Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: seksimieltymyksesi ja elämäntilanne

Vierailija
14.06.2010 |

-Millaisesta seksistä pidät? Kuvaile.

-Missä ammatissa olet? Millainen parisuhde/seksikumppanitilanne sinulla on?

-Oletko tyytyväinen elämääsi yleisellä tasolla?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ikää karttuu, niin sitä rivommasta irstailusta. Toki niin, että kumpaakaan osapuolta ei satuteta. Mutta kaikenlaiset ajatustasolla kulkevat roolileikit toimii kyllä.

Olen ns. "taidealalla". Eli työni erittäin visuaalista ja itseasiassa uskon että ainakin osittainen syy alalle päätymiseen on ollut kiinostus näyttäviin kuviin - eli toki myös eroottisiin.

Parisuhteessa huono seksitilanne ollut jo vuosia. Olen eri tavoin hakenut seksiä muualta. Rakastajattaria, satunnaispanoja ja maksullistakin seksiä.

En ole kauhean tyytyväinen elämääni, mutta en sitä muille toitota. Kaippas se on melko yleistä tässä iässä.

m40

Vierailija
2/28 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla, kun minulla taas oikeastaan vasta nyt natsaa kaikki seksin ja muunkin elämän saralla paremmin kuin koskaan ennen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään alistua ja olla vietävänä. Olen peruskoulun opettaja. Naimisissa 10 vuotta. uskollinen toistaiseksi. Olen aika tyytymätön elämääni. Elämä junnaa paikoillaan ja päivät kuluvat hukkaan.

Vierailija
4/28 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kinky, alistuvahenkinen (mutta estoton ja aktiivinen) ja BD-suuntautunut olen. Toisalta vähän laiska ja mulle riittää kerran tai pari viikossa, tiettyyn aikaan kuukaudesta panettaa sitten enemmän.

Ammatti ajatustyötä ja opetusta

Ihan jees, vaikka näin 16 yhteisen vuoden jälkeen välillä kyllästyttää. Mies on kuitenkin reilu ja tasapuolinen ja innokas leikkimään ihan mitä vaan. Ja ulkonäkökin miellyttää edelleen.

N38

Vierailija
5/28 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kevyt bondage/submission

-Puutarha-ala

- En ole parisuhteessa joten pakkoselibaatti on päällä

- Muutoin olen erittäinkin tyytyväinen elämääni

n33

Vierailija
6/28 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän monipuolisesta, yllätyksellisestä ja riettaasta seksistä. Kunnon kuritusta ja hyvänä pitoa, nautin, kun mies ottaa kyselemättä (näin vaan käy kovin harvoin). Sitomista ja piiskaa... Haluaisin olla jonkun narttu. Toivoisin, että joku ottais multa luulot pois ja näyttäis tien... Oma mieheni ei sitä tee, ei luonnistu, vaikka yrittää. Siinä kai se vika onkin, että hän joutuu yrittämään, se ei tule luonnostaan, eikä näin ollen vakuuta minua... Mä en myöskään jaksa näytellä alistettua, vaan haluan oikeesti olla toisen vallassa.

Naimisissa ja kotiäitinä.

Välillä olen hyvinkin tyytyväinen elämääni, mutta seksin saralla kaipaisin vähän enemmän... Jos en saa sitä omalta mieheltäni, niin ehkä vieraalta... Toivoisin mieheni olevan mukana, mutta jos hän ei ole myöntyväinen saatan niskuroida ja etsiä sitä mitä kaipaan... Puhutaan tästä vielä monet kerrat, kun en kuitenkaan haluaisi pettää. Toistaiseksi tyydyn fantasioihin.

Vierailija
7/28 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä sais olla päivittäin (mieluiten parikin kertaa/vrk), mutta miehen kanssa ei mee tarpeet yksiin tässäkään suhteessa.

Vierailija
8/28 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa kirjoitin jo vaimoni ja minun mieltymyksistämme, mutta vieraat eikä ulkopuoliset

ei käy näin olemme tyytyväisiä. eli olemme toisinaan

erittäin riettaita.olen 45v sairaseläkkeellä auto onnettomuuden vuoksi. parisuhteemme on oikein hyvä

enkä tarvitse muita seksikummppania kun vaimoni hän osaa kyllä kaikki temput. olen parisuhteessa onnellinen, kivut masentaa ja ottaa päähän välillä en saa nukuttua kivuilta siitä pitkä miinus.

