Mitä mieltä profiilistani?
Tein Suomi24 treffeihin profiilin. Mielestäni ihan hyvä, totuuden mukainen ja suoraan sydämestä. Olen siis miespuolinen henkilö.
"Olen siis 21v ja seksuaalisesti TÄYSIN KOKEMATON. En ole edes suudellut ikinä. Pelkään pahoin, että en ikinä pääse kokemaan minkäänlaista naisellista kosketusta.
Toivoisin, että edes joku nainen koskettaisi minua ennen kuin se on liian myöhäistä. Olen todella ujo ja ruma ja uskon, että minulla on vuosi aikaa kelvata naiselle ennen kuin olen jo niin ruma etten kelpaa edes juopoille :( En nyt etsi välttämättä mitään seksiseuraa, mutta jonkinlainen naisen kosketus helpottaisi elämääni kovin. Halaus, suukko, kädestä kiinni pitäminen, yhdyntä... Ihan mitä vain kunhan saisin edes yhden kerran kokea naisen kosketuksen ihollani. Saa ottaa yhteyttä jos olet valmis auttamaan minua edes jollain eleellä.
Kiitos."
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 02:26"]
Kannustan myös jatkamaan sitä kotitreeniä. Ehkä sen myötä joku päivä uskaltaudut salille tai vaikka johonkin paikalliseen kortteliliigan futisjoukkueeseen. Voit liikuntaharrastuksen kautta saada uusia kavereita ja vaikka tavata jonkun naisen. Hampaista vielä sen verran että vaikkei olisi ihan suorat ja tasaiset, niin jo valkoisuus piristää kummasti hymyä. Joten kannattaa valkaista tarvittaessa. Itsekin valkaisen aina silloin tällöin.
[/quote]
Salille en kyllä mene, koska en vaan tykkää yhtään. Tuota osin pelkäänkin, että jostain harrastusten parista löytäisin naisen, koska olen tällä hetkellä niin epävarma itsestäni etten usko minkään "suhteen" kestävän. Olen hampaiden valkaisusta lueskellut, mutta se taitaa olla aika hinnakasta puuhaa? Eikä ilmeisesti mitään kaikkein terveellisintäkään hampaille?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:54"]
Tiedän, että mihinkään suurempaan rakkaustarinaan minulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta vaikka se ehkä rankalta kuulostaakin.
[/quote]
taidat välillä
kirjoitella tänne myös naisen roolissa...
Voin alkaa kaveriksesi! Mitä kautta haluaisit alkaa pitää yhteyttä, onko sinulla vaikkapa jotain anonyymia sähköpostia :)?
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:20"]
Voin alkaa kaveriksesi! Mitä kautta haluaisit alkaa pitää yhteyttä, onko sinulla vaikkapa jotain anonyymia sähköpostia :)?
[/quote]
Ei ole anonyymiä sähkäriä, mutta voin toki tehdä sellaisen. Voisit kertoa ensin jotain itsestäsi ikää ja sellaista.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:26"]
[/quote]
Ei ole anonyymiä sähkäriä, mutta voin toki tehdä sellaisen. Voisit kertoa ensin jotain itsestäsi ikää ja sellaista.
[/quote]
No olen ihan mukava kai, sinua muutaman vuoden nuorempi naishenkilö. Ajattelin vain että voisi ehkä olla kiva olla juttuseurana ja ehkä vähän koittaa nostaa itsetuntoasi.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:26"]
[/quote]
[/quote]
No olen ihan mukava kai, sinua muutaman vuoden nuorempi naishenkilö. Ajattelin vain että voisi ehkä olla kiva olla juttuseurana ja ehkä vähän koittaa nostaa itsetuntoasi.
[/quote]
Kuulostaa ihan kivalle. Varoitan kuitenkin etten ole mikään kauhean hyvä keskustelemaan, mutta toivottavasti opin jotain.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:33"]
Hehe!
[/quote]
Nauroin myös ääneen. Kuivtteleeko ap todellakin tuolla jotain saavuttavansa?
Sähköpostiini saa laittaa vinkkejä ja keskustella kanssani aiheesta. Olisi kiva kuulla muiden kelpaamattomien tai "kelpaamattomien" kokemuksista. Ihan ylipäätään juttuseura olisi kiva.
No ei se kokemattomuus välttämättä mikään ongelma ole, mutta mun mielestä et kauhean vakuuttavaa 'mainospuhetta' itsestäsi antanut. Positiivisuutta peliin.
Kerro ennemmin itsestäsi kaikki hyvät puolet kuin huonot. Kukaan nainen ei halua ryhtyä pääasiassa miehen itsetunnon kohottajaksi.
Naiset olettaa, että olet hyvä sängyssä. Tuolla saat sellaisia jotka on kiinnostuneita sen pois viennistä, esim. Irma 57v.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:51"]
Kerro ennemmin itsestäsi kaikki hyvät puolet kuin huonot. Kukaan nainen ei halua ryhtyä pääasiassa miehen itsetunnon kohottajaksi.
[/quote]
No en minä mitään suhdetta ole etsimässäkään vaan ihan vaikka sitä halia. Se olisi jo lottovoitto jos edes halin saisin. Tiedän, että mihinkään suurempaan rakkaustarinaan minulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta vaikka se ehkä rankalta kuulostaakin.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:51"]
[/quote]
No en minä mitään suhdetta ole etsimässäkään vaan ihan vaikka sitä halia. Se olisi jo lottovoitto jos edes halin saisin. Tiedän, että mihinkään suurempaan rakkaustarinaan minulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta vaikka se ehkä rankalta kuulostaakin.
[/quote]
Halun todennäköisyys kasvaa mitä positiivisemmin kerrot itsestäsi.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:51"]
[/quote]
[/quote]
Halun todennäköisyys kasvaa mitä positiivisemmin kerrot itsestäsi.
[/quote]
Siis halin... ;)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:51"] Kerro ennemmin itsestäsi kaikki hyvät puolet kuin huonot. Kukaan nainen ei halua ryhtyä pääasiassa miehen itsetunnon kohottajaksi. [/quote] No en minä mitään suhdetta ole etsimässäkään vaan ihan vaikka sitä halia. Se olisi jo lottovoitto jos edes halin saisin. Tiedän, että mihinkään suurempaan rakkaustarinaan minulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta vaikka se ehkä rankalta kuulostaakin. [/quote] Halun todennäköisyys kasvaa mitä positiivisemmin kerrot itsestäsi.
[/quote]
En halua valehdella itsestäni.
Tulee luotaantyöntävä olo ja sellainen, että olet kiinostunut vain hipeltämisestä. Katse koko ajan naisen haaruksissa ja nenä vakohiessä. Vähän teennäinenkin, ihan kuin 56-vuotias pervo ukkoa tahtoisi houkutella luokseen 17-vuotiaita tytyjä.
Varmaan saisin niitä kavereita, mutta en oikein enää osaa luottaa kehenkään kun kuitenkin alkavat polkea minua maahan jossain vaiheessa. Näin on käynyt aina.
Olen kyllä miettinyt, että mitä kaikkea ikävää olen kokenut näinkin lyhyessä ajassa on jossain vaiheessa maksettava takaisin jonain hyvänäkin. Muuten elämä on aika perseestä jos samanlaista joutuu kokemaan vielä +50-vuotta.