Mitä mieltä profiilistani?
Tein Suomi24 treffeihin profiilin. Mielestäni ihan hyvä, totuuden mukainen ja suoraan sydämestä. Olen siis miespuolinen henkilö.
"Olen siis 21v ja seksuaalisesti TÄYSIN KOKEMATON. En ole edes suudellut ikinä. Pelkään pahoin, että en ikinä pääse kokemaan minkäänlaista naisellista kosketusta.
Toivoisin, että edes joku nainen koskettaisi minua ennen kuin se on liian myöhäistä. Olen todella ujo ja ruma ja uskon, että minulla on vuosi aikaa kelvata naiselle ennen kuin olen jo niin ruma etten kelpaa edes juopoille :( En nyt etsi välttämättä mitään seksiseuraa, mutta jonkinlainen naisen kosketus helpottaisi elämääni kovin. Halaus, suukko, kädestä kiinni pitäminen, yhdyntä... Ihan mitä vain kunhan saisin edes yhden kerran kokea naisen kosketuksen ihollani. Saa ottaa yhteyttä jos olet valmis auttamaan minua edes jollain eleellä.
Kiitos."
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:56"]
Nyt varaat ajan hampilääkärille ja ostat kortin kuntosalille. Kysyt mitä hampaille voi tehdä ja miten ennaltaehkäistä tilanteen pahentumista. Salilla pumppaat vähän rautaa ja laitat kuntopyörän tai juoksumaton laulamaan. Käy myös solariumissa, (löytyy sieltä kuntosalilt) rusketus tekee ihosta paremmannäköisen. Liikunta auttaa paitsi fyysiseen myös henkiseen hyvinvointiin.
[/quote]
Olen tämän viime vuonna juossut jo niin monesti siellä hammaslääkärillä ja kysellytkin asioista, mutta ainoa neuvo on ollut vain, että pitää pestä hyvin niin ei mene pahemmaksi, no sitä neuvoa olenkin totellut. Aion kyllä varata tästä lähten ajan aina puolenvuoden välein niin mitään hirvittävää ei ehdi tapahtua. Minulla kun ei ole mitään hirvittäviä kipuja tai muita hampaissa niin sinällään tuntuu turhalta varata aikaa kun kohta on kuitenkin puolivuotta edellisestä käynnistä ja ilmeisesti silloin voi taas tilata sen kaikkien hampaiden tarkastuksen. Viimeksi kun kävin niin ei ollut edes enää yhtään reikää, mutta nyt tuntuu siltä, että takahampaani lohkeilevat silloin tällöin.
Salille en aio mennä, koska minua ahdistaa siellä niin paljon, mutta olen kyllä aloittanut liikkumaan ulkona. Tykkään vain enemmän kun ei tarvitse äheltää kenenkään kyljessä kiinni tai häpeillä hikoilevaa persettäni.
[/quote]
Kotona voit harjoittaa myös lihaksia jos haluat, netistä löytyy paljon ohjeita ja esim. youtubesta treenivideoita.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 01:13"]
Vaikuttaa kyllä aika keksitylle nämä jutut, on minullakin ollut huono itsetunto mutta miten kellään voisi olla noin negatiivinen asenne elämään ja minäkuva? Masennusta voi hoitaa ja itselleen voi oppia olemaan armollisempi, suosittelen psykologilla käyntiä tuohon negatiivisuuteen ja itseinhoon. Ulkonäölle saa tehtyä mitä ikinä haluaa, hampaita saa laitettua sekä ihoa pystytään tasoittamaan hionnoilla tai ties millä hoidoilla, kannattaa ottaa asioista selvää. Solarium voisi auttaa myös, kiva hiustyyli ja vaatteet. Jos rahasta kiinni, lainaa tai sitten töihin vaikka siivoamaan/mäkkäriin jos ei muita töitä usko saavan, jotta saa sitä rahaa itsensä hyvinvointiin. Asioille voi kyllä tehdä jotain jos haluaa, ei tarvitse jäädä kotiin pyörimään itsesäälissä, se ei tee hyvää kenellekään. Ehkä kun alkaa hoitamaan tuota henkistä ja fyysistä puolta kuntoon, voi huomata että onkin ihan yhtä hyvä kuin muutkin ja se nainenkin sitten löytyy.
[/quote]
Voin vannoa, että ei ole keksittyjä juttuja. Pelottavintahan on, että tuossa ei edes ole vielä kaikkia ongelmiani. Mitään lainoja en kyllä ota kun ei ole töitäkään. Täytyy vain toivoa, että edes jotain paskahommaa saisi ennen kuin alkaa hammasta kaatumaan.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:56"]
Nyt varaat ajan hampilääkärille ja ostat kortin kuntosalille. Kysyt mitä hampaille voi tehdä ja miten ennaltaehkäistä tilanteen pahentumista. Salilla pumppaat vähän rautaa ja laitat kuntopyörän tai juoksumaton laulamaan. Käy myös solariumissa, (löytyy sieltä kuntosalilt) rusketus tekee ihosta paremmannäköisen. Liikunta auttaa paitsi fyysiseen myös henkiseen hyvinvointiin.
[/quote]
Olen tämän viime vuonna juossut jo niin monesti siellä hammaslääkärillä ja kysellytkin asioista, mutta ainoa neuvo on ollut vain, että pitää pestä hyvin niin ei mene pahemmaksi, no sitä neuvoa olenkin totellut. Aion kyllä varata tästä lähten ajan aina puolenvuoden välein niin mitään hirvittävää ei ehdi tapahtua. Minulla kun ei ole mitään hirvittäviä kipuja tai muita hampaissa niin sinällään tuntuu turhalta varata aikaa kun kohta on kuitenkin puolivuotta edellisestä käynnistä ja ilmeisesti silloin voi taas tilata sen kaikkien hampaiden tarkastuksen. Viimeksi kun kävin niin ei ollut edes enää yhtään reikää, mutta nyt tuntuu siltä, että takahampaani lohkeilevat silloin tällöin.
Salille en aio mennä, koska minua ahdistaa siellä niin paljon, mutta olen kyllä aloittanut liikkumaan ulkona. Tykkään vain enemmän kun ei tarvitse äheltää kenenkään kyljessä kiinni tai häpeillä hikoilevaa persettäni.
[/quote]
Kotona voit harjoittaa myös lihaksia jos haluat, netistä löytyy paljon ohjeita ja esim. youtubesta treenivideoita.
[/quote]
Joo on mulla stepperi, leuanvetotanko, gymstick, 10kg käsipaino ja sitten sellainen säädettävä paino johon saa 15kg asti painoa. Sitten toki voi punnerrella, tehdä vatsoja jne. Talven aikana onkin tavoite saada vatsa litteäksi ihan itseäni varten, koska antaahan se itseluottamusta edes vähän kun jonkun alueen saa korjattua.
"Mene nyt oikeasti jo pois, koska et auta vittujakaan tuolla mesomisellasi ja minun mollaamisellani. Kyllä minulle neuvot kelpaa, mutta mitä tässä voi tehdä kun tilanne on mikä on? Minusta on oikein kertoa totuus profiilissa niin ei kukaan ainakaan tuhlaa aikaansa. Minusta olisi aika ikävää jos joku sitten tahtoisi tavata ja pettyisi tavatessaan minut kun en ollutkaan sellainen kuin en ollutkaan sellainen kuin profiilissa väitin." - Hmm. mitä jos keskittyisit hetken sellaisiin asioihin, joihin voit? Eli esimerkiksi kunnon kasvattamiseen (laihduttamiseen?) tai vaikka itsesi sivistämiseen (naiset kuin miehetkin arvostavat sitä, että osaa keskustella jostain muu muustakin kuin itsestään). Niin ja voihathan aloitneitoa, taa profiilisi toteamuksella, että hirviö etsii itselleen neitoa. Niin ja tilanteesi kai päivääsi mahtuu muutakin kuin sureksia hampaita, joita ilm. vielä on ja tekareita (laaja, liikkumastasti ymmärrettynä) voi joutua tai päätyä käyttämään moni, vaikka vain siksi että sattuu olemaan väärällä hetkellä taksi jonossa. Ja akne nyt on aika pieni vaiva. - Kumpikaan edellä mainituista vaivoistaisi ei sitä paitsi tartu. Mutta ei myöskään estä sinua näkemästä, kuulemasta tai tuntemasta tai vaikka maistamasta saati liikkumasta, vain muutaman huomion tehdäkseni. - Ja kuten joku täällä taisi jo muistuttaa et ole ongelmiesi kanssa yksin. - Aika moni meistä on tai on ollut epävarma oman ulkonäkönsä kanssa. Tai epäilee, sitä, että kelpaako oikeasti ikinä kenellekään.
"Joo on mulla stepperi, leuanvetotanko, gymstick, 10kg käsipaino ja sitten sellainen säädettävä paino johon saa 15kg asti painoa. Sitten toki voi punnerrella, tehdä vatsoja jne. Talven aikana onkin tavoite saada vatsa litteäksi ihan itseäni varten, koska antaahan se itseluottamusta edes vähän kun jonkun alueen saa korjattua." No kseenyt kuullosti hyvältä. Pikkuhiljaa hyvä tulee. Ja tämä nyt kuulostaa vähän pliisulta, mutta kun huomaat arvostavasi itseäsi, niin meidän muidenkin on helpompi arvostaa sinua. - Tsemppiä lujasti.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 01:28"]
"Joo on mulla stepperi, leuanvetotanko, gymstick, 10kg käsipaino ja sitten sellainen säädettävä paino johon saa 15kg asti painoa. Sitten toki voi punnerrella, tehdä vatsoja jne. Talven aikana onkin tavoite saada vatsa litteäksi ihan itseäni varten, koska antaahan se itseluottamusta edes vähän kun jonkun alueen saa korjattua." No kseenyt kuullosti hyvältä. Pikkuhiljaa hyvä tulee. Ja tämä nyt kuulostaa vähän pliisulta, mutta kun huomaat arvostavasi itseäsi, niin meidän muidenkin on helpompi arvostaa sinua. - Tsemppiä lujasti.
[/quote]
Tiedän kyllä, että aika paljon on kiinni siitä itseluottamuksesta, mutta itse en omista sitä lainkaan kun olen lueskellut netistä kaikkia turn offeja ja huomannut suurimman osan käyvän minuun. Tiedän, että en ole kasvoiltani kuitenkaan ihan maailman rumin, mutta häpeän hampaitani niin paljon, että en paljon naura julkisesti. Hampaani nyt eivät kuitenkaan mustat ole (ainakaan vielä) josta olen suuresti kiitollinen. Itsetuntoni murskattiin silloin yläasteella kun melkein päivittäin haukuttiin rumaksi ja kelpaamattomaksi läskipääksi/naamaksi ja ilkeään sävyyn käskettiin pestä naama. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että pystyisin tutustumaan johonkin tyttöön, mutta siitä ei tulisi lopulta mitään juurikin hampaideni kunnon paljastuttua, työttömyyden ja huonon itsetuntoni vuoksi.
Ajattelin kuitenkin aloittaa itsetunnon kohottamisesta, koska se vaikuttaa siihen työn saantiinkin ja sitten kun saa töitä niin on varaa ostaa uudet legot jos nämä joutuu repimään irti. Kuitenkin se laihduttaminen on "helpointa" näistä. En kyllä mikään lihava ole, mutta kaameat jenkkakahvat ja pömppömaha eivät oikein silmääni miellytä. Vituttaa vaan kun minusta nyt varmaan tulee ihan kamala rimpula tämän mahanpoiston vuoksi.
Syöt paljon, varsinkin proteiinia ja käyt ahkerasti salilla niin ei tarvi rimpuluudesta huolehtia. :)
[/quote]
Näin juuri. Usein kun kysytään niin miehiltä kuin naisilta että mikä on seksikästä, vastaus on itsevarmuus. Suurin osa ihmisistä kun ei näytä kuitenkaan miltään supermalleilta ja ihan tavalliset ihmiset ulkonäkö"virheineenkin" löytävät useimmiten kumppanin itselleen. Harvalle ihmiselle mikään juttu on ehdoton turn off, paitsi juurikin itsesääli. Voi olla vatsakas, huonoihoinen, harvahiuksinen ja vaikka mitä ja silti löytää paljon seuraa. Mun miehen työkaverilta puuttuu hampaita koska sen kimppuun käytiin, sillä ei ole ollut varaa käydä niitä korjauttamassa vielä ja silti sillä on ollut pitkään tyttöystävä. Että vaikka ei laittaisikaan kaikkea heti kuntoon vaikka haluaisi, niin kaikki on silti mahdollista jos niin ajattelee.
Itselle voi tehdä paljon ulkoisesti jos haluaa, mutta kaikki lähtee omasta asenteesta. Että ajattelee olevansa hyvännäköinen ja tykkäävänsä itsestään, sitä pitää itselleen vaan muistutella peilin kanssa ja jättää se itsensä väheksyntä myös muilta huomaamatta. Onhan sitä ihmisiä jotka ovat sokeita, joilta puuttuu jalat tai kädet tms. ja silti niillä on kumppaneita. En nyt tarkoita ettei saisi olla epätyytyväinen omiin juttuihinsa, mutta jos muille on mahdollista löytää rakkautta vielä rankemmissa elämäntilanteissa niin miksei sitten aloittajallekin. Se vaan pitää jaksaa yrittää keskittyä positiivisuuteen ja asennemuutokseen, itsevarmuus ei rakennu hetkessä mutta sitä kannattaa alkaa työstämään heti. Ikävälle kuulostaa että nuori mies inhoaa itseään niin paljon, että ajattelee ettei kelpaa kellekään. Mitens jos ajattelisi että uusi vuosi, uusi look ja uusi asenne. Tsemppiä, kyllä se siitä kun alkaa tekemään asioita.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 01:49"]
[/quote]
Näin juuri. Usein kun kysytään niin miehiltä kuin naisilta että mikä on seksikästä, vastaus on itsevarmuus. Suurin osa ihmisistä kun ei näytä kuitenkaan miltään supermalleilta ja ihan tavalliset ihmiset ulkonäkö"virheineenkin" löytävät useimmiten kumppanin itselleen. Harvalle ihmiselle mikään juttu on ehdoton turn off, paitsi juurikin itsesääli. Voi olla vatsakas, huonoihoinen, harvahiuksinen ja vaikka mitä ja silti löytää paljon seuraa. Mun miehen työkaverilta puuttuu hampaita koska sen kimppuun käytiin, sillä ei ole ollut varaa käydä niitä korjauttamassa vielä ja silti sillä on ollut pitkään tyttöystävä. Että vaikka ei laittaisikaan kaikkea heti kuntoon vaikka haluaisi, niin kaikki on silti mahdollista jos niin ajattelee.
Itselle voi tehdä paljon ulkoisesti jos haluaa, mutta kaikki lähtee omasta asenteesta. Että ajattelee olevansa hyvännäköinen ja tykkäävänsä itsestään, sitä pitää itselleen vaan muistutella peilin kanssa ja jättää se itsensä väheksyntä myös muilta huomaamatta. Onhan sitä ihmisiä jotka ovat sokeita, joilta puuttuu jalat tai kädet tms. ja silti niillä on kumppaneita. En nyt tarkoita ettei saisi olla epätyytyväinen omiin juttuihinsa, mutta jos muille on mahdollista löytää rakkautta vielä rankemmissa elämäntilanteissa niin miksei sitten aloittajallekin. Se vaan pitää jaksaa yrittää keskittyä positiivisuuteen ja asennemuutokseen, itsevarmuus ei rakennu hetkessä mutta sitä kannattaa alkaa työstämään heti. Ikävälle kuulostaa että nuori mies inhoaa itseään niin paljon, että ajattelee ettei kelpaa kellekään. Mitens jos ajattelisi että uusi vuosi, uusi look ja uusi asenne. Tsemppiä, kyllä se siitä kun alkaa tekemään asioita.
