Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-miehen uusi tyttöystävä

Vierailija
14.01.2015 |

Näin sitten tänään ensimmäistä kertaa ex-miehen uuden tyttöystävän. Odotti autossa, kun mies toi lapset sisälle.

Mieheni on 41vuotias ja seurustelee 23vuotiaan blondin kanssa.

Mies jaksaa mullekkin toitottaa miten hyvin hänellä menee uuden tyttöystävän kanssa. Voi elämä!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on helppo elämä nuorelle naiselle, joka on ehkä lapseton? Ja miehellä on katkeroitunut ex-vaimo kuviossa ja lapset! :|

En ehkä jaksaisi tuossa iässä tollasta rumbaa

Vierailija
22/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa tollanen tilanne. Mies yritti tehdä kai mustasukkaseksi ja kertoi, kuinka hän on ostanut nuorikolle kalliin laukun ja päätti, milloin hänelle sopii katsoa lapsia, koska lähtee Pariisiin tytön kanssa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi avioeron jälkeen niin, että kumpikin löysi udden kumppanin ja molempien kumppanit vanhempia kuin me. Ei ne kaikki "vaihda" nuorempaan.

Vierailija
24/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota on liikkeellä. Kas kun perhe-elämän ja aikuisen naisen toiveet on niin raskasta kantaa, niin kakskymppisen hempukan kanssa pääsee takaisin vastuuttoman nuorison tasolle. Nuori nainen ilman elämänkokemusta ihailee varauksetta ja kaikki se kehittymätön paska mikä vaimoa ärsytti menee häneltä yli hilseen. Vanhemman miehen seurassa saa statusta, vakavaraisuutta, voi leikkiä vähän kotileikkiä ja esitellä äidillisiä puoliaan jne. Vanhempi mies tuo isällistä turvaa ja auttaa vapaamatkustamaan elämässä vähän korekammalle jakkaralle kuin omin voimin pääsisi. Erittäin edullinen kauppa molemmille. Mun lähipiirissä noita on nähty aika monia. Avainsana ap on että älä tuhlaa yhtään energiaasi heihin. Hukkaan heität omaa kallisarvoista aikaasi ja aikuisen naisen viehtäys-ja vetovoimaasi. Tee kaikkesi oman elämäsi ja onnellisuutesi eteen. Sulla on kuitenkin vuosien varrella kertynyt aika paljon sellaista pääomaa mitä ei nuorella neidillä ole. Arvosta sitä.

Vierailija
25/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että täältä löytyy myös asiallisia ihmisiä :) (y)

Vierailija
26/28 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:31"]

Mä en voisi seurustella noin "vanhan" miehen kanssa.. Ku mies on 60 nii meikä ois 42... Ei kyllä muutkaan mun tietämäni ystävät tuollaiseen lähtisi.. T N23

[/quote]

En voi kans millään ymmärtää.. Siis en oikeasti millään. Miksi kukaan mun ikänen haluis seurustella jonkun 40v papan kanssa? Varsinkin jos sillä on LAPSIA? Ällöttää ajatus, että mun mies oli niin kelvoton aviomies, että erosi ja siten hylkäsi lapsensa. Koska kyllä, jos eroat eroat samalla lapsistasi ja ydinperheen elämästä. Oon alkanut pikkuhiljaa huomaamaan, kuinka mun ikäisille jätkille alkas hahmottua uurteita (tytöillä ei, oikeastaan kaikki näytää paremmalta kuin lukiossa, myös pukeutuu paremmin) ja en voi tajuta miten joku haluaa tietoisesti valita kulahtaneen, keskivartalolihavan sedän, jolta on komeus narissut kasvoista. On se maailma ihmeellinen. Aina jankutetaan, että naiset rupsahtaa ja miehet komistuu. Toi on jännä, koska en tiedä ketään kuumaa edes yli kolmekymppistä. En puhu mistään leffastaroista vaan oikeesti.. Sori avautuminen, ällöttää vaan vanhat ukot jotka pokaa duunissa. Just niitä miehiä jotka kuvailee itseään "nuorekkaiksi." Hyi saatana. t.-93

Vierailija
27/28 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:31"]

Mä en voisi seurustella noin "vanhan" miehen kanssa.. Ku mies on 60 nii meikä ois 42... Ei kyllä muutkaan mun tietämäni ystävät tuollaiseen lähtisi.. T N23

[/quote]

En voi kans millään ymmärtää.. Siis en oikeasti millään. Miksi kukaan mun ikänen haluis seurustella jonkun 40v papan kanssa? Varsinkin jos sillä on LAPSIA? Ällöttää ajatus, että mun mies oli niin kelvoton aviomies, että erosi ja siten hylkäsi lapsensa. Koska kyllä, jos eroat eroat samalla lapsistasi ja ydinperheen elämästä. Oon alkanut pikkuhiljaa huomaamaan, kuinka mun ikäisille jätkille alkas hahmottua uurteita (tytöillä ei, oikeastaan kaikki näytää paremmalta kuin lukiossa, myös pukeutuu paremmin) ja en voi tajuta miten joku haluaa tietoisesti valita kulahtaneen, keskivartalolihavan sedän, jolta on komeus narissut kasvoista. On se maailma ihmeellinen. Aina jankutetaan, että naiset rupsahtaa ja miehet komistuu. Toi on jännä, koska en tiedä ketään kuumaa edes yli kolmekymppistä. En puhu mistään leffastaroista vaan oikeesti.. Sori avautuminen, ällöttää vaan vanhat ukot jotka pokaa duunissa. Just niitä miehiä jotka kuvailee itseään "nuorekkaiksi." Hyi saatana. t.-93

[/quote]

Itsekin olen -93 syntynyt ja seurustelen yli 40-vuotiaan kanssa :) Itse en etsinyt itseäni vanhempaa, mutta satuin tapaamaan hänet, ihastumaan - ja tässä sitä vielä ollaan, neljättä vuotta yhdessä.

Miksikö haluan seurustella "jonkun 40v papan" kanssa? Koska hän on luotettava, rehellinen, aito, ihana ja lämmin ihminen. Hänen kanssaan on hyvä olla ja voin olla 100% oma itseni. Hän saa mut nauramaan ja tekee mut onnelliseksi. Millä perusteella itse valitset seurustelukumppanisi?

Ihme luulo tuo, että kaikki tuon ikäiset olisivat kulahtaneita ja keskivartalolihavia. Oma mieheni on hoikka, urheilullinen ja komea. Ei hän mikään siloposki ole, mutta ikäistään nuoremman näköinen, ja hänen ikäänsä on vaikea arvata, jos ei tiedä. 60-vuotiaana hän on varmaan vähemmän vetävämpi, mutta mitä sitten? Aika heikolla pohjalla on parisuhde, jos ulkonäkö on kaikista tärkein kriteeri, sillä kyllä itsenikin ikäiset miehet ovat vielä joskus nelikymppisiä ja kuusikymppisiä pappoja. Tietysti voihan sen ukon heivata, kun ekat uurteet alkaa hahmottua, kyllä sitä joku uusi teinipoika varmaan aina löytyy :)

Vierailija
28/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta tytöltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme