Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako vuotta jaksaisit ilman normaaleja vuosilomia?

Vierailija
14.01.2015 |

Montako vuotta putkeen jaksaisit, jos et voisi pitää ns. normaalia kesä- ja/tai talvilomaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla

Vierailija
2/18 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo jaksanut kahdeksan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-> burnout

Vierailija
4/18 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla vuotta.

Vierailija
5/18 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä jaksaisi kuolemaan saakka hehheh.

Vaan ei kiinnosta jaksaa toisten puolesta yrittää, kun on niin paljon näitä kotonamakkaajia nykyään ja ihan omasta tahdostaan. Ulkomailta asti oikein.

Vierailija
6/18 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista, kuinka monta. Vähän väsyttää ja harmittaa.

Vierailija
7/18 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.

Vierailija
8/18 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, kun 21 vuotta mennyt ilman yhtään varsinaista lomaa, olen huomannut että on alkanut jo vähän mies väsymään.
t. yrittäjä

Vierailija
9/18 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden

Vierailija
10/18 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa kun on pakko, onhan sitä kuitenkin viikossa kaksi vapaata=)

Vierailija
11/18 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta on jo mennyt, ainakin neljä. Määräaikaisia työsuhteita jotka on loppuneet ennen kun oon kerennyt pitää lomat pois, toki oon ne sitten saanut rahana mut eihän se oo sama... Ja kun aina oon saanut heti perään uuden työn, niin eipä siinä paljoa viitsi ruveta neuvottelemaan että voisko alottaa vasta kuukauden päästä et saisin lomailla.

Ensi kesänä mulla on kertynyt kaksi viikkoa kesälomaa toistaiseksi voimassa olevassa työsuhteessa, odotan sitä jo nyt kuin kuuta nousevaa. Pisimmät lomat on olleet pitkiä viikonloppuja juhannuksena ja jouluna, sekä pari omaloma-päivää (palkattomia) tn neljän vuoden aikana.

Vierailija
12/18 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. 

Vierailija
13/18 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut viimeksi loma kesäkuussa vuonna 2010, muuten kaikki ajat juhlapyhiä lukuunottamatta joko koulussa tai töissä. Valmistuminen häämöttää ensi vuoden keväällä ja todenteolla jännitän, josko kävisi niin hyvä tuuri, että onnistuisin saamaan vakipaikan jostakin, että vuosilomaakin ehtisi kerryttämään ja myös lomansa pitämään :/

Vierailija
14/18 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloput eivät pitkällä aikavälillä riitä palautumiseen. Sairauspoissaolojen luulisi kasvavan. Kyllä keho jotenkin ilmoittaa, että välillä tarvitaan lepoakin.

Vierailija
15/18 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjänä...yhdeksäs vuosi ilman vuosilomia...Viikko tainnut olla max./vuosi. Ja jos on viikon lomalla, tavoitettavissa pitää olla koko ajan.

Työntekijät saavat täydet 30pv+12 pekkasta ja arkipyhät tietenkin myös.

Nyt mennään jo siinä rajoillla, että on tullut harkittua lopettamista. Ei vain jaksa. Harmittaa vain kun töissä nuoria hemmoja asuntolainoineen ja perheineen, tai jo eläkettä odottelevaa. Mutta hallittu alasajo on hyvä vaihtoehto- pitäisi itsekkun vähän elää, eikä vain olla töissä

Työporukasta ei löydy sellaista jolle voisi antaa oman luurin ja sanoa että,-Hoida kaksi viikkoa lafkaa.Eläkä soita.

Firmaa ei voi laittaa kiinni oman loman ajaksi joten aika pattitilanne?

Vierailija
16/18 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaasta 25-vuotiaaseen jaksoin, sitten aloin pitää lomia vaikka ilman tulojakin, eli kuukauden täysi tauko opinnoista ja töistä omien säästöjen varassa. Kolmekymppisestä eteenpäin lomia 2 kk vuodessa, yhä osa omalla kustannuksella. Surettaa, että suuri osa nuoruudesta meni "ohi" ainaisen työnteon takia.  Nyt 40 v, ilman ainaista vitutusta ja uupumusta. 

Vierailija
17/18 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeelle asti. Teen 3-päiväistä viikkoa, ja pienellä työvuorosuunnittelulla saan jopa kahdeksan päivän vapaan milloin tahansa.

Vierailija
18/18 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla vuotta. Olen yläkoulun aineenopettaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan