Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietittekö työkavereidenne sek*ielämää?

Vierailija
03.11.2021 |

Itse pohdiskelen, varsinkin yli 40v ikäisten, onko sitä, kenen kanssa ja miten ja milloin. Välillä kun näyttää siltä, että moni yli 40v on niin kireä ja stressaantunut, niin tulee mieleen, ettei varmaankaan ole hyvää sek*elämää.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden piukkapeppuisen sihteerin kanssa mietin seksiä monta kertaa päivässä ja yössä.

Entä piukkapeppuisen ydinvoimalasuunnittelijan?

Vierailija
42/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vain mielenkiintoista miettiä, millainen puoliso jollain on ja viehättyvätkö vielä toisistaan, niin että on hellän kiihkeää peiton alla.

Juu juu, tällainen on perusmuijan mielestä kiinnostavaa, ei se miten vaikka tällainen tietokone kehitetään ja saadaan toimimaan tai lentokone pysymään taivaalla.

Ihminen käyttää aivokapasiteetistaan noin 10% ja se käytetään toisten seksielämän pohtimiseen. En yhtään ihmettele että ihmiskunta on nykyisessä tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mietin. Mietin kaikkien seksielämää vaikka en ehkä haluaisi. En voi ajatuksille mitään :)

N29

Voitais joskus miettiä yhdessä noita juttuja. Mihinkähän tuo johtaisikaan.

Vierailija
44/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tosiaan mieti. Olen tosin armeijassa töissä.

En oikein usko, että kukaan oikeasti  terve heteromies haluaa työskennellä sellaisessa paikassa, kapiaiset ovat varsin outoa väkeä. Onneksi armeijaan mennään sentään täysi-ikäisenä palvelukseen.

Vierailija
45/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, en todellakaan mieti työkavereiden sukupuolielämää. EVVK

Vierailija
46/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä puistattaa, jos yrittäisi kuvitella työkaverin seksielämää. Pitää äkkiä ajatella jotain muuta.

Vierailija
47/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole seurustellut yli kolmeen vuoteen eli en ole paritellut yli kolmeen vuoteen.

N29

Kiitos siitä. Parittelu ja seurustelu lisäävät huomattavasti riskiä tulla raskaaksi

*parittelu, ei seurustelu

En näe naisen kohdalla eroa asiassa muutoin kuin homoseksuaalisessa seurustelussa.

On ilmeisesti kuitenkin paljon porukkaa joka lettuaan lypsätyttää sinkkuna.

Toki. Yleensä kuitenkin tuollaisessa tapauksessa ainakin normaali nainen huolehtii lähinnä tautipelon takia ettei yhdyntä tapahdu ilman suojausta joka pillerien kanssa vähentää huomattavasti riskiä saada lapsi tai muu seksitauti. Olisi kyllä suotavaa että esim julkisissa vessoissa tms yleisissä paikoissa olisi katumuspilleriautomaatteja.

Vierailija
48/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Ap hoitoon ja äkkiä.

Vierailija
49/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit miettiä ihan rauhassa. Se kireys ei johdu seksin puutteesta vaan veemäisestä työpaikasta, jossa on järkyttävä ilmapiiri. Omassa elämässä asiat ovat ohan jotain muuta, paremmin.

Vierailija
50/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pariskunnan molemmat puolet ovat samassa työssä niin mietin. Muuten en.

