Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä ilmeisesti jätti minut tavalla, jota en ymmärrä...

Vierailija
20.11.2024 |

Opiskeluaikoina olimme paljon tekemisissä, mutta nyt olemme nähneet toisiamme harvemmin perhe- ja työkiireiden takia. Ystävä asuu meistä satojen kilometrien päässä. 

Hän oli aina se, joka halusi nähdä ja joka vaikutti loukkaantuneelta, kun emme tavanneet häntä sukuloidessamme 200 km päässä hänestä (eli ei ihan kävelymatka). Hän oli kuitenkin myös se, joka ei päässyt koskaan vastavierailulle. En pitänyt sitä pahana asiana, koska hänellä on sairauksia ja rahahuolia. 

Hän on ollut paljon yhteydessä viime aikoina, joten ehdotin tapaamista joulun alla. Hän ei vastannut kutsuun mitään, ja yhteydenpito loppui myös tuohon ehdotukseen, tästä on nyt 2 kk aikaa. Lisäksi hän ilmeisesti esti minut whatsappissa!! Lisäksi näiden 2 kk aikana olen nähnyt FB päivityksiä, joissa kehotetaan päästämään irti vanhoista ystävistä, jos suhde ei tunnu oikealta. Yhdessä kehotettiin tajuamaan, koska vanhan ystävän seuraa ei haluta ja kuvassa oli verinen pelle. Yhdessä oli Bitbull, jolla hampaat veressä ja kuvassa luki, että tapaat oikean minän, jos petät luottamukseni.. En ole pettänyt hänen luottamustaan, eikä tietääkseni kukaan muukaan..

Koska ystävälläni ei ole muita kavereita, ja tykkäyksiäkin on yleensä 1 tai 2 ja nekin sukulaisilta, niin ajattelen, että nuo liittyvät minuun, en tietenkään tiedä varmaksi. Minulla on paljon ystäviä, joten ei minun tarvitse roikkua hänessä. En myöskään aio ottaa yhteyttä whatsappissa estämisen jälkeen, mutta selittäkää minulle, miksi kukaan tekisi näin?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sairauksia hänellä on?

Vierailija
2/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette olleet paljon yhteyksissä viimeaikoina eli viimeksi 2 kk sitten... huomaatko itse mitään ristiriitaa kirjoituksissasi?

Sinut jätetään ainakin kerran viikossa, aina vähän erilainen tarina ja sitten kilvan vastauksissa moitit tuota ystävääsi, mutta yrittäisit nyt olla tarkkana yksityiskohtien kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta tervejärkiseltä touhulta. Voiko tämä olla edes totta, sillä tuttavasihan tunnistaa sinut tästä kirjoituksesta.

Vierailija
4/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette olleet paljon yhteyksissä viimeaikoina eli viimeksi 2 kk sitten... huomaatko itse mitään ristiriitaa kirjoituksissasi?

Sinut jätetään ainakin kerran viikossa, aina vähän erilainen tarina ja sitten kilvan vastauksissa moitit tuota ystävääsi, mutta yrittäisit nyt olla tarkkana yksityiskohtien kanssa!

Olemme olleet yhteydessä menneen 1,5 vuoden aikana normaalia enemmän, hänen aloitteestaan ja 2 kk sitten yhteydenpito loppui. Muu arvailu ei nyt oikein osu oikeaan. 

ap

Vierailija
5/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sairauksia hänellä on?

Fyysisiä sairauksia, en viitsi tarkkaan luetella, mutta tietääkseni ei ole mielenterveysongelmia. Ne kyllä tulevat mieleen tässä yhteydessä. :(

ap

Vierailija
6/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaverilla on mutteri löystynyt. Voiko kuvitella, että olet tehnyt jotain hänelle? 

Vierailija
7/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko hän olla sinulle kateellinen? Minulla oli koulukaveri joka suuttui usein asioista, joita oli vaikea ymmärtää suuttumuksen aiheiksi. 

Vierailija
8/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee sanoo. Ystäväsi on varmaan ainoa,  joka tietää vastauksen. Kysymällä voisi selvitä. 

Vierailija
9/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaisin, että hän on pahastunut jostakin. Se, että mistä voi olla mahdotonta päätellä ja taustalla voi olla jotakin aikaisempaa, joka on jääny hampaankoloon.

Ikäväähän tuo kuitenkin kaikenkaikkiaan on. 

Vierailija
10/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaverilla on mutteri löystynyt. Voiko kuvitella, että olet tehnyt jotain hänelle? 

En ole, mutta tietysti onhan se mahdollista, että kuvittelee jotain. Toivon että viestit liittyvät johonkin toiseen henkilöön ja kaikki on vain sattumaa, että esti minut samaan aikaan.  

ap

Vierailija
11/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on muuttunut katkeraksi ja hulluksi. 

Vierailija
12/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikee sanoo. Ystäväsi on varmaan ainoa,  joka tietää vastauksen. Kysymällä voisi selvitä. 

Olen lähettänyt hänelle sen kutsuviestin silloin 2 kk sitten, jossa kysyin kuulumisia. En viitsi enää Facessa laittaa viestiä kun Whatsappissa ilmeisesti esto päällä. Jollain tavalla tuntuu kuumottavalle ajatella, että hän vihaa minua tai jotain muuta noin paljon. 

ap

Vierailija
13/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite olet hullu. Eri sivusta. 

Vierailija
14/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on aloittanut uuden elämän ilman sinua. Koita hyväksyä asia.

Vierailija
15/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen pelännyt! :/ Hänellä on ollut terveyden kanssa vuosia ongelmia, ja se voi katkeroittaa. Voi myös olla, että vanhoissa ystävissä roikkumista haukkuva viesti tarkoitti häntä itseään. 

ap

Vierailija
16/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täällä arvioit hänen mielenterveyttään julkisesti ja annat tietoja, jonka perusteella hänet voi tutut tunnistaa. Siinä yksi vihje, missä ongelma voi piillä. 

Vierailija
17/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit näin: Hän oli aina se, joka halusi nähdä 

Tuo ainakin itseä suututtaa. En toki tekisi tuollaisia vähän pelottavia somepostauksia mutta suuttunut on 

Vierailija
18/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, täällä arvioit hänen mielenterveyttään julkisesti ja annat tietoja, jonka perusteella hänet voi tutut tunnistaa. Siinä yksi vihje, missä ongelma voi piillä. 

Täähän se ois. 

Vierailija
19/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväsi on aloittanut uuden elämän ilman sinua. Koita hyväksyä asia.

Olen jo hyväksynyt sen, mutta ilmeisesti hänellä on jotain hampaankolossa kun piti estääkin, ja tällä tavalla hän saa minulta enemmän huomiota. 

ap 

Vierailija
20/31 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväsi alkoi vihervassariksi ja nyt se vihaa kaikkia valkoisia suomalaisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi