Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Okenko kelpo vaimo, kun en koskaan kieltäydy seksistä?

Vierailija
15.01.2015 |

Ja yritän olla nalkuttamatta? En siia kieltäydy tuhannen väsyneenäkään. Kotitaloustöissä en loista. T ällölättäpylly

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kelpo vaimo kun olen lopettanut seksin vonkaamisen ja sen puutteesta nalkuttamisen..

Vierailija
42/58 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:21"]

Ihme valitusta. Mä olen samanlainen kuin ap ja alan seksiä aina kun mies vain haluaa. Onneksi mies onkin taitava siinä. Kiihottuminen tulee seksin eli esileikin myötä, ei kukaan voi olla sitä valmiiksi tai sitä "tuulta"odotellessa ei koskaan voisi sitä harrastaa. Lisäksi kyllä sekin on musta tajuttoman kiihottavaa jos mies joskus työntyy suoraan sisään ja nopeasti siinäkin kostuu. Ah, alkaa heti panettaa pelkästä ajatuksesta ;)

[/quote]

Nimenomaan, kiihottumisen pitäisi tulla juurikin esileikin aikana, mutta ap ei esileikittele vaan häntä aletaan käyttämään heti. Sanon käyttämään sillä sitähän se on. Ja vulvodynian riski on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 20:34"]

Mä olen kyllä usein jo valmiiksi kiihottunut. Jo se saa mut kiihottumaan todella voimakkaasti, että pukeudun seksikkäisiin alusvaatteisiin. Tai jo se, että hypistelen niitä! Ap

[/quote]

Oletko liukas ennen yhdyntää? tiedätkö miltä kiihottuminen ja kostuminen tuntuvat?

Vierailija
44/58 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/58 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 20:34"]

Mä olen kyllä usein jo valmiiksi kiihottunut. Jo se saa mut kiihottumaan todella voimakkaasti, että pukeudun seksikkäisiin alusvaatteisiin. Tai jo se, että hypistelen niitä! Ap

[/quote]

Oletko liukas ennen yhdyntää? tiedätkö miltä kiihottuminen ja kostuminen tuntuvat?
[/quote] tietysti, montako kertaa pitää sanoa, että ei meillä seksi joka kerta ole ollut esileikitön. Eli olen, suurimman osan kerroista. Nyt vain kun on vauva, on ollut hätäisempää. Lisäksi koska miehen puolelta on ollut haluttomuutta, olen tosi tyytyväinen että seksiä ylipäätään taas on. Ap

Vierailija
46/58 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaisia naisia olemassa jossain ? Oon kade ja myönnän sen!Tuota ominaisuutta arvostaisin tosi paljon!Päätä särkee ja väsymys painaa! Sääli että spartacus gladiaattorin voimaa ja kiimaa saa todistaa tosi harvoin! Hyvä puoliso kunnioittaa toisen tarpeita ! Se on myös osa uskollisuutta helpottava asia.Ei millään pahalla!

Vierailija
47/58 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/58 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:15"]

Onko sellaisia naisia olemassa jossain ? Oon kade ja myönnän sen!Tuota ominaisuutta arvostaisin tosi paljon!Päätä särkee ja väsymys painaa! Sääli että spartacus gladiaattorin voimaa ja kiimaa saa todistaa tosi harvoin! Hyvä puoliso kunnioittaa toisen tarpeita ! Se on myös osa uskollisuutta helpottava asia.Ei millään pahalla!

[/quote]

Hyvä puoliso ei myöskään nai toista silloin kun tämä ei ole kiihoittunut. Hyvä puoliso ei halua puolisolleen vulvodyniaa.

Vierailija
49/58 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/58 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tyttöystävä joka halusi aina seksiä eikä koskaan kieltäytynyt siitä jos sitä ehdotin. Mokasin sen suhteen. Tämän elämän aikana en varmasti koskaan toista vastaavaa tyttöystävää löydä täältä pihtaajien maasta, jossa kalkkunat kiristävät pillun antamisella. "Jos et tee näin, et saa seksiä".

Onneksi minun ei koskaan tarvitse muuttaa naisen kämpään, kun on omastakin takaa tarpeeksi iso asunto. Kun kiristämistä alkaa esiintymään osoitan ulko-ovea ja sanon että hanki uusi kiristettävä.

Mitä tästä sanovat hieltä haisevat telaketjufeministit joiden jalkojen välistä löytyy pesemätön rämemajavan häntä?

Vierailija
51/58 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä mies on sanonut, että jos en ole kiltisti (nalkuttamatta), en saa...

Olen kyllä pari kertaa miettinyt, eikö se ole huomannut että olen aluksi ollut aika kuiva. Toisaalta itsepä olen sen tuollaiseen totuttanut ja tosiaan, moniko mies sillon muuta tapaa suosisi? Olen vieläpä sanonut että nyt imetysaikana saatan olla normaalia kuivempi (liika märkyys oli joskus pieni haitta, toisaalta mies muistelee sitä parhaimpana seksikertana). Ehkä siitä on kyse, että kun valitin niin paljon miehen haluttomuudesta, että nyt kun taas on halunnut, on hieman katkera valittamisestani, etenkin kun todennäköisesti haluttomuus johtui ssri-lääkityksestä, jota mies on nyt ajamassa alas. Ap

Vierailija
52/58 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetuntoni muuten ilmenee seksissä siten, että aloitteiden tekeminen on vaikeaa ja suorittavaa. Ei johdu miehestä ja miehen sanomisista, olin ennenkin sellainen. Nykyään pystyn tekemään aloitteita (aloitin vasta oltuamme 10 vuotta yhdessä) mutta kun lokakuussa sain pakit viimeksi, en sen jälkeen ole aloitetta tehnyt. Eilen mies vihjasi että on taas tehnyt yksin aloitteita. Eli ongelmia on, enkä ole tyytyväinen :( ap

Vierailija
53/58 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en kieltäydy seksistä, jos mieheni sitä haluaa. Yleisesti olen meistä kylläkin se haluavampi osapuoli, mutta silti. En näe siinä mitään pahaa. Seksin antaminen kun ei vaadi minulta mitään sen erityisempää, mutta kumppanille se voi merkitä paljonkin. Jos ei muuta, niin ainakin hetken nautintoa. Miksi en antaisi? Miksi en soisi sitä hänelle, rakkaimmalleni?
Kunnioitan itseäni ja seksuaalisuuttani kyllä. 99,99% ajasta myös kiihotun kuitenkin sitten lopulta, eikä se ikinä ole ollut epämukavaakaan, vaikka aluksi olisi kuinka väsyttänyt tms. Meillä ei seksillä pihistellä, eikä sitä käytetä valtapelinä tai muunakaan pelleilynä suhteessamme. Tuntuu, että monet naiset (ja kuulemani mukaan myös miehet enenevissä määrin) käyttävät seksiä nimenomaan tähän. Sekö on sitten hyväksyttävämpää? "En anna pimppiä koska et vienyt roskia?"
Ei ole aikaa/ei jaksa on myös aika epävalideja syitä, aina ei ole pakko rakastella tuntikausia, pikapano ei kestä kuin muutaman minuutin, mutta voi tosiaankin merkitä paljon.

Ja joo, ihan tavallinen "tylsä" pariskunta me ollaan ja ihan tavallista seksiä harrastetaan. Ei olla mitenkään vinksahtaneita :)

N26

Vierailija
54/58 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään vielä tähän, että toki jokaisella on itsemääräämisoikeus ja tekee niin kuin parhaaksi näkee - myös minä. Miehellänikin on oikeus kieltäytyä ja joskus hän sitä käyttääkin (toki miehen nyt on käytännössä mahdotonta harrastaa yhdyntää ilman että hän olisi kiihottunut - toisin kuin naisen). Itse en ole vain ikinä nähnyt mitään syytä kieltäytyä seksistä mieheni kanssa.

N26

Vierailija
55/58 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N26, annatko panna suoraan kuivana sisään? Kirjoitin miehelle mielestäni asiallisen kirjeen tästä aiheesta. Saa nähdä, miten suhtautuu. Kai mä nyt sittenkin annoin hullun vulvodynistin pelotella itseni. Toisaalta on se välillä tuntunut psyykkisesti siten ikävältä, että eikö miestä kiinnosta olenko märkä vai en. Etenkin kun mies vastustaa liukuvoiteidenkin käyttöä perusseksissä. Ap

Vierailija
56/58 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joskus kerran tai kaksi niin on saattanut käydäkin, minä tosin kuulun niihin naisiin, jotka ovat käytännössä "aina" vähän kosteita, eli ongelmaa ei sinällään ole ollut. Lähinnä nyt kun olen raskaana ollut, on ilmennyt myös vähän kuivuutta. Liukkari kyllä ostettiin, muttei olla sitä vieläkään käytetty. Mieheni kun ei myöskään oikein ole sellainen, että yhtäkkiä vaan muna pystyssä hyppäisi jostakin nurkan takaa ja alkaisi jyystämään :P Ehkä olen vain onnekas?

N26

Vierailija
57/58 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mihinkään sellaiseen ei tietenkään kannata suostua, mikä itsestä tuntuu pahalta tai arveluttavalta. Ehkä sinun miehesi vain pitää kuivemmasta? Silti hänen tulisi ottaa myös sinut huomioon, ei oma nautinto saa toista vahingoittaa.

N26

Vierailija
58/58 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta tuntuu aina hyvältä jo se ajatus, että mies haluaa seksiä kanssani. Etenkin on ollut pitkä aika (vuosia) ettei ole useinkaan halunnut. En minäkään tosiaan ole kuiva kuin silloin jos olen juuri käynyt vessassa pesulla :O En tiedä lukiko mies kirjettäni edes ajatuksella, kun tänään kun lapset olivat leikkimässä ja nukkumassa työnsi mut kodinhoitohuoneeseen pesukonetta vasten ja veti housut kinttuun, täydeksi yllätyksekseni kun oli ollut juuri sanaharkkaakin. Minä ehkä yllätin miehen kun käännyinkin antamaan ensin hänelle suuseksiä. Ei ollut kuivaa sen jälkeen, joskaan ei lotissutkaan. Ehkä tällaista spontaania pikaseksiä on vaikea sulattaa sellaisen, joka on kuiva ja ilman kunnon lämmittelyjä yhdyntä tuntuisi epämukavalta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi