Mietittekö työkavereidenne sek*ielämää?
Itse pohdiskelen, varsinkin yli 40v ikäisten, onko sitä, kenen kanssa ja miten ja milloin. Välillä kun näyttää siltä, että moni yli 40v on niin kireä ja stressaantunut, niin tulee mieleen, ettei varmaankaan ole hyvää sek*elämää.
Kommentit (68)
Kyllä mietin erään parikymppisen pariskunnan seksiä. Nainen on näyttävä ja hyvärunkoinen ja mies on nörttimäinen rillipäinen pojankloppi. Mietin usein että tuskin tulee nainen kunnolla tyydytetyksi tuossa parisuhteessa
Saatan välillä pohtia, että kuinkakohan usein tuo ja tuo harrastaa seksiä tai harrastaako seksiä ollenkaan, mutta en sen syvällisemmin. En pidä itseäni outona, vaikka tässä keskustelussa moni tuntuu pitävän outona sitä, että työkaverin seksielämä käy mielessä.
En todellakaan. Töissä mietin työasioita ja kotona keskityn omaan elämääni. Suosittelen sinullekin samaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mietin erään parikymppisen pariskunnan seksiä. Nainen on näyttävä ja hyvärunkoinen ja mies on nörttimäinen rillipäinen pojankloppi. Mietin usein että tuskin tulee nainen kunnolla tyydytetyksi tuossa parisuhteessa
Sillä nörtillä voi olla todella iso penis, jolla tyydyttää naisen.
No ehkä sillä tasolla, että onkohan tuolla sellaista. Jos on lapsia, niin niistä voi päätellä, että on ainakin joskus ollut.
Työkaverit varmaan kuvittelevat minun elävän keski-ikäisen vanhanpiian kuivaa elämää. Eivätpä voisi olla enempää väärässä. Kaikkea ei katsos töissä kerrota.
oon ollu sellasis työpaikois, joissa ihmiset avautuu kysymättä aika arkaluontosista asioista (too much information). muuten en mieti asiaa paitsi, jos on joku työpaikka ihastus