[/quote]
Suomessa se positiivisuus on vaan niin vaikeaa kun tuntuu siltä, että kaikki ajattelee kaikesta niin negatiivisesti. Onpa siinä helppoa yrittää ajatella edes itsestään positiivisesti kun kaikki kulkee naama norsunvitulla ja ovat muutenkin niin epäkohteliaita toisilleen (myös minäkin). Sitten jos yrittää olla hetken positiivinen niin joku kyllä tartuttaa sen oman negatiivisuutensa tai sitten muuten vain sanoo ilkeästi tai nimittelee.
En enää ole "kavereideni" kanssa tekemisissä kun sain aina kuulla kaikkea negatiivista milloin siitä naamastani, milloin mahasta, milloin ulkonäöstäni yleisesti, kelpaamattomuudestani naisille jne. En ole nyt vuosiin omistanut kavereita, koska en vain jaksa sitä maahan poljentaa enää. Nyt olen tuon liikunnan aloittamisen ansiosta vähän päässyt mukaan jätkäporukoihin, mutta mitään oikeita kavereita en ole hankkinut enkä oikeastaan haluakaan.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 01:46"]
[/quote]
Tiedän kyllä, että aika paljon on kiinni siitä itseluottamuksesta, mutta itse en omista sitä lainkaan kun olen lueskellut netistä kaikkia turn offeja ja huomannut suurimman osan käyvän minuun. Tiedän, että en ole kasvoiltani kuitenkaan ihan maailman rumin, mutta häpeän hampaitani niin paljon, että en paljon naura julkisesti. Hampaani nyt eivät kuitenkaan mustat ole (ainakaan vielä) josta olen suuresti kiitollinen. Itsetuntoni murskattiin silloin yläasteella kun melkein päivittäin haukuttiin rumaksi ja kelpaamattomaksi läskipääksi/naamaksi ja ilkeään sävyyn käskettiin pestä naama. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että pystyisin tutustumaan johonkin tyttöön, mutta siitä ei tulisi lopulta mitään juurikin hampaideni kunnon paljastuttua, työttömyyden ja huonon itsetuntoni vuoksi.
Ajattelin kuitenkin aloittaa itsetunnon kohottamisesta, koska se vaikuttaa siihen työn saantiinkin ja sitten kun saa töitä niin on varaa ostaa uudet legot jos nämä joutuu repimään irti. Kuitenkin se laihduttaminen on "helpointa" näistä. En kyllä mikään lihava ole, mutta kaameat jenkkakahvat ja pömppömaha eivät oikein silmääni miellytä. Vituttaa vaan kun minusta nyt varmaan tulee ihan kamala rimpula tämän mahanpoiston vuoksi.
[/quote]
Ensiksi, ei kannata uskoa mitään netin turnoffeja. Niissä mainitaan varmasti niitä asioita joista jotkut käyvät aina johonkin ja ihmiset arvostaa niin eri asioita. Useinhan noissa on tyyliin "missin näköinen nainen" ja "varakas koulutettu komea mies". Että joo, nuo voi jättää omaan arvoonsa. Jos katsoo esim. Suomi24 treffipalstaa, siellä on ihan tavallisen näköisiä ihmisiä etsimässä seuraa. Jos hekin uskovat sitä löytävänsä (miksipä eivät uskoisi) niin miksi et sinäkin? Todellakin kannattaa aloittaa tuosta itsetunnon kohottamisesta ja nyt vaan alat tekemään muutosta niihin asioihin joita haluat muuttaa. Itsetuntoa on mahdollista muuttaa, koulukiusattu usein näkee itsensä huonompana jollain tapaa kuin muut. Sen se kiusaus tekee, että kun tarpeeksi monesti jostain haukutaan niin valitettavasti siihen alkaa itsekin uskomaan. Vaikka ne kiusaajathan niitä p*skoja on, et sinä. Kurjaa että se vaikuttaa itsetuntoon mutta siitä on mahdollista päästä yli ja menneisyyden ei tarvitse määrittää koko loppuelämää.
Jos olet työtön, kannattaa kysyä sosiaalitoimistosta voitko saada sieltä rahoituksen hampaisiin? Koska olet nuori ja se vaikuttaa työnsaantiinkin, niin kannattaa ainakin yrittää jos sieltä tukisivat, varsinkin jos kerrot miten se vaikuttaa itsetuntoosi, elämänlaatuun ja työnhakuun? Olen kuullut että joku sai sieltä juurikin hampaisiin avun mutta en ole 100% varma kun en muista kunnolla juttua. Muussa tapauksessa jos sieltä ei millään onnistu, niin sitten vain mitä tahansa työtä mitä saat ja siitä säästämään. Kyllä sinä vielä jonkun kivan tytön löydät, kun alat tsemppaamaan itseäsi ja ajattelemaan positiivisemmin.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 02:00"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 01:49"]
[/quote]
[/quote]
Suomessa se positiivisuus on vaan niin vaikeaa kun tuntuu siltä, että kaikki ajattelee kaikesta niin negatiivisesti. Onpa siinä helppoa yrittää ajatella edes itsestään positiivisesti kun kaikki kulkee naama norsunvitulla ja ovat muutenkin niin epäkohteliaita toisilleen (myös minäkin). Sitten jos yrittää olla hetken positiivinen niin joku kyllä tartuttaa sen oman negatiivisuutensa tai sitten muuten vain sanoo ilkeästi tai nimittelee.
En enää ole "kavereideni" kanssa tekemisissä kun sain aina kuulla kaikkea negatiivista milloin siitä naamastani, milloin mahasta, milloin ulkonäöstäni yleisesti, kelpaamattomuudestani naisille jne. En ole nyt vuosiin omistanut kavereita, koska en vain jaksa sitä maahan poljentaa enää. Nyt olen tuon liikunnan aloittamisen ansiosta vähän päässyt mukaan jätkäporukoihin, mutta mitään oikeita kavereita en ole hankkinut enkä oikeastaan haluakaan.
[/quote]
Joo, on tuttua kyllä miten jotkut yrittävät pilata sen oman kivan fiiliksen ja usein onnistuvatkin siinä käyttäytymällä törpösti. Ihan jotkut tuntemattomatkin kaupungilla ja asioilla. Mutta tuntuu, että mitä pahempi itsellä on olla, sen suuremmille ne asiat tuntuu ja niistä ottaa itseensä. Että mitä positiivisempi itse jaksaa olla, niin ehkä siitä tulee sellainen pysyvämpi tila joskus ja ei enää muiden sanomiset ja tekemiset niin kiinnosta tai niistä ota itseensä. Pitäisi vaan aina yrittää muistaa, että se joka käyttäytyy ääliömäisesti on se ääliö, eikä antaa sen vaikuttaa itseen ja antaa toiselle sitä iloa että pilaa huonolla käytöksellään toisen päivän. Koska esim. asiakaspalvelualalla ammattivalittajia ja töykeitä tyyppejä riittää. Perseestähän se on että toiset ei osaa käyttäytyä ja yrittää pilata toisten päivän, mutta noista vaan pitää yrittää oppia pääsemään yli ettei kiinnitä huomiota. Eipä kuulosta kyllä kavereille sellaiset jotka haukkuvat, löydät varmasti uusia ja parempia vielä tulevaisuudessa jos vain haluat. Se on kyllä totta, että Suomessa ei positiivisuus paljon kukoista, mutta tämäkin tuntuu jossain määrin riippuvan paikasta jossa asuu... Joskus elämä kaataa paljon p*skaa niskaan, mutta kaipa se niin on että "god gives his hardest battles to his strongest soldiers", elämällä on tapana muuttua yllättäviin suuntiin joten aikansa kutakin:)
Kannustan myös jatkamaan sitä kotitreeniä. Ehkä sen myötä joku päivä uskaltaudut salille tai vaikka johonkin paikalliseen kortteliliigan futisjoukkueeseen. Voit liikuntaharrastuksen kautta saada uusia kavereita ja vaikka tavata jonkun naisen.
Hampaista vielä sen verran että vaikkei olisi ihan suorat ja tasaiset, niin jo valkoisuus piristää kummasti hymyä. Joten kannattaa valkaista tarvittaessa. Itsekin valkaisen aina silloin tällöin.
2