, minusta väärin et joutuisin maksamaan puolet.Mies tekee myös välillä puuhellassa ruokia.
Miksei mies itse tee sitä ruokaa? Saa sillon kypsentää vaikka grillissä jos mieli tekee.
Ei se puuhellalla tekeminen itseasiassa ole yhtään sen vaikeampaa. Tosi kätevä kun saa ruuat ja lämmityksen samalla värkillä.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:02"]
Älä kypsennä ollenkaan, tulee halvemmaksi.
[/quote]
Totta. Eilen söin 300g raakaa jauhelihaa ja ei sen maussa ole mitään vikaa.
Kyllä sinä olet väärässä nyt. Haluaisit ihan suotta tuhlata lämmityskustannuksiin ja pakottaisit miehen vielä oman tuhlailusi maksajaksi. Kukaan normaalijärjellä varustettu ei toimi noin.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:15"]
Miksei mies itse tee sitä ruokaa? Saa sillon kypsentää vaikka grillissä jos mieli tekee.
[/quote]
Koska se ei kuulu miehen tehtäviin. Naisen tehtävät on ruoka, siivous, pyykit ja tiskit.
Mitä mä juuri luin, ei voi olla totta.
Mies tekee polttopuut ja kantaa ne sulle eteen ja sä et osaa käyttää niitä? Ihme tanttara olet!
Mä jättäisin miehen. En elä ihmisen kanssa joka saa raivareita.
Miehen puolella olen tässä asiassa.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:18"]
[/quote]
Koska se ei kuulu miehen tehtäviin. Naisen tehtävät on ruoka, siivous, pyykit ja tiskit.
[/quote]
Selaahan sinäkin kalenterista muutama vuosi eteenpäin, pääset tähän päivään sinäkin. Ohis
Herra on hyvä ja tekee itse tulet siihen puuhellaan/leivinuuniin tai mikä teillä nyt olikaan ja tekee siinä samalla sen ruuan.
Selvitä mitä maksaa esim. makaronilaatikon kypsennys sähköuunissa per/ kerta ja anna miehelle aina se "20 senttiä" joka kerran kun käytät sähköuunia niin loppuu urputus.
Ei se lämpö hukkaan mene sähköuunistakaan. On lämmityskaudella suoraan pois öljylämmityksestä jos sitä käytätte. Ei tosin kannattaisi käyttää öljylämmitystä kun ilmalämpöpumppu on parhaimmillaan 1/5 öljyn kustannuksista.
Harvalla on aikaa tuontyyppiseen ruuanlaittoon.
Mihin muuhun tykkäät tuhlailla? Joskus se pieneltäkin tuntuva asia voi olla se viimeinen pisara ja silloin raivostuu.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:18"]
[/quote]
[/quote]
Selaahan sinäkin kalenterista muutama vuosi eteenpäin, pääset tähän päivään sinäkin. Ohis
[/quote]
Pidä sinä tasa-arvovaltuutettu turpasi kiinni.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:08"]
Mitä muut tekisi. Kokisitteko vaikeaksi puuhellalla ruoan teon.
[/quote]
Ei se vaikeeta ole. Mä ainakin tykkäsin tehdä puuhellalla/leivinuunissa kaiken kun vielä asuin omakotitalossa jossa semmoiset oli. Ja asuin siis yksin, eli ihan vapaaehtoisesti tein niin. Alkuun uuniruuat etenkin vaati vähän opettelua, että millon sen ruuan sinne laittaa jne mutta ei se rakettitiedettä ole.
Laittaako mies itse tulet leivinuuniin? Siinäkin menee oma aikansa ja siinä, että odottaa tulien olevan sopivat ruuanlaittoon.
Oletteko oikeasti niin köyhiä, että sähköuunista pitää tapella?