Vierailija
9/28 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kirjoitat samalla tavoin, et käytä lainkaan isoja kirjaimia pisteen jälkeen.

heippa kirjoitin jo vaimoni ja minun mieltymyksistämme, mutta vieraat eikä ulkopuoliset ei käy näin olemme tyytyväisiä. eli olemme toisinaan erittäin riettaita.olen 45v sairaseläkkeellä auto onnettomuuden vuoksi. parisuhteemme on oikein hyvä enkä tarvitse muita seksikummppania kun vaimoni hän osaa kyllä kaikki temput. olen parisuhteessa onnellinen, kivut masentaa ja ottaa päähän välillä en saa nukuttua kivuilta siitä pitkä miinus.

Vierailija
10/28 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa en ole rastas. kyllähän minäkin jonkun rastaan jutun lukasin ja tosiaan kun kysyit niin en

ole enään hänen juttujaan nähnyt.Mutta sory en ole kirjoituksiltani täydellinen, en oikein muista näitä

isoja kirjaimia ja pilkkuja ja pisteitä mutta kuka

meistä on täydellinen. Täytyy vissiin harjoitella

tätä kirjoittamista jos se noin paljon häiritsee. Kiitos huomauksestasi. T joku.

Vierailija
11/28 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa en ole rastas. kyllähän minäkin jonkun rastaan jutun lukasin ja tosiaan kun kysyit niin en

ole enään hänen juttujaan nähnyt.Mutta sory en ole kirjoituksiltani täydellinen, en oikein muista näitä

isoja kirjaimia ja pilkkuja ja pisteitä mutta kuka

meistä on täydellinen. Täytyy vissiin harjoitella

tätä kirjoittamista jos se noin paljon häiritsee. Kiitos huomauksestasi. T joku.

Vierailija
12/28 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai sillä niin väliä, kuhan tulee ymmärretyksi =)

Vierailija
13/28 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vasta aika viime aikoina alkanut tiedostaa sitä, millaisesta seksistä oikeasti pidän, kun aiemmin pääpointti oli se, että ylipäänsä sai seksiä, laadusta viis. Olen huomannut, että tykkään olla alistuva osapuoli, tykkään rajummistakin jutuista, sitomisesta ja siitä, että mies tietää mitä tahtoo ja tekee sekä on muutenkin se dominoivampi osapuoli. Ns. miehinen mies siis.

Tällä hetkellä olen kotiäitinä, työelämässä työskentelen erityislasten parissa. Mieheni kanssa olemme olleet naimisissa 6 vuotta, seksiä on silloin tällöin riippuen jaksamisesta. Harvemmin nykyään, vaikka periaatteessa kaiketi molemmilla olisi haluja kyllä enemmänkin, mutta tuo jaksaminen on se suurin ongelma. Miehen kanssa ei mene suurin piirtein yhtään yksiin toiveet seksin suhteen, eli siinä missä minä toivon sitä dominoitavana oloa, toivoo mieskin, ja tunnustan, että vaikka seksiä haluaisinkin, en jaksa innostua sitä harrastamaan kovin usein, koska valitettavan usein kuitenkin päädytään siihen, että mies saa mitä tahtoo, ja minä jään ilman. Se ei sytytä eikä innosta, ja on helpompi vetäytyä suihkuun hoitamaan homma omin käsin fantasioiden voimalla kuin kuluttaa pari tuntia seksiin, joka ei kiinnosta ja josta ei itse saa orgasmia lainkaan. Vaikka saahan siinä samalla kätevästi suunniteltua viikon kauppalistan, toisaalta...

Yleisellä tasolla olen kyllä elämääni ihan tyytyväinen, vaikka seksielämään en juuri olekaan. Ehkä sekin asia joskus ratkeaa itsestään, toistaiseksi en näe mitään syytä ruveta tekemään asialle mitään sen kummempaa.

Vierailija
14/28 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hiljaisesta, hitaasta, nautinnollisesta seksistä, jossa ollaan l ä s n ä. Toisaalta joskus kovasti toivoisin pikapanoa tai sitä että mies vain ottaa.

Ollaan oltu 16v. yhdes, 2 lasta. Olen työelämässä, akateeminen koulutus.

Olen tyytyväinen, mutta pinnan alla joskus tyytymätön. En aina jaksaisi olla se aloitteentekijä, se joka keksii jotain uutta, se joka vähän ravistelee vanhoja kaavoja... you know

Vierailija
15/28 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alistumisesta, tai voimakastahtoisesta miehestä.

