Okenko kelpo vaimo, kun en koskaan kieltäydy seksistä?
Ja yritän olla nalkuttamatta? En siia kieltäydy tuhannen väsyneenäkään. Kotitaloustöissä en loista. T ällölättäpylly
Kommentit (58)
Ai oketko hyvä vaimo? No kyllä oket, tietysti oket. Kukaan ei voi väittää että okisit muuta.
Mikä/kuka helvetti tää ällölättäpylly on? Joku feissarimokien kommenttiboksin mr ällöä vastaava hahmo?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:34"]
No kyllä useimmiten olenkin ja tavallaan se tuntuu hyvältä aluksi kuivempanakin kun tuntuu enemmän. Mutta tosiaan jos luit tuon vulvodyniajutun, ei tämmöinen seksi sen riskiä lisää. Eikä mies väkisin pane, itse olen antanut. Ap
[/quote]
Kyllä lisää. Kiihottumaton yhdyntä lisää riskiä. Lisäksi jo omalla kommentillasi kerroit suhtautumisesi seksiin. Seksi on sinulle antamista. Itse olen nainen enkä ole koskaan antanut. Harrastan seksiä tasaveroisena kumppannina.
Juu, kyllä se on joskus kiva myötäillä miestä ja ottaa oma nautinto siitä että on saanut toisen tärähtelemään ja nytkähdellen ruiskuttamaan naaraansa täyteen. On kivä kun pesulla käynnin jälkeen tyytyväinen uros hamuaa naaraansa kainaloonsa. Kyllä se mies tietää milloin vain nautin hänen hyvästä olostaan. Niinpä minäkin saan joskus sellaisia alasuudelmia että taivas repeää.
No ok sitten, ehkä muutan tapani nyt sitten. Ei seksi kuitenkaan ole ollut mulle antamista kuin tosiaan joissakin tilanteissa. Alan aktiivisemmaksi niin loppuun kuivana sisään -panot sitten kokonaan. Kiitos kommenteista jotka saivat mut tuntemaan itseni entistä huonommaksi. Ap
ihmeellista on tama etta annetaan kaikkien kukkien kukkia... PAITSI!!!!
Jos homma on molemmista kivaa ja ovat seksielamaansa tyytyvaisia niin hittoako pelottelette taalla
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 12:55"]
No ok sitten, ehkä muutan tapani nyt sitten. Ei seksi kuitenkaan ole ollut mulle antamista kuin tosiaan joissakin tilanteissa. Alan aktiivisemmaksi niin loppuun kuivana sisään -panot sitten kokonaan. Kiitos kommenteista jotka saivat mut tuntemaan itseni entistä huonommaksi. Ap
[/quote]
Ihmettelen, että onko sinulla huono itsetunto vai miksi olet antanut miehen käyttää itseäsi noin? Ei ole järkeä tuollaisessa seksissä että kiihottumattona naidaan. En tajua millainen mies edes pystyy naimaan jos nainen ole kiihottunut.
Siis on eri asia olla kiihottumaton kuin haluton. Voi olla halukas vaikka ei vielä olekaan täysillä limainen ja turvonnut.
En epäile etteikö monet voi olla niin kuivia ja tiukkoja alapäästä, että ei kerta kaikkiaan mene sisään ilman esileikkejä, mutta voiko olla mahdollista että kaikilla tilanne ei ole sellainen? Ja ei satu ilman esileikkiä naiminen? Voisiko mitenkään olla mahdollista? Mulle riittää se että varovasti sisään ja sitten parin vedon jälkeen mahdollisimman nopeasti mahdollisimman kovaa, tuntuu ihan erilaiselta kuin pitkän esileikin jälkeen ja se tunne on hyvä siis, eikä kipu. En usko hetkeäkään että mitään vulvodynian riskiä on.
Niin mä olen oikeasti aina halukas, siksi kiihotun niin nopeasti. Ja tosiaan kuivahkolta tuntuu aluksikaan vain harvoin. Eikä seksimme täysin esileikitöntä ole, jos niin haluan. Mutta voisi mulla parempikin itsetunto olla. Ap, joka luopuu ällölättäpyllyydestä nyt, kun se ei kaikista ole hauska läppä
Ihme valitusta. Mä olen samanlainen kuin ap ja alan seksiä aina kun mies vain haluaa. Onneksi mies onkin taitava siinä. Kiihottuminen tulee seksin eli esileikin myötä, ei kukaan voi olla sitä valmiiksi tai sitä "tuulta"odotellessa ei koskaan voisi sitä harrastaa. Lisäksi kyllä sekin on musta tajuttoman kiihottavaa jos mies joskus työntyy suoraan sisään ja nopeasti siinäkin kostuu. Ah, alkaa heti panettaa pelkästä ajatuksesta ;)
Mä olen kyllä usein jo valmiiksi kiihottunut. Jo se saa mut kiihottumaan todella voimakkaasti, että pukeudun seksikkäisiin alusvaatteisiin. Tai jo se, että
hypistelen niitä! Ap
No kyllä useimmiten olenkin ja tavallaan se tuntuu hyvältä aluksi kuivempanakin kun tuntuu enemmän. Mutta tosiaan jos luit tuon vulvodyniajutun, ei tämmöinen seksi sen riskiä lisää. Eikä mies väkisin pane, itse olen antanut. Ap