Mitä mieltä profiilistani?
Tein Suomi24 treffeihin profiilin. Mielestäni ihan hyvä, totuuden mukainen ja suoraan sydämestä. Olen siis miespuolinen henkilö.
"Olen siis 21v ja seksuaalisesti TÄYSIN KOKEMATON. En ole edes suudellut ikinä. Pelkään pahoin, että en ikinä pääse kokemaan minkäänlaista naisellista kosketusta.
Toivoisin, että edes joku nainen koskettaisi minua ennen kuin se on liian myöhäistä. Olen todella ujo ja ruma ja uskon, että minulla on vuosi aikaa kelvata naiselle ennen kuin olen jo niin ruma etten kelpaa edes juopoille :( En nyt etsi välttämättä mitään seksiseuraa, mutta jonkinlainen naisen kosketus helpottaisi elämääni kovin. Halaus, suukko, kädestä kiinni pitäminen, yhdyntä... Ihan mitä vain kunhan saisin edes yhden kerran kokea naisen kosketuksen ihollani. Saa ottaa yhteyttä jos olet valmis auttamaan minua edes jollain eleellä.
Kiitos."
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:45"]
Tein Suomi24 treffeihin profiilin. Mielestäni ihan hyvä, totuuden mukainen ja suoraan sydämestä. Olen siis miespuolinen henkilö.
"Olen siis 21v ja seksuaalisesti TÄYSIN KOKEMATON. En ole edes suudellut ikinä. Pelkään pahoin, että en ikinä pääse kokemaan minkäänlaista naisellista kosketusta.
Toivoisin, että edes joku nainen koskettaisi minua ennen kuin se on liian myöhäistä. Olen todella ujo ja ruma ja uskon, että minulla on vuosi aikaa kelvata naiselle ennen kuin olen jo niin ruma etten kelpaa edes juopoille :( En nyt etsi välttämättä mitään seksiseuraa, mutta jonkinlainen naisen kosketus helpottaisi elämääni kovin. Halaus, suukko, kädestä kiinni pitäminen, yhdyntä... Ihan mitä vain kunhan saisin edes yhden kerran kokea naisen kosketuksen ihollani. Saa ottaa yhteyttä jos olet valmis auttamaan minua edes jollain eleellä.
Kiitos."
[/quote]
Muokkasin ilmoitustasi hieman, koska se on kovin negatiivinen.
" Kaipaan sinua, nuori nainen elämääni. Haluaisin kokea kanssasi ensisuudelman.Olen ujo, tavallinen suomalainen 21-vuotias mies. Halaus, suukko, kädestä kiinni pitäminen - haluaisin vihdoin kokea naisen kosketuksen ihollani.
(Tähän sun pitäisi kertoa, mitä teet työksesi, harrastat, ym. kiinnostuksen kohteita, sillä en usko, että ketään naista kiinnostaa pelkästään itsetunnon pönkittäjänä oleminen.)
Nuori nainen, ota yhteyttä."
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:38"]
Kiitos."
[/quote]
" Kaipaan sinua, nuori nainen elämääni. Haluaisin kokea kanssasi ensisuudelman.Olen ujo, tavallinen suomalainen 21-vuotias mies. Halaus, suukko, kädestä kiinni pitäminen - haluaisin vihdoin kokea naisen kosketuksen ihollani.
(Tähän sun pitäisi kertoa, mitä teet työksesi, harrastat, ym. kiinnostuksen kohteita, sillä en usko, että ketään naista kiinnostaa pelkästään itsetunnon pönkittäjänä oleminen.)
[/quote]
En ole tavallinen. Tosin "epätavallinen" saattaisi jopa olla houkutteleva. Tiedän kyllä varsin hyvin, että netistä ei seuraa saa, koska siellä miehet lähestyy kilpaa naisia. Ajattelin vaan kokeilla jos edes säälistä saisin joltain sen yhden halin.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:35"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:09"]
Et tule kyllä tuollaisella itsesäälitekstillä ketään saamaan.
[/quote]
No en ole mitään kumppania hakemassakaan, koska tiedän etten oikeaa suhdetta saa ikinä. Tein profiilin, koska haluaisin saada edes jonkinlaisen kontaktin naiseen ennen kuin se on ihan totaalisen myöhäistä.
[/quote]
Mitä tuo tarkoittaa, että on myöhäistä?
[/quote]
Sitä, että luultavasti lähivuosina hampaitani aletaan ottaa pois, ja kaikkihan tietää miten paha turn off se on. Nyt kun on vielä hampaat suussa niin on pieni mahdollisuus siihen haliin. Olisi kiva sitten vanhuksena muistella, että sain yhden halin naiselta silloin vuonna 2015.
[/quote]
Viimeistään rahalla saa hampaita tilalle.
[/quote]
Hampaat ja nuo pienet ongelmat (akne) ulkonäössä on korjattavissa. Lähinnä kuulostaa siltä, että todellinen ongelmasi on masennus ja siitä johtuva heikko itsetunto ja omakuva. Monet tytöt/naiset kärsivät samanlaisista ongelmista ja ajatuksista, Ja jos ja kun joku sinusta kiinnostuu, nuo mainitsemasi ulkonäölliset seikat eivät puntarissa paina. Ja lohdutukseksi vielä; moni muukin ikäisesi painii vastaavien ongelmien kanssa. aikuiseksi kasvaminen on haastavaa. Tsemppiä!
Tarttuisitko itse tämmöiseen myyntipuheeseen?
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:34"]
höpö höpö nyt! että mua sieppaa sun tyyliset ihmiset...!
Että mua siepaa sun tyyliset ihmiset, jotka luulee tietävänsä toisten elämästä kaiken! Voisitko poistua tästä keskustelusta?
En voi. Lopeta nyt tuo itsesääli!! Mitä olet sillä saanut elämässäsi? Et mitään? Miksi sitten jatkat sitä?!! Mitä tällä keskustelulla haluat? Monet naiset ovat kertoneet mielipiteensä, antaneet korjausehdotuksia muttakun EI KELPAA! ET SAAVUTA ITSESÄÄLILLÄ MITÄÄN!!!
Tää alkaa kuulostaa jo niin surkeelta että pakko olla provo. KUKAAN ei oo noin onneton ja säälittävä itsesäälissä rypevä nyhverö.
Sinä taas. Etkös ollut täällä aikaisemminkin valittamassa samasta aiheesta? Sait monta sivullista hyviä vinkkejä, mutta mikään ei näimmä kelvannut, ja yhtä negatiivinen asennekin vaikka silloinkin sait siitä eniten noottia.
ihan btw, miksi/miten olet onnistunut 21v mädättämään hampaat suuhusi, pesetkö?
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:45"]
Tarttuisitko itse tämmöiseen myyntipuheeseen?
[/quote]
No voisin sen halin antaa jos olisi tarpeeksi läheltä. Minulle ainakin tulisi hyvä mieli siitä, että olen auttanut jotain.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:48"]
Sinä taas. Etkös ollut täällä aikaisemminkin valittamassa samasta aiheesta? Sait monta sivullista hyviä vinkkejä, mutta mikään ei näimmä kelvannut, ja yhtä negatiivinen asennekin vaikka silloinkin sait siitä eniten noottia. ihan btw, miksi/miten olet onnistunut 21v mädättämään hampaat suuhusi, pesetkö?
[/quote]
En muistaakseni ole tänne kirjoittanut... En mene vannomaan.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:42"]
Kiitos."
[/quote]
[/quote]
En ole tavallinen. Tosin "epätavallinen" saattaisi jopa olla houkutteleva. Tiedän kyllä varsin hyvin, että netistä ei seuraa saa, koska siellä miehet lähestyy kilpaa naisia. Ajattelin vaan kokeilla jos edes säälistä saisin joltain sen yhden halin.
[/quote]
Miksi et etsi vain naispuolista kaveria?
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:48"]
Sinä taas. Etkös ollut täällä aikaisemminkin valittamassa samasta aiheesta? Sait monta sivullista hyviä vinkkejä, mutta mikään ei näimmä kelvannut, ja yhtä negatiivinen asennekin vaikka silloinkin sait siitä eniten noottia. ihan btw, miksi/miten olet onnistunut 21v mädättämään hampaat suuhusi, pesetkö?
[/quote]
En muistaakseni ole tänne kirjoittanut... En mene vannomaan.
[/quote]
Niin ja hampaita pesen nykyisin ihan moitteetta, mutta yläasteella jäi iltaisin pesemättä ihan omaa tyhmyyttään. Armeijassa en myöskään leireillä pessyt, mutta ikäväkseni kyllä huomasin ettei moni muukaan pessyt. Ihan omien tyhmyyksien jälkiä tässä korjaillaan. Yhden hampaan ongelmat voin osiksi pistää silloisen hammaslääkärini syyksi, koska ei jostain käsittämättömästä syystä aloittanut hoitamista ajoissa eikä informoinut minua hampaani oikeasta tilasta tarpeeksi tarkasti.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:47"]
Tää alkaa kuulostaa jo niin surkeelta että pakko olla provo. KUKAAN ei oo noin onneton ja säälittävä itsesäälissä rypevä nyhverö.
[/quote]
No minä nyt vain olen tällainen. En itsekään haluaisi kumppania jolla on huonot hampaat.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:43"]
[/quote]
No en ole mitään kumppania hakemassakaan, koska tiedän etten oikeaa suhdetta saa ikinä. Tein profiilin, koska haluaisin saada edes jonkinlaisen kontaktin naiseen ennen kuin se on ihan totaalisen myöhäistä.
[/quote]
[/quote]
Sitä, että luultavasti lähivuosina hampaitani aletaan ottaa pois, ja kaikkihan tietää miten paha turn off se on. Nyt kun on vielä hampaat suussa niin on pieni mahdollisuus siihen haliin. Olisi kiva sitten vanhuksena muistella, että sain yhden halin naiselta silloin vuonna 2015.
[/quote]
[/quote]
Hampaat ja nuo pienet ongelmat (akne) ulkonäössä on korjattavissa. Lähinnä kuulostaa siltä, että todellinen ongelmasi on masennus ja siitä johtuva heikko itsetunto ja omakuva. Monet tytöt/naiset kärsivät samanlaisista ongelmista ja ajatuksista, Ja jos ja kun joku sinusta kiinnostuu, nuo mainitsemasi ulkonäölliset seikat eivät puntarissa paina. Ja lohdutukseksi vielä; moni muukin ikäisesi painii vastaavien ongelmien kanssa. aikuiseksi kasvaminen on haastavaa. Tsemppiä!
[/quote]
Suurin ongelmani on ehdottomasti ne hampaat. Akneni kanssa olin juuri alkanut oppia elämään, mutta nyt ne hampaat alkavat vaivaamaan.
Nyt varaat ajan hampilääkärille ja ostat kortin kuntosalille. Kysyt mitä hampaille voi tehdä ja miten ennaltaehkäistä tilanteen pahentumista. Salilla pumppaat vähän rautaa ja laitat kuntopyörän tai juoksumaton laulamaan.
Käy myös solariumissa, (löytyy sieltä kuntosalilt) rusketus tekee ihosta paremmannäköisen. Liikunta auttaa paitsi fyysiseen myös henkiseen hyvinvointiin.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:34"]
höpö höpö nyt! että mua sieppaa sun tyyliset ihmiset...!
Että mua siepaa sun tyyliset ihmiset, jotka luulee tietävänsä toisten elämästä kaiken! Voisitko poistua tästä keskustelusta?
En voi. Lopeta nyt tuo itsesääli!! Mitä olet sillä saanut elämässäsi? Et mitään? Miksi sitten jatkat sitä?!! Mitä tällä keskustelulla haluat? Monet naiset ovat kertoneet mielipiteensä, antaneet korjausehdotuksia muttakun EI KELPAA! ET SAAVUTA ITSESÄÄLILLÄ MITÄÄN!!!