Ensin yritetään yhteiskunnassa ottaa meiheltä oma tahto ja vallantunne pois, sitten sitä kaivataan kun valot sammuu ja kukaan ei nää.

Miten onnistuu joogaavan olkalaukkupetterin muuntautuminen takaisin luolamieheksi kesken osapäiväisyysloman ?

Vielä joskus viiskytluvulla miehet ei paljon kyselleet naisiltaan, vaan otti sen minkä heille kuului. Toisaalta ovet aukeili ihan eri tavalla ja herrasmieheksi kasvettiin jo kotona.

Voi mies minne kuljet....

N38

Vierailija
16/28 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin yritetään yhteiskunnassa ottaa meiheltä oma tahto ja vallantunne pois, sitten sitä kaivataan kun valot sammuu ja kukaan ei nää. Miten onnistuu joogaavan olkalaukkupetterin muuntautuminen takaisin luolamieheksi kesken osapäiväisyysloman

Mutta meillä on kaksi tasa-arvoista ihmistä, joilla on kotona omat vastuualueensa. Lapset hoidetaan yhdessä tai erikseen. Arkielämässä ei kumpikaan dominoi, vaan hoitavat omat vastuunsa ja auttavat tarvittaessa muissa jutuissa.

Silloin on mahdollista olla sängyssäkin sitä,. mitä haluaa, meillä remonttia tekevästä it-miehestä paljastuu se määrätietoinen ja sopivan dominoivakin luolamies. Joskus taas se makaa selällään ja odottaa, että minä hoitelen.

n38 minäkin.

Vierailija
17/28 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen perässä vedettävä, siis. Ilman erillistä pyyntöä onnistuu ainoastaan vessassa käynti itsenäisesti, muuten mies vain pyörii ympäriinsä ja toteaa silloin tällöin, että "mitähän mä sit tekisin". Minkäänlaista aloitekykyä ei näytä olevan, vaikka silmät päässä onkin. Jos tuolla miehellä on jokin oma tahto joskus ollutkin, mä en ole sitä päässyt koskaan näkemään - suhteen alkumetreiltä asti kaikki on ollut sitä, että "ihan miten sä haluut", "ihan sama", "vaikka". Sama juttu seksin saralla. Ensimmäisen vuoden ajan pistin ihan uuden ja tuoreen suhteen piikkiin, mutta nyt ei enää uppoa. Varsinkaan, kun on kaksi lastakin perässä vedettävänä, olisi tosi kiva, että miehessä olisi edes vähän aloitekykyä ja miestä.

Jep, en ole järin tyytyväinen seksin saralla.

Vierailija
18/28 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi olen lukenut näiltä palstoilta mitä miehet eivät

pysty tekemään. en yleistä missään nimessä meitä

miehiä,mutta tuntuu että naiset eivät jostainsyystä

saa orgasmia. laittaisin mies/nais suhde 50/50 että

joko mies tulee liian äkkiä ja ei ole minkäälaista esileikkiä. nainen taas voi olla niin passiivinen

että ei odota muuta kun munaa,sitten onanoidaan jossain vessassa tai muualla se orkku. olenko täysin

väärässä? jossain näillä palstoilla kirjoitin nuolemisesta ja suihin otosta siihen pisteeseen että

orgasmi on aika lähellä veikkaampa että kumpikin osapuoli saa orgasminsa. meillä meni seksielämä välillä aika latteeks sitten vaan en muista kumpi

ehdotti esileikkejä, näin pelastui ainakin meidän

liitto. t en seksineuvoja.

Vierailija
19/28 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolkkua saanut. Saiko joku muu ?

Ei ihme , että "entinen" seksineuvoja...

Vierailija
20/28 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi olen lukenut näiltä palstoilta mitä miehet eivät

pysty tekemään. en yleistä missään nimessä meitä

miehiä,mutta tuntuu että naiset eivät jostainsyystä

saa orgasmia. laittaisin mies/nais suhde 50/50 että

joko mies tulee liian äkkiä ja ei ole minkäälaista esileikkiä. nainen taas voi olla niin passiivinen

että ei odota muuta kun munaa,sitten onanoidaan jossain vessassa tai muualla se orkku. olenko täysin

väärässä? jossain näillä palstoilla kirjoitin nuolemisesta ja suihin otosta siihen pisteeseen että

orgasmi on aika lähellä veikkaampa että kumpikin osapuoli saa orgasminsa. meillä meni seksielämä välillä aika latteeks sitten vaan en muista kumpi

ehdotti esileikkejä, näin pelastui ainakin meidän

liitto. t en seksineuvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä