nivea creme???
Tuoteselosteessa kehutaan maailman myydyimmäki. Mihin te tuota käytätte, on niin jankkia ettei tosikaan:D
Kommentit (53)
Alapäähän tietenkin. Sen takia se on myydyin.
Naamaan käytän joka ilta. Ikää 56, iho hyvä eikä ryppyjä. Suosittelen.
Juuri kuivuneelle talvi-iholleni ostin :)
Silmänympärysvoiteena, huulien ympärysiholle sekä kaulaan ja ns. decolteelle mä käytän. En tiiä onko siitä mitään apua mutta aattelen että nuo on naisella ne kriittisimmät paikat niin töslätään sinne kunnon rasvaista voidetta :D
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:28"]Silmänympärysvoiteena, huulien ympärysiholle sekä kaulaan ja ns. decolteelle mä käytän. En tiiä onko siitä mitään apua mutta aattelen että nuo on naisella ne kriittisimmät paikat niin töslätään sinne kunnon rasvaista voidetta :D
[/quote]
En suosittele kyllä silmänympärysiholle mutta ihan kuinka vaan..
Kotioloissa en käytä, mutta mulla on käsilaukussa meikkipussissa. Kodin ulkopuolella on hyvä yleisvoide mihin vaan, kynsinauhoihin, naamaan, käsiin, kuiviin kohtiin missä vaan. Laitan myös lapsille, jos reissussa tulee jotain rasvauksen tarvetta.
Koko naamaan levitän aamuin illoin. On ihan tosi hyvä!
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:29"]Jalkapohjiin.
[/quote]
kiitos tästä, en ois tajunnutkaan! Imeytyykö tää hyvin? Voisko aamulla laittaa meikin alle näin talvella?
Kovilla pakkasilla vartalolle ja naamaankin. Hyvä voide!
Ei kelpaa mulle. Käytän vichy tuotteita. Terveelliset elämäntavat, aurinkoa minimi, ei tupakkaa, alkoa hyvin hyvin kohtiillisesti.
Kasvoihin olen käyttänyt sitä yli 10 vuotta. Minäkin voin sikäli suositella, että ryppyjä ei ole tullut. Olen nyt 41 v. En tietenkään voi tietää, miten mielettömän sileäihoisena olisin voinut säilyä jotain muuta tuotetta käyttämällä, mutta eipä tämänkään halvan loistotuotteen valinta kaduta :) Pirkka vauvaöljyä käytän kämmenselkiin, siinäpä toinen halpa ja toimiva tuote :)
Päihitti vissiin kalliimmat voiteet mennen tullen jossain testissä. Naamarasvoista oli kyse.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:29"]Jalkapohjiin. [/quote] kiitos tästä, en ois tajunnutkaan! Imeytyykö tää hyvin? Voisko aamulla laittaa meikin alle näin talvella?
[/quote]
kokeilemalla selviää...
C[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:28"]Silmänympärysvoiteena, huulien ympärysiholle sekä kaulaan ja ns. decolteelle mä käytän. En tiiä onko siitä mitään apua mutta aattelen että nuo on naisella ne kriittisimmät paikat niin töslätään sinne kunnon rasvaista voidetta :D
[/quote]
[/quote]
Mikset
Aknesta kärsivänä olen kokeillut kaikki mahdolliset tökötit kalliita apteekin voiteita myöden, mutta tuolla pysyy iho parhaassa kunnossa.
Silmänympärysvoiteeksi yöllä. Tepsii!
Mulla paha atopia. Yllättäen ihoni ei ärsyynny tästä lainkaan vaikka voimakas tuoksu onkin. Naamalle käytän aamuun illoin. Välillä lisään pari tippaa öljyä. Ihan paras!
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:36"]C[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:28"]Silmänympärysvoiteena, huulien ympärysiholle sekä kaulaan ja ns. decolteelle mä käytän. En tiiä onko siitä mitään apua mutta aattelen että nuo on naisella ne kriittisimmät paikat niin töslätään sinne kunnon rasvaista voidetta :D
[/quote]
[/quote]
Mikset
[/quote]
Silmänympärysiho on niin ohutta ettei sille käy paksut jankkivoiteet. Googlettakaas vaikka, naiset. T. Ei lainattu
Öö naamaan? Kyllä se siihen sulaa.