Mene nyt oikeasti jo pois, koska et auta vittujakaan tuolla mesomisellasi ja minun mollaamisellani. Kyllä minulle neuvot kelpaa, mutta mitä tässä voi tehdä kun tilanne on mikä on? Minusta on oikein kertoa totuus profiilissa niin ei kukaan ainakaan tuhlaa aikaansa. Minusta olisi aika ikävää jos joku sitten tahtoisi tavata ja pettyisi tavatessaan minut kun en ollutkaan sellainen kuin profiilissa väitin.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:56"]
Nyt varaat ajan hampilääkärille ja ostat kortin kuntosalille. Kysyt mitä hampaille voi tehdä ja miten ennaltaehkäistä tilanteen pahentumista. Salilla pumppaat vähän rautaa ja laitat kuntopyörän tai juoksumaton laulamaan. Käy myös solariumissa, (löytyy sieltä kuntosalilt) rusketus tekee ihosta paremmannäköisen. Liikunta auttaa paitsi fyysiseen myös henkiseen hyvinvointiin.
[/quote]
Olen tämän viime vuonna juossut jo niin monesti siellä hammaslääkärillä ja kysellytkin asioista, mutta ainoa neuvo on ollut vain, että pitää pestä hyvin niin ei mene pahemmaksi, no sitä neuvoa olenkin totellut. Aion kyllä varata tästä lähten ajan aina puolenvuoden välein niin mitään hirvittävää ei ehdi tapahtua. Minulla kun ei ole mitään hirvittäviä kipuja tai muita hampaissa niin sinällään tuntuu turhalta varata aikaa kun kohta on kuitenkin puolivuotta edellisestä käynnistä ja ilmeisesti silloin voi taas tilata sen kaikkien hampaiden tarkastuksen. Viimeksi kun kävin niin ei ollut edes enää yhtään reikää, mutta nyt tuntuu siltä, että takahampaani lohkeilevat silloin tällöin.
Salille en aio mennä, koska minua ahdistaa siellä niin paljon, mutta olen kyllä aloittanut liikkumaan ulkona. Tykkään vain enemmän kun ei tarvitse äheltää kenenkään kyljessä kiinni tai häpeillä hikoilevaa persettäni.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:50"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:42"]
Kiitos."
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi et etsi vain naispuolista kaveria?
[/quote]
Sitäkin olen kokeillut, mutta ei kukaan nainen viihdy seurassani niin paljoa, että halia saisin. Minulle se toisen kosketus olisi se juttu jota toivoisin, koska en ole ikinä sellaista kokenut.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:56"]Nyt varaat ajan hampilääkärille ja ostat kortin kuntosalille. Kysyt mitä hampaille voi tehdä ja miten ennaltaehkäistä tilanteen pahentumista. Salilla pumppaat vähän rautaa ja laitat kuntopyörän tai juoksumaton laulamaan.
Käy myös solariumissa, (löytyy sieltä kuntosalilt) rusketus tekee ihosta paremmannäköisen. Liikunta auttaa paitsi fyysiseen myös henkiseen hyvinvointiin.
[/quote]
näin. Jos et itse halua tehdä mitään ni sitten on oma syysi.
Vaikuttaa kyllä aika keksitylle nämä jutut, on minullakin ollut huono itsetunto mutta miten kellään voisi olla noin negatiivinen asenne elämään ja minäkuva? Masennusta voi hoitaa ja itselleen voi oppia olemaan armollisempi, suosittelen psykologilla käyntiä tuohon negatiivisuuteen ja itseinhoon. Ulkonäölle saa tehtyä mitä ikinä haluaa, hampaita saa laitettua sekä ihoa pystytään tasoittamaan hionnoilla tai ties millä hoidoilla, kannattaa ottaa asioista selvää. Solarium voisi auttaa myös, kiva hiustyyli ja vaatteet. Jos rahasta kiinni, lainaa tai sitten töihin vaikka siivoamaan/mäkkäriin jos ei muita töitä usko saavan, jotta saa sitä rahaa itsensä hyvinvointiin. Asioille voi kyllä tehdä jotain jos haluaa, ei tarvitse jäädä kotiin pyörimään itsesäälissä, se ei tee hyvää kenellekään. Ehkä kun alkaa hoitamaan tuota henkistä ja fyysistä puolta kuntoon, voi huomata että onkin ihan yhtä hyvä kuin muutkin ja se nainenkin sitten löytyy.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No sehän se, mutta mistä minä taion niin paljon rahaa?