Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinkertaisen miehen tapailu

Vierailija
03.11.2021 |

Olen tavannut todella hyväsydämisen ja mukavan miehen, mutta itseäni vaivaa miehen yksinkertaisuus. Kielioppiasiat ja yhdyssanat eivät ole lainkaan hallussa eikä omaa vahvaa yleissivistystä, välillä joutuu selittämään suht tavallisiakin termejä. On kuitenkin kaikinpuolin asiallinen ja mukava, pitää minusta ihan vilpittömästi, puhuu ja pussaa sekä omaa samanlaiset arvot. On työelämässä ja elämänhallinta hyvää, mutta sellainen "hönöys" tulee välillä esiin.

Onko jollakin kokemusta tällaisesta tilanteesta, alkaakohan asia ärsyttämään myöhemmin ihan ylitsepääsemättömän paljon?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun alatte riitelemään?

Vierailija
42/48 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko kuullut geeneistä? Vaikutat liian vaativalta ihmiseltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kans sellainen koneista kiinnostunut käytännön ihminen. Joskus tulee yhdyssanavirhekin vaikka ei nyt mitään kauppa kassi -juttuja sentään. Hänen on hieman vaikea ymmärtää luettua tekstiä ja joskus pyytää mua "suomentamaan" suomenkielisiä tekstejä. Mutta jotenkin yleisvaikutelma on kuitenkin skarppi. Jonkun mielestä saattaisi kyllä olla sellainen, että vakavien aiheiden käsittely on kevyttä, mutta taitaa mullakin vähän olla. En ole mikään sellainen syvällinen perehtyjä -tyyppi. 

Kerran tapailin miestä, joka oli ihan lukenut ja sellainen sofistikoitunut, mutta jotenkin kävi hitaalla. Yleensä ei ymmärtänyt ekalla kerralla mitään mitä sanoin, ja jos ymmärsi ymmärsi väärin. Tästä tuli just sellainen vastenmielisyys kuin moni muukin kuvailee, että en vaan halunnut kumppanikseni noin tyhmää. 

Vierailija
44/48 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele asiaa käänteisesti. Mietipä jos miehesi tekisi sinusta saman aloituksen ja pitää hönönä.

Arvostusta pitää löytyä kummaltakin

Vierailija
45/48 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa nousta kynnyskysymykseksi,  jos tavoittelet tasa-arvoista parisuhdetta kaikilla tasoilla.

Se, että olet älykkäämpi saattaa johtaa siihen, että sinusta tulee teidän suhteen aivot, äly ja järki - joka tavallaan vinouttaa suhteenne dynamiikan niin, että mies ei ole samalla viivalla kanssasi. 

Toisekseen, jos olet rationaalinen ja järjellä käyvä, etkä ns tunneihminen niin tämä hönöys ja hyväsydämisyys saattaa alkaa ärsyttää pidemmän päälle.

Nämä tulee nyt äkkiseltään itselleni mieleen.

Mutta toisaalta jos olet tyyppiä hössöttävä kanaemo joka haluaa hellästi kerätä kaikki hieman resssukat sipiensä suojaan ja piiloon pahalta maailmalta niin just tuollainen mies varmaan on ihan nappiin.

Jos olet sellainen äitihahmo. 

Itse en yksinkertaista kumppania voisi ajatella. Haluan tasaveroisen, sellaisen joka on utelias asioista ja ilmiöistä, osaa keskustella. Haluaa oppia uutta ennakkoluulottomasti. Terveen kriittinen, ei ota vastaan kaikkea hömppää eikä lähde mukaan typeriin vouhotuksiin juoksemaan lauman mukana.

En jaksaisi olla äiti aikuiselle miehelle. 

Mutta makunsa kullakin. 

Vierailija
46/48 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ensimmäinen kriteeri miehessä on äly.

Aloittajan kaltaisille on olemassa oma saitti: Millionairematch. Miksi alunperinkään rupesi deittailemaan duunaria?

Ongelma varmaan on se seksuaalisuus. Moniko oikeasti älykäsmies on fyysisesti kiinnostava? Laihoja heikkoja rillipäitä valtaosa.

Kun katsoo satunnaisia pariskuntia, jotka ovat liikenteessä lastensa kanssa, aika monissa se mies on itse asiassa juuri tuollainen hintelä silmälasipäinen. Eli kyllä löytyy naisia, jotka pitävät sellaisia miehiä fyysisesti kiinnostavina.

Vierailija
47/48 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pariinkin otteeseen haksahtanut yksinkertaiseen mieheen. Ei niistä ole mitään tullut. Ihan sama millainen Tarzan on sängyssä, jos ei ymmärrä muuten mistään mitään. Viimeisin "älyniekkani" sanoi kaikkiin keskustelun aloituksiin, että: "Jaa, en minä tiedä tuosta mitään.." 

Ei tiedä, eikä halua tietää. Käsistään oli kätevä, mutta puuttui kaikenlainen sivistys ja uteliaisuus maailman tapahtumia kohtaan.  Jos joku alkoi kertoa hänelle jotain, niin hän vaan tuijotti eteensä ja aloitti sitten jonkun oman juttunsa, joka ei liittynyt aiheeseen mitenkään.  Sanoimme tyttäremme kanssa häntä myöhemmin Hankasalmen Hannuksi. Koska kovin hän kertoi meille tästä mystisestä Hannusta. 

Vierailija
48/48 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle äly on seksikkäintä miehessä. En pystyisi suhteeseen selkeästi tyhmemmän kanssa. Eikä äly välttämättä korreloi koulutuksen kanssa. Joillakin se voi ilmetä esim. musikaalisuutena. Samoin ns. duunarilla voi olla hyvä yleissivistys ja nopeat hoksottimet. On vain jostain syystä hakeutunut käytännön työhön.

Hyvä joku syy hakeutua muutamaan käytännön duuniin voi olla raha, siis tarkoitan iso raha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme