Onpa täällä taas tylsää
Parhailla provon kirjoittajillakin taitaa jo olla elämä kun täällä on nykyään aina ihan älyttömän tylsiä juttuja. Milloin tahansa tulee katsomaan.
Kommentit (13)
Noku kaikki poistetaan jopa topsu makeisista, sit tää paska ei ees toimi vieläkään kunnolla
Sitten hyviä aloituksia poistetaan kun eivät sovi moden ideologiaan tai jotain.. Vauva palstan taso on laskenut kokoajan ja viimenen päivityskin oli yksi iso vitsi.
Rouva on hyvä vaan ja keksii mielenkiintoisia juttuja valittamisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon keksinytkin muttakun aloitukset poistetaan. Sitten provot saa rauhassa provoilla.
Tää on tätä. Kaikki tosiaan poistetaan.
Harmittaa kun on kirjoittanut pitkän pätkän, joskus lyhyen, ja sitten se vaan hävitetään.
Ja ihan asiallisia juttuja ole kirjoitellut. Milloin vastannut kysymykseen, milloin kertonut mielipiteeni jostakin asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä herra tai narri osaa kyllä kirjoittaa mielenkiintoisen aloituksen. Sitten voi laskea sekunteja kuinka nopeasti se poistetaan. Aiheet ovat vapaita poistettaviksi.
Kommarit reenaa sensuuria, sen ne osaa. Keskustelu kun ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon keksinytkin muttakun aloitukset poistetaan. Sitten provot saa rauhassa provoilla.
Niin mäkin olen. Mutta joku poistaa aina kaikki vähänkään järkevät aloitukset. Jos ei kabssapalstailija niin mode sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin olen. Mutta joku poistaa aina kaikki vähänkään järkevät aloitukset. Jos ei kabssapalstailija niin mode sitten.
Kanssapalstailija siis
Kyllä nykyään on mälsää, toista oli '56, silloin rokki oli ihan uus, nykyään on mälsää, plääh, plääh, plääh. Esa Pakarinen 1977, san./säv. Kari Kuuva. Ei ole tylsää vaan mälsää!
Niinpä. Mäkin menen nyt syömään.