Älkää tilatko Wishistä!
Joku täällä taannoin kyseli kokemuksia ja nyt tulee minun kokemukseni. Kerron mitä tilasin, hinnan ja viat:
- Hyvännäköinen perus-raitapaita 4e - karmea lumppu superhalvasta trikoosta, saumurilla päästelty miten sattuu, kangas on niin halvan näköistä että muistelen, että koulun kässätunneilla harjoiteltiin semmoisilla kankailla.
- "sexy" musta paitapusero, jonka miehustassa läpinäkyvää sifonkia. 4e. Paita EI OLE kokoa M vaan xxs. Kuin nuken vaate. Kummallisesti liimatut saumat sifonkiosassa.
- mokkajäljitelmä-kengät, joissa tekoturkissomiste. (kenkiä en yleensä tilaa mut näiden hinta oli 3e!!) Kenkien oli määrä olla kokoa 38, eivät mahdu jalkaan. Mittasin tyttäreni kengistä, kengät ovat noin 35-36.
- Frozen-tyylinen peruukki nuoremmalle lapselle naamiasia varten. 4e "supertarjous". Peruukki on käsittämättömän pieni, kuin nukelle. Tekohiuksen laatu yllättävän hyvä, mutta se letti joka on vähän niinkuin peruukin juju, oli purkautuut heti. Nyt olen sitä vääntänyt letille uudestaan ja yrittänyt kumilenksuilla saada pysymään koossa.
"Trendikäs neulemyssy" 2e, tilasin näitä 2kpl. Nämä ovat ok paitsi että toinen myssyistä saapui pussissa, joka oli märkä ja siten koko myssy haisi aivan hirveälle.
= SUMMA SUMMARUM: Kaikki, aivan kaikki oli täyttä paskaa. Osa tuotteista tuli 2 viikossa, pisimmillään meni 1,5 kk. EN TILAA ENÄÄ KOSKAAN MITÄÄN.
Kommentit (30)
Niimpä, ja sitten valitatte kun ei työpaikkoje Suomesta löydy kun tilaatte kaikkea paskaa kiinasta. Sitä saa mitä tilaa. Että niin.
Minä olen kyllä tykännyt
Ei tosiaan ole valittamista. 3 mekkoa ja yhteensä 6 kenkäparia Huom myös miehelle. Avokkaat olivat liian pienet, joten kuva niistä ja paketti lapusta ja ed lähetetään whisille kuvana. Vastaavat nopeasti, ei tarvitse palauttaa ja kyllä on rahat takaisin tilillä. Itse kertovat että takaisin palautus on kallista joten kuva riittää joskin oppineet huijaavat kyllä Suomessa ja myyvät eteenpäin. Terästitaani sormukset eli ne ilmaiset 2 euroa tilasin. Toinen lahjaksi. Ei mitään valittamista. Olisikohan teillä nyt tullut virheitä. Sen myönnän että on mennyt tuloaika umpeen mutta rahat on palautettu klarna kautta ja tuote on tullut ja sekin jäi ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä tykännyt
Ei tosiaan ole valittamista. 3 mekkoa ja yhteensä 6 kenkäparia Huom myös miehelle. Avokkaat olivat liian pienet, joten kuva niistä ja paketti lapusta ja ed lähetetään whisille kuvana. Vastaavat nopeasti, ei tarvitse palauttaa ja kyllä on rahat takaisin tilillä. Itse kertovat että takaisin palautus on kallista joten kuva riittää joskin oppineet huijaavat kyllä Suomessa ja myyvät eteenpäin. Terästitaani sormukset eli ne ilmaiset 2 euroa tilasin. Toinen lahjaksi. Ei mitään valittamista. Olisikohan teillä nyt tullut virheitä. Sen myönnän että on mennyt tuloaika umpeen mutta rahat on palautettu klarna kautta ja tuote on tullut ja sekin jäi ilmaiseksi.
Muistakaa sitten kertoa, että lahjaksi antamanne krääsä on
Kiinasta tilattu, tiedän sitten suoraan pistää pois.
Jos kauppa ei anna selata tuotevalikoimaa puhelimen selaimella ilman kikkailua ja ilman että on pakko luoda tili tai asentaa sovellus niin saa pärjätä ilman minua.
Olen tilannut wishistä monta kertaa ja aina saanut juuri mitä tilasin. Kannattaa tilata vain luotettaviksi merkityiltä myyjiltä.
Wishillä on Aasian koot ei euroopan joten sinun pitää ottaa huomioon että tilaat ne tuplasti isompana..
Ihan turhaan valitatte niistä tuotteista jos hetken tutkitte huomaatte että yleensä näissä Kiina kaupoissa on samaa tavaraa mutta vain eri myyjiltä käykää katsomassa niitä tuote arvosteluja niin huomaatte mitkä ovat hyviä.Ettekai te nyt oikeasti aikuiset ihmiset luule että 2€ paita Kiinasta on ihan yhtä hyvä kuin 38€ paita kyllä niissä on eroa mutta jos niitä jonkin aikaa tutkii löytää yleensä aika hyviä.
Kyllä sieltä saa hyvää tavaraa halvalla ja helposti mutta niitä pitää vain tutkailla mie ainaki olin tyytyväinen.
En tilaa sieltä mitään, mutta klikkailen silti mielläni niitä mainoksia netissä, niissä on niin kauniita naisia.