Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää tilatko Wishistä!

Vierailija
14.01.2015 |

Joku täällä taannoin kyseli kokemuksia ja nyt tulee minun kokemukseni. Kerron mitä tilasin, hinnan ja viat:
- Hyvännäköinen perus-raitapaita 4e - karmea lumppu superhalvasta trikoosta, saumurilla päästelty miten sattuu, kangas on niin halvan näköistä että muistelen, että koulun kässätunneilla harjoiteltiin semmoisilla kankailla.

- "sexy" musta paitapusero, jonka miehustassa läpinäkyvää sifonkia. 4e. Paita EI OLE kokoa M vaan xxs. Kuin nuken vaate. Kummallisesti liimatut saumat sifonkiosassa.

- mokkajäljitelmä-kengät, joissa tekoturkissomiste. (kenkiä en yleensä tilaa mut näiden hinta oli 3e!!) Kenkien oli määrä olla kokoa 38, eivät mahdu jalkaan. Mittasin tyttäreni kengistä, kengät ovat noin 35-36.

- Frozen-tyylinen peruukki nuoremmalle lapselle naamiasia varten. 4e "supertarjous". Peruukki on käsittämättömän pieni, kuin nukelle. Tekohiuksen laatu yllättävän hyvä, mutta se letti joka on vähän niinkuin peruukin juju, oli purkautuut heti. Nyt olen sitä vääntänyt letille uudestaan ja yrittänyt kumilenksuilla saada pysymään koossa.

"Trendikäs neulemyssy" 2e, tilasin näitä 2kpl. Nämä ovat ok paitsi että toinen myssyistä saapui pussissa, joka oli märkä ja siten koko myssy haisi aivan hirveälle.

= SUMMA SUMMARUM: Kaikki, aivan kaikki oli täyttä paskaa. Osa tuotteista tuli 2 viikossa, pisimmillään meni 1,5 kk. EN TILAA ENÄÄ KOSKAAN MITÄÄN. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kokemuksia mullakin. Tosin on tullut eBaystakin sontaa tilattua. Jos tuotteen lähtömaa on Kiina ja hinta on naurettavan vähäinen, ei voi odottaa paljoa. 

Vierailija
2/30 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä ole vaatteiden senttikokoja? Kiinasta ei tosiaan kannata tilata uskoen että heidän m-kokonsa on meikäläinen. Itse olen aliexpressistä tilannut joitain vaatteita teinille, ja senttikoot löytyvät kyllä yleensä aina. Hyvin on menneet päälle toistaiseksi, l-kokoa on tainnut suurin osa olla hoikalle 160-senttiselle teinille.

Laatuhan ei niin halvoissa voi olla kummoinen. Sama kyllä mielestäni koskee kun tilaat hm:ltä tai ellokselta niitä halvimpia vaatteita, pari pesua ja pilalla on. Jos henkkamaukan edes mahtuvat päälle. (en ymmärrä että onko niitä muutaman euron paitoja tai housuja elloksellakin muka joskus myyty reilusti yli 20e, mikä näyttää olevan muka normaalihinta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä eBayn tyylistä meininkiä. Laatu on olematon, tosin on hyvä tietää, että aasialaisten koot on tosiaan ihan oikeasti pienempiä, eli pitää tilata normaalia suurempi koko. eBaystä tilattu kiinalainen takki on kokoa XXXL ja se vastaa ehkä kokoa M-L ja on sopiva. Tosin laatuhan ei muuksi muutu, vaikka kuinka tilaisi suuremman koon.

Vierailija
4/30 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, oon tilaillu Wishistä kaikkee ja laatu on ollu 4.5/5. Tilaan jatkossaki koska kaikki on niin halpaa ja hyvää, mut ainoo miinus on et joka tuotteelle tulee omat toimituskulut mut ei se haittaa koska ne on vaa jotain muutaman euron. :)

Vierailija
5/30 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut vuosia ebaysta ja nykyisin alilta. Lähes aina olen saanut hyvää tavaraa :)

Vierailija
6/30 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis kyl ees mieleen tilata :D

Vierailija
7/30 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet mm. tilannut? Älykelloja vai kenkiä tai kännykän kuoria? Ajttellin tilata mutta päätin kysäistä kuitenkin ensin :)

Vierailija
9/30 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka koko sattuisikin kohdilleen tms. niin mietttekö yhtään, miten järkyttävän myrkyllisistä materiaaleista ne parin euron rytkyt on koottu? Ette varmaan. Se, että ne vaatteet on joidenkin lapsiorjien tekemät, kiinnostaa varmaan vielä vähemmän. No, omapa on Karmanne.

Vierailija
10/30 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät toimittaneet tavaraa eivätkä palauttaneet rahoja.

Vierailija
11/30 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut ja ollut hinta-laatu -suhteeseen tyytyväinen. Sanomattakin selvää, ettei kolmella eurolla voi saada hyviä kenkiä tai laadukkaita vaatteita. Vaatteet ovat myös aasian mitoituksella tehtyjä, joten pitäisi tilata pari kokoa suuremmat mitä normaalisti käyttää. Tämä myös lukee monen vaatteen kuvauksessa ja kommentit lukemalla asia viimeistään selviää, siis mitoitus ja laatu.

Vierailija
12/30 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ihan kaikki s koot ovat olleet liian suuria. Siis ihan kaikki. Ja olen 164/57 että en mikään hirmu pieni kuitenkaan.

Vierailija
13/30 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannattaa muistaa että suoraan Kiinasta tilaamalla välttää ne kaikki turvallisuusstandardit mitä esim. EU:ssa on. Voitte saada ihan mitä tahansa myrkkyjä niiden tuotteiden mukana.

Vierailija
14/30 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut, tavara on ollut sitä mitä on luvattu, eipä odotuksetkaan ole olleet kummoiset. Toimitukset on kestäneet useuta viikkoja ja ainoastaan yksi paketti jäi tulematta, mutta rahat palautettiin nopeasti tilille. Enää en aijo tilata koska posti on kuulemma kusessa niitten pikku muovipakettien kanssa. Ja loppujen lopuksi en tarvitse enempää kiinakrääsää.

Vierailija
15/30 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka koko sattuisikin kohdilleen tms. niin mietttekö yhtään, miten järkyttävän myrkyllisistä materiaaleista ne parin euron rytkyt on koottu? Ette varmaan. Se, että ne vaatteet on joidenkin lapsiorjien tekemät, kiinnostaa varmaan vielä vähemmän. No, omapa on Karmanne.

Suomessa ei uskota karman lakiin tai sielunvaellukseen.

Ps. karma ei tarkoita sitä että jos nyt tekee ilkeän tempun niin huomenna liukastuu banaaninkuoreen, vaan sitä että seuraavassa elämässä syntyy joksikin alempitasoiseksi eliöksi.

Vierailija
16/30 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään tilata mitään Kiinasta :D Naurattaa aina jutut joissa ihmiset itkee miten se 20 euroa maksanut upea design-mekko olikin pelkkää halpaa roskaa eikä ollenkaan samanlainen kuin kuvissa :D

Vierailija
17/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

monien mielestä wish on huijjausta koska he saavat tuotteet ebaylta sun muilta kaupoilta wish on kyllä todella hyvä kauppa joten kannattaa kokeilla

Vierailija
18/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hittoa sinä odotit noilla hinnoilla? Korkeaa laatua? :D

Vierailija
19/30 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tilannu wishiltä. Jos pienikin vika oon saanu rahat takas (tuotteen hinta+toimituskulut.)

Vierailija
20/30 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa vaatteen joka maksaa pari euroa sisältäen kuljetuskulut maapallon toiselle puolelle niin ei kai voi kuvitella sen mitää huippulaatua olevan.

Sitä saa mitä tilaa. Hinta-laatu suhde on silti erinomainen. Saa Kiinasta ihan laadukkaita vaatteita myös, mutta ei niitä millään parilla hassulla eurolla myydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan