Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puutuinpa lapsen kiusaamiseen, perhana!!!

Vierailija
14.01.2015 |

Poikaa isommat juipit kiusaanneet joululoman loppumisesta päättyen. Homotelleet, tyrkkineet, räkineet. Siinä esmes. Opelle laitettu viestiä ja jotakin mitättömiä keskusteluja käyty ja homma sen kun jatkunut. Tänään tuli mitta lopullisesti täyteen, kun poika soitti viimoselta välkältä ja sanoi, että taas on huutelua ollut pitkin päivää. Otin siltä istumalta rotikan farkun perään ja ajoin koulun portille odottelemaan koulun päättymistä ja oppilaiden lähtöä kotio. Pistin rotikan lyhyeen remmiin ja ja kun näin pojan ja juippien siinä sen perässä lötöstelevänn ja suuta käyttävän, valmistauduin iskuun. Het kun pääsivät koulualueelta julkiselle tielle ja poika tuli luo, niin pysäytin juipit karjasemalla niille, että tulkaas paskahousut tähän suuntaa. Yrittivät naureskellen maleksia ohitte, mutta usutin rotikkaa kohti, tempasin yhdeltä apinalta pipon lumihankeen ja yhden juipin nostin kauluksista metrin korkeudelle. Sanoin apinoille viel pari valittua sanaa ja rotikalla uhaten pistin poijaat juoksuun. Katotaan kiusaavatko poikaa huomenna!!

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Meirän äitee kävi aikanaan uhkailemassa pikkuveljeä uhkailleita tarkkislaisia, ainoa keino mikä toimi. Yhteyden ottaminen sinne ja tänne on valitettavasti ihan lässytilää, ei muutu mikään ennen kuin maistavat omaa lääkettään.

Vierailija
2/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajille oikein vaikka trollihan tuo oli varmaankin tuo aloitus.

Itse en katsoisi sivusta. Enkä ole katsonutkaan koskaan. Minun lastani ei kiusata. Olen sen verran paskasakkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:08"]Käytit väkivaltaa lasta kohtaan ja uhkailit päälle koiralla? Luulitko, että asia jää koulun ja kiusaajien vanhempien osalta tuohon?
[/quote]

Pitäisi jäädä, kiusaamista en hyväksy prkl!

T.14v poika

Vierailija
4/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:08"]Käytit väkivaltaa lasta kohtaan ja uhkailit päälle koiralla? Luulitko, että asia jää koulun ja kiusaajien vanhempien osalta tuohon?
[/quote]

No mitä koulu ja vanhemmat sitten tekevät?

Vierailija
5/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun puutuit, mutta et rakentavampaa tapaa keksinyt? Hiukka itsehillintää!

Vierailija
6/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:07"]

Kiusaajille oikein vaikka trollihan tuo oli varmaankin tuo aloitus.

Itse en katsoisi sivusta. Enkä ole katsonutkaan koskaan. Minun lastani ei kiusata. Olen sen verran paskasakkia.

[/quote]

olet varmaan myös se onneton wt vanhempi, joka inttää jatkuvasti kuinka sitä omaa huonotapaista ja kovaäänistä siljajuhanaa kiusataan koulussa, kun se itse niin sanoi, sillä kaikki ei halunnutkaan leikkiä äpärän pillin mukaan.

sä olet niin nähty.

se kolmosten ope

Vierailija
7/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös hoitanut kerran tilanteen niin, että sanoin lapselleni, mitä tekee, kun 2 vuotta kiusannut tyyppi seuraavan kerran tulee (isompi, vanhempi). Teki ohjeeni mukaan ja kiusaaminen + väkivalta loppui siihen. 

Aikansa kun tuollaista seuraa, eikä puheet auta, kiusaajan vanhempienkaan kanssa, voi mielestäni käyttää kiusaajan omia keinoja, vaikka sitten fyysisiäkin. Kenenkään alistettavaksi ei pidä jäädä, eikä kiusaajan oikeus ole sen suurempi kuin kiusattavankaan. 

Vierailija
8/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei puheet vaan auta. Toivottavasti meni nyt perille.

Vierailija
9/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:22"]

Minä olen myös hoitanut kerran tilanteen niin, että sanoin lapselleni, mitä tekee, kun 2 vuotta kiusannut tyyppi seuraavan kerran tulee (isompi, vanhempi). Teki ohjeeni mukaan ja kiusaaminen + väkivalta loppui siihen. 

Aikansa kun tuollaista seuraa, eikä puheet auta, kiusaajan vanhempienkaan kanssa, voi mielestäni käyttää kiusaajan omia keinoja, vaikka sitten fyysisiäkin. Kenenkään alistettavaksi ei pidä jäädä, eikä kiusaajan oikeus ole sen suurempi kuin kiusattavankaan. 

[/quote]

Mikä se sun ohje sitten oli?

Itse olin vuosikausia koulukiusattuna. Jos nyt olisi omia lapsia joita kiusattaisiin niin tekisin mitä tahansa että se loppuisi.

Vierailija
10/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta poikaasi nyrkkeilemään. Voi itse sitten vetää niitä turpiin kun liikaa räksyttävät.

Vierailija
11/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kerran tempomassa kiusaajan isää kotiovella turpaan, niin loppui se homma kun seinään. Tästä on jo kuitenkin yli 7 vuotta. Saman tekisin aina uudestaan.

Vierailija
12/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa joku tehnyt munkin puolesta noin. Tai olisin uskaltanut ottaa yhtä jyräävät otteet käyttöön, kun omia lapsiani kiusattiin.

Vierailija
13/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa tästä tarinasta hyvä ja iloinen mieli. Kerrankin paha sai palkkansa!

Vierailija
14/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat tekevät ilmoituksen poliisille ja "tappajakoira" tullaan hakemaan poliisin toimesta lopetettavaksi. Kiitti vaan muiden koiranomistajien puolesta.

Vierailija
15/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pahoinpideltyjen lasten vanhemmat kokoonnuimme tänään ........ alakoululle keskustelemaan väkivaltaisesta ja uhkaavasta käytöksestäsi lapsiamme kohtaan yhdessä lastemme luokanopettajan kanssa. Rehtori ottaa sinuun yhteyttä heti aamulla ja myös poliisi lupasi olla yhteydessä perheeseenne huomenna.  Asia ei todellakaan jää tähän.

Vierailija
16/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomisette väkivallan ja kiusaamisen .mut sanaa ite syyllistytte..juu enkä hyväksy kiusaamista mutta tapoja muitaki..ois aika villi länsi jos esim väkivalta kostettaisiin väkivallalla..elämme käsittääkseji sivistysvaltiossa.opetatte vielä lapsillenne että väkivalta ratkaisu..

Vierailija
17/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa minuakin äiti uskaltanut puolustaa. Mutta hän oli ujo ja hiljainen, kuten minäkin ja näinpä minua sitten rääkättiin koko peruskoulun ajan. Itse en ole lapsia kiusattavaksi tehnytkään, eipä tarvi pelätä niiden puolesta. Kiusaajia tosiaan ei koulut eikä niiden vanhemmat kuriin pistä.

Vierailija
18/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kiusaajat ei usko mitään "lässyn lässyn lää kättä päälle"- juttuja.

väkivaltainen kiusaaminen =räkiminen, töniminen, lumihankeen tuuppiminen, poika iskettiin maahan ja isompi poika heitti "pehmeän" lumipallon niskaan.

tiedettiin että jannut räkii K-kaupan kulmilla iltaisin, mentiin sinne ysin aikaan ja mies raahas jannut metsätielle, antoi sellaiset lumipesut ettei ole ennen nähty, pisti oksan sentin päähän silmästä ja kysyi haluaako että näkö lähtee, heitti lumipallon päähän ja toiselle jätkälle sama homma. Toinen pojista kusi housuun ja mä sanoin että jos ikinä kerrotte tästä jollekkin tai kiusaatte meidän lasta seuraavalla kerralla saatte opaskoiran saattamaan teidät kotiin ja silmämunat syötetään metsän elukoille.

tadaa kiusaaminen loppu kuin seinään ja "kiva koulu" otti kunnian, ihan sama.

Vierailija
19/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:00"]

tuomisette väkivallan ja kiusaamisen .mut sanaa ite syyllistytte..juu enkä hyväksy kiusaamista mutta tapoja muitaki..ois aika villi länsi jos esim väkivalta kostettaisiin väkivallalla..elämme käsittääkseji sivistysvaltiossa.opetatte vielä lapsillenne että väkivalta ratkaisu..

[/quote]

nykyajan nulikoihin ei valitettavasti muu tehoa kun tietävät ettei kukaan voi heille mitään. Open saarna ei kiinosta, poliisin puhe ei kiinosta, tietävät etteivät joudu rikosoikeudelliseen vastuuseen

Vierailija
20/72 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä, kyllä se niin on että paras keino saada kiusaaminen loppumaan on laittaa kiusaajat maistamaan omaa lääkettään. Missään palaverissa pölöttämällä kiusaaminen ei lopu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän