Onko huono idea sopia exän kanssa että ollan vain panokavereita?
Seksi oli hyvää mutta suhde ei. Suhteen voisi sitten hankkia jonkun muun kanssa.
Kommentit (11)
Huono idea. Ette kumpikaan pääse oikeasti eteenpäin. Tai sitten kun toinen löytää uuden, se on vähän kuin uusi ero taas.
On huono idea. Jommalla kummalla tunteet on pelissä kuitenkin ja tulee mustasukkaisuutta. Eikä kumpikaan pääse aidosti eteenpäin siitä suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollenkaan huono idea jos olette varmoja että tyhmyyksissänne ette yritä suhdetta uudelleen.
Tämä. Jos pidätte seksin seksinä niin hyvä idea mutta jos ette kykene siihen niin huono idea.
Ero kunnolla. Ei löydy uutta jos roikkuu vanhassa.
Periaatteessa hyvä idea, mutta käytännössä noista tulee usein hankaluuksia. Olen kyllä nähnyt sellaisenkin, josta ei tullut ja osapuolet siirtyivät myöhemmin sopuisasti uusiin ihmissuhteisiin.
Huono idea, miksi roikkua vanhassa? Et saa silloin kunnolla mahdollisuutta löytää uutta.
Minulla oli erään kanssa joskus tuollaista, panokavereina jatkoimme mutta muuten ilmassa oli rikinkatkua. Lopulta olimme vain kavereita ilman seksiä, se oli hyvä ratkaisu. Olen muuten huono eroaja, en halua olla missään tekemisissä eron tapahduttua.
Toimii niin kauna kunnes sä tai se toinen löytää uuden.
Ei ole ollenkaan huono idea jos olette varmoja että tyhmyyksissänne ette yritä suhdetta uudelleen.