nivea creme???
Tuoteselosteessa kehutaan maailman myydyimmäki. Mihin te tuota käytätte, on niin jankkia ettei tosikaan:D
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:36"]C[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:28"]Silmänympärysvoiteena, huulien ympärysiholle sekä kaulaan ja ns. decolteelle mä käytän. En tiiä onko siitä mitään apua mutta aattelen että nuo on naisella ne kriittisimmät paikat niin töslätään sinne kunnon rasvaista voidetta :D
[/quote]
En suosittele kyllä silmänympärysiholle mutta ihan kuinka vaan..
[/quote]
Mikset
[/quote]
Silmänympärysiho on niin ohutta ettei sille käy paksut jankkivoiteet. Googlettakaas vaikka, naiset. T. Ei lainattu
[/quote]
Niin kai sitä yleisesti sanotaan, mutta jos se toimii eikä ärsytä/turvota niin miksi sitä ei voisi käyttää? Omankin järjen käyttö on ihan sallittua.
[/quote]
Varmaan on sallittua, mutta itse kokeilin joskus käyttää ns. tavallista rasvaa silmänympärysihoon ja tuli muutaman kerran jälkeen näppyjä ja punoitusta ja iho tuntui tosi ohuelta.
Että en tiedä sitten minkälainen norsun iho teillä muilla on. En tosiaan suosittele tököttejä.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:36"]C[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:28"]Silmänympärysvoiteena, huulien ympärysiholle sekä kaulaan ja ns. decolteelle mä käytän. En tiiä onko siitä mitään apua mutta aattelen että nuo on naisella ne kriittisimmät paikat niin töslätään sinne kunnon rasvaista voidetta :D
[/quote]
En suosittele kyllä silmänympärysiholle mutta ihan kuinka vaan..
[/quote]
Mikset
[/quote]
Silmänympärysiho on niin ohutta ettei sille käy paksut jankkivoiteet. Googlettakaas vaikka, naiset. T. Ei lainattu
[/quote]
Niin kai sitä yleisesti sanotaan, mutta jos se toimii eikä ärsytä/turvota niin miksi sitä ei voisi käyttää? Omankin järjen käyttö on ihan sallittua.
[/quote]
Varmaan on sallittua, mutta itse kokeilin joskus käyttää ns. tavallista rasvaa silmänympärysihoon ja tuli muutaman kerran jälkeen näppyjä ja punoitusta ja iho tuntui tosi ohuelta.
Että en tiedä sitten minkälainen norsun iho teillä muilla on. En tosiaan suosittele tököttejä.
[/quote]
Mulla on ohut iho ja kuule erittäin hyvin toimii! Tällä hävisi miliumit (joita siis tulee kuivaan ja herkkään ihoon) silmien ympäriltä. Vaikka ei toimi sinulla niin voi silti toimia toisella.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:29"]Jalkapohjiin.
[/quote]
kiitos tästä, en ois tajunnutkaan! Imeytyykö tää hyvin? Voisko aamulla laittaa meikin alle näin talvella?
[/quote
Meikkaatko sinä jalkapohjatkin? Olen kunnioituksesta mykkänä, vitsi, olet varmasti hieno ja upean näköinen. Voi kun joskus jaksais itsekin meikata jalkapohjat!
Olen käyttänyt joskus silmänympäryksiin ja huuliin. Koko kasvoilla käytettynä tukki ihoa, joten en suosittelisi ihmisille joiden iho tukkeutuu helposti.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:42"]
Mulla paha atopia. Yllättäen ihoni ei ärsyynny tästä lainkaan vaikka voimakas tuoksu onkin. Naamalle käytän aamuun illoin. Välillä lisään pari tippaa öljyä. Ihan paras!
[/quote]
Joo siis se on jännä et vaikka tuoksuu voimakkaasti, niin ei maistu millekään!! Mies voi pussailla huoletta ja voi käyttää huulivoiteenakin.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:34"]
Ei kelpaa mulle. Käytän vichy tuotteita. Terveelliset elämäntavat, aurinkoa minimi, ei tupakkaa, alkoa hyvin hyvin kohtiillisesti.
[/quote] näin se on, terveellinen itse tehty ruoka. Paljon kasviksia, juureksia, suomalaisia marjoja. Liikuntaa muodossa jos toisessa.
Vanha vanha keskustelu, mutta itse palasin Nivea Cremen käyttäjäksi muutaman kymmenen vuoden jälkeen 🥴 siis tää on ihan paras yleisvoide, käy ikääntyvän atoopikon iholle ihan joka paikkaan
Olen 53vee, nyt useamman kuukauden käyttänyt aamuin illoin silmien ympäryksille, kaulalle ja decolteelle, kasvoille vain iltaisin, vartalolle suihkun jälkeen. Mutta sitä en levitä, vaan hieron näkyvän kerroksen kämmeniin ja taputellen kasvoille, silmänympäryksille ja vartalolle. Ja ei, ei turvota silmänympärystä, eikä ärsytä silmiä tuoksu. Pääsääntöisesti en voi käyttää kasvoille tuotteita jotka sisältävät linalooli tai limoneenea, mutta tämän tuoksu ei ärsytä silmiä millään tavalla. Ihoni on voinut hyvin, silmienympärys pysynyt hyvänä. Mikä alkoikin olla jo aivan mahdoton ongelma, kun mikään voide ei pitänyt tehokkaasti kosteutta. Vaan Nivea Creme pitää rypyt aisoissa ei ole tukkinut ihohuokosia, ei näppyjä jne, mut tietty ihoni on kuiva, siis todella kuiva. Iltaisin alle laitan essensen, kasvoveden, ampullin ja seerumin. Saatan jonkun tipan öljyäkin laittaa. Tärkeintä on taputella voide kostealle iholle, ei hieroa! Voide sitoo kosteuden tehokkaasti ja aamulla iho on sametti sen hehkeä, silmäluomet eivät ole turvoksissa, vaikka voide on paksuhkoa. Ihoni rakastaa Nivea Cremeä olen käyttänyt yli vuoden Medik8 retinal tuotteita ja kasvoille ei ole tapahtunut mitään muutosta ja osaan todellakin käyttää tuotteita oikein, olen testannut vuosikymmenten varrella niin paljon eri kosmetiikka merkkejä ja nyt Korean kosmetiikka ja Nivea Creme on parhaat kombot. Suojaan ihon päivittäin 50spf voiteella, joten vauriot kasvoilla hyvin vähäiset sen puolesta, rypytkin lähinnä silmien ympärillä ja sekin ongelma alkaa olemaan entinen 😍 suosittelen testaamaan edullisen Nivea Cremen, saatat tykästyi. Nii ja vielä yksi vinkki kuivaihoiset atoopikkot, älä kuivaa ihoa pyyhkeellä ikinä, taputtele voide iholle joka kostea suihkun jälkeen/kasvopesun jälkeen. Näin ihosi saa vesikosteuden voiteen alle ja on todella paljon tehokkaampi näin. Anna ihon kuivua itsekseen ja sitten normi toimenpiteet 🥰
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:28"]Silmänympärysvoiteena, huulien ympärysiholle sekä kaulaan ja ns. decolteelle mä käytän. En tiiä onko siitä mitään apua mutta aattelen että nuo on naisella ne kriittisimmät paikat niin töslätään sinne kunnon rasvaista voidetta :D
[/quote]
Muuten hyvä mut silmänympärysvoiteen kuuluu olla kevyempää. Silmänympäryksen iho on tosi ohutta.