Ex-miehen uusi tyttöystävä
Näin sitten tänään ensimmäistä kertaa ex-miehen uuden tyttöystävän. Odotti autossa, kun mies toi lapset sisälle.
Mieheni on 41vuotias ja seurustelee 23vuotiaan blondin kanssa.
Mies jaksaa mullekkin toitottaa miten hyvin hänellä menee uuden tyttöystävän kanssa. Voi elämä!
Kommentit (28)
Todennäköisesti on hänen kanssaan vain näpäyttääkseen sinua. Tämä hempukka taas rahan ja helpon elämän perässä.
Tunnen miehen, joka seurustelee itseään 19 vuotta nuoremman tytön kanssa.
Nainen ei ole rahojen perään, he nauttivat toistensa seurasta aidosti!
Miehen ex-vaimoa tämä ärsyttää suunnattomasti
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:03"]Todennäköisesti on hänen kanssaan vain näpäyttääkseen sinua. Tämä hempukka taas rahan ja helpon elämän perässä.
[/quote]
Raha ja helppo elämä, kun miehellä on riippakivenä lapsia ja ex-vaimo?
Älä ole katkera, vaan jatka elämääsi.
No mitä sä siitä murehdit? Mieshän on sun eksä.
Ohhoh, onpas siinä ikäero. Miten ihmeessä parikymppinen lapseton ottaa itseään reippaasti vanhemman miehen, jolla muksuja riesana... En ymmärrä. Kyllä se uutuudenviehätys siitä karisee. Ei kestä kauaa.
Anna ukon hehkuttaa.
No, mun pihalle ei tarivtse ketään pimua tuoda näytille. Ja en ole katkera, lähinnä huvittaa kauankohan nykyinen suhde kestää.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:03"]
Todennäköisesti on hänen kanssaan vain näpäyttääkseen sinua. Tämä hempukka taas rahan ja helpon elämän perässä.
[/quote]
Mistä sinä sen tiedät? Miksi ihmeessä ap:n eksän pitäisi näpäyttää ap:ta? Onhan se mahdollista, mutta lähtökohtaisesti mies on aidosti rakastunut, jos on saanut nätin ja nuoren naisen. Naisen motiiveista on vaikea sanoa. Rakastunut? Tai sitten rahan perässä?
Itse olin tuollainen ap:n kuvailema hempukka paitsi tummatukkainen. Ikää oli 25 ja miehellä 40, kun tavattiin. Ja ei, en ollut rahan perässä. Olen perinyt jonkin verran isovanhemmilta (rahoitin niillä puoliksi asunnonoston) ja juuri valmistunut yliopistosta hyvään ammattiin. Palkkani riitti kaikkeen tarpeelliseen ja ylikin. Mies taas oli ihan tavis taloudellisesti. Toki vähemmän asuntolainaa kuin minulla iän takia, mutta rahaa meillä oli about samanverran kuukausittain, kun miehen tuloista otettiin elarit pois. Nyt takana 16 yhteistä vuotta. Minä olen 41 ja mies jo kypsät 56. Kyllä tämä rakkautta on ollut, molemmin puolin. Toki nykyään harmittaa joskus miehen ikä, kun pelkään, että sairastuu tmv. Arjessa ei näy mitenkään, kun mies on niin hyväkuntoinen, urheilee ja nuorekaskin ikäisekseen. Hyvä isä lapsille, yhteisillekin. Aivan loistava. Tänäänkin vei nuoremman luistelemaan ja olivat päälle poikenneet salahampparilla...:) Tekee joka päivä lasten kanssa kivoja asioita, vaikka vanhempi lapsi alkaa olla sen verran murkku, ettei aina nappaa. Nuorempi on 11v. ja ihan täysillä mukana.
Kohta uusi pulla uunissa tällä parikymppisellä. Hohhoijaa, siitä se (harmaa) elämä lähtee liikenteeseen...
Olet siis kateellinen, kun miehelläsi on nätti ja nuori tyttöystävä kenestä välittää?
Eksät on aina kateellisiä eksilleen ja niiden nyksille. Niin ja se eksä on aika kusipääpaska ja eksän nyksä bimbo tai gigolo.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:03"]
[/quote]
Mistä sinä sen tiedät? Miksi ihmeessä ap:n eksän pitäisi näpäyttää ap:ta? Onhan se mahdollista, mutta lähtökohtaisesti mies on aidosti rakastunut, jos on saanut nätin ja nuoren naisen. Naisen motiiveista on vaikea sanoa. Rakastunut? Tai sitten rahan perässä?
Itse olin tuollainen ap:n kuvailema hempukka paitsi tummatukkainen. Ikää oli 25 ja miehellä 40, kun tavattiin. Ja ei, en ollut rahan perässä. Olen perinyt jonkin verran isovanhemmilta (rahoitin niillä puoliksi asunnonoston) ja juuri valmistunut yliopistosta hyvään ammattiin. Palkkani riitti kaikkeen tarpeelliseen ja ylikin. Mies taas oli ihan tavis taloudellisesti. Toki vähemmän asuntolainaa kuin minulla iän takia, mutta rahaa meillä oli about samanverran kuukausittain, kun miehen tuloista otettiin elarit pois. Nyt takana 16 yhteistä vuotta. Minä olen 41 ja mies jo kypsät 56. Kyllä tämä rakkautta on ollut, molemmin puolin. Toki nykyään harmittaa joskus miehen ikä, kun pelkään, että sairastuu tmv. Arjessa ei näy mitenkään, kun mies on niin hyväkuntoinen, urheilee ja nuorekaskin ikäisekseen. Hyvä isä lapsille, yhteisillekin. Aivan loistava. Tänäänkin vei nuoremman luistelemaan ja olivat päälle poikenneet salahampparilla...:) Tekee joka päivä lasten kanssa kivoja asioita, vaikka vanhempi lapsi alkaa olla sen verran murkku, ettei aina nappaa. Nuorempi on 11v. ja ihan täysillä mukana.
[/quote]
Yleensä sen tietää siitä, että se exä hehkuttaa sitä suhdetta. Jos ei ole tarvetta näpäyttää, niin ei ole myöskään tarvetta esitellä eikä hehkutella uutta suhdetta eikä korostaa nuorikon ikää.
Mä en voisi seurustella noin "vanhan" miehen kanssa.. Ku mies on 60 nii meikä ois 42... Ei kyllä muutkaan mun tietämäni ystävät tuollaiseen lähtisi.. T N23
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:31"]
Mä en voisi seurustella noin "vanhan" miehen kanssa.. Ku mies on 60 nii meikä ois 42... Ei kyllä muutkaan mun tietämäni ystävät tuollaiseen lähtisi.. T N23
[/quote]Pieni neuvo: EI SAMAA MIESTÄ OLE KOKO IKÄÄ TARKOITETTU PIDETTÄVÄKSI. Heivaat sen tuossa vaiheessa, idiootti
Mun exällä kanssa tosi nuori pimu! Ollut yhdessä kolme vuotta kai.
Meillä yhteisiä lapsia ja tyttö asuu välillä miehen luona, myös kun lapset isällään.
Näin tyttöä kaupassa jokunen aikaa sitten, ja pyysi mua lasilliselle - en kieltäytynyt kutsusta.
Kaunis toki ja ihanan viaton, mutta tuli vähän äidillinen olo :D
No, jos on normaalipäinen tyttö, niin ei kauaa vanhaa miestä katsele - kunhan vähän aikaa käyttää ukon rahoja ja nauttii imartelevasta huomiosta. Keskity omaan elämääsi ja onneesi kuitenkin, mitäs sen väliä mitä ex-ukkeli tekee ja panee.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:46"]
No, jos on normaalipäinen tyttö, niin ei kauaa vanhaa miestä katsele - kunhan vähän aikaa käyttää ukon rahoja ja nauttii imartelevasta huomiosta. Keskity omaan elämääsi ja onneesi kuitenkin, mitäs sen väliä mitä ex-ukkeli tekee ja panee.
[/quote]Nimenomaan näin.
Ettei olisi vaan pientä mustasukkaisuutta ilmassa, kun ex-miehelläsi on nuorempi tyttöystävä ;)