Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vittua, Visa Electron ja tilinylitys!!!?

Vierailija
14.01.2015 |

mulle myytiin kortti jolla ei voi ylittää tiliä (joo on taipumusta) ja olen luottanut siihen. Nyt sitten on mennyt 2! tili yli tän vuoden puolella!!! Soitin pankkiin ja on kuulemma mun vika! 

Voi hemmetti.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken paras olisi pitää toi electron vaan kokoajan jos on yhtään taipumusta käyttää rahaa huoletta. Debit kortilla veloitukset lähtee parhaimmillaan vasta 2 päivän päässä ja sit huomaat et helvetti sentään miinuksella ollaan... Tietty jos sitä fyrkkaa on liiaks niin sit antaa vaan vinkuu

Vierailija
22/37 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni electronilla ei ole edes mahdollista saadaa tyyliin 100e miinukselle kuten tolla debit kortilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kukaa ei oo mainostanu et electron ei voi mennä miinukselle, se on vaa harausko. 100% oma syy jos tilit miinuksella, kannattais opetella ees vähä seuraa ja suunnittelee omaa taloutta. Mikä tässä on edes ideana et havahdutaa todellisuuteen vasta ku on peeaa ja sit aletaa syyttää pankkia.

Vierailija
24/37 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattoo kolme pankkipäivää, että tilin ylitys korjaantuis. Sitten napsahtaa ylitysmaksu 10 euroa ja vitosen verran muistuskirjeen lähetyksestä

Mä kikkailen tilini miinuksella, jos ennen tiliä on tiukkaa. Pankkipäivien puitteissa, eikä tule ylimääräisiä kustannuksia. Näin tehnyt vuosien ajan ehkä pari kolme kertaa vuodessa. Esim.juurikin joulukuun jälkeen on tiukempaa, niin nyt on tili menossa miinukselle 24,56 euron verran. Ehtii päivän olla ja sitten palkka tulee.

Pankit kyykyttää paljon taviksia, tuo on mun hiljainen vastineeni.

Vierailija
25/37 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hemmettiä, miksette voi pitää huolta paljon siellä tilillä rahaa on?! Ei se tili mene miinukselle jos ei turhuuksia ostele ilman että ylimääräistä rahaa on. Ei ole niin hankalaa suunnitella menojaan etukäteen. Tietty tilillä pitää pitää myös pientä hätävaraa esim. kodinkoneiden rikkoontumista varten. Olen juuri 18 vuotta täyttänyt tytöntyllerö ja jopa minä osaan pitää huolta raha-asioistani. Ja kyllä, kaiken tienaan itse.

Vierailija
26/37 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ole mennyt visa Electron debit miinukselle. Ei vaikka palvelumaksuja ottaisivat!! Jos mulla olis nyt tilillä 0,13 senttiä ja pankki haluais 0,50e palvelumaksuja niin ne ottas swn 0,13 ja seuraavan kerran kun tilillä rahaa niin loput. Pankkina op. Ja summat oli ihan tuulesta temmattuja. En edes tiedä paljonko noi maksut on kun ne menee aina niistä op bonuksista.

Vierailija
27/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutten viitsi uuttakaan alottaa..

Nordealla nyt ollu nyt viimeaikoina häikkää ja tänään vasta tarkistin oman tilini tilanteen. Ylityskorkoa mennyt vaikkei tili ole kertaakaan ollut sekuntiakaan miinuksella, päinvastoin. En ymmärrä?

Vierailija
28/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni jouluna kans pari euroa miinukselle electroni, olin ihan äimänä. Onneks ei tuota enempää

Vierailija
29/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ylimääräinen palvelumaksu jos menee miinukselle

Vierailija
30/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä edes muka seuraa, jos electron on vähän aikaa miinuksella? Minulle ei ainakaan mitään.

Vierailija
31/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:52"]

mulle myytiin kortti jolla ei voi ylittää tiliä (joo on taipumusta) ja olen luottanut siihen. Nyt sitten on mennyt 2! tili yli tän vuoden puolella!!! Soitin pankkiin ja on kuulemma mun vika! 

Voi hemmetti.

[/quote]

Kenen muun vika se voisi olla kuin sinun? Et kai sinä mene kauppaan kokeilemaan että saatko maksettua? Eikö se ole aika noloa jos kortti ei toimi ja ostokset jää siihen? Kyllähän sinun täytyy tietää että onko tilillä riittävästi rahaa ostoksiin.

Vierailija
32/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:42"]Mitä siitä edes muka seuraa, jos electron on vähän aikaa miinuksella? Minulle ei ainakaan mitään.
[/quote]

Jotkut pankit voi periä tilinylitysmaksua. Olisko jotain 5-10 euroa.

Vierailija
33/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilitiedot päivittyvät pienellä viiveellä, joten tilin ylitys on mahdollista. Kannattaa opetella seuraamaan rahan käyttöään.

Vierailija
34/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan milloin sirukorttilukija varmentaa saldon? Siis debit-kortilla maksaessa? Onko joku tietty summa vai miten?

Vierailija
35/37 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllhän nuo ajoittain voi mennä miinukselle jos vinguttaa aktiivisesti ja osto paikat ei oikein synkkaa pankin kanssa tarpeeks nopeeta vai mikä lie.

Vierailija
36/37 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viikonloppuna ei näkynyt foodoran kautta tilaamani kebabit edes katevarauksissa. Kävin sitten nostaa tilin tyhjäksi,huomenna tulee rahaa,tili on miinuksella parikymppiä. Joskus palvelumaksu vienyt tilin miinukselle. Olen opiskelija siis.

Vierailija
37/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Nordean Visa elect. Siinä on se huono puoli, että et näe mistään paljonko on käyttövaraa tilillä. Tai minä en osaa etsiä.

Silloin tulee ylitettyä jos kortti ei stopppaa. Olen yrittänyt vaikka mistä etsiä omilla verkkotunnuksilla, mikä on saldon tilanne, mutta en löydä.

Yhden kerran minulle on tullut huomautus pitkän asiakkuuden jälkeen, sekin harmitti.

Tänä päivänä kaikki kulutustuotteet on nostettu tappiin, että ihan hämmästyy kassalla, vaikka kuinka taloudellisesti yrittäisi ostaa.

Tulevana vuonna kilpailutan kaikki puhelin-nettiliittymästä lähtien. Sama koskee kotivakuutusta sekä sähköä. Muuten ei pärjää kohtalaisella tuollakaan. Onhan ihmisen saatava rahalla jotakin virkistystäkin, mitä nyt korona aikana voi turvallisesti saada. Vaikka uusi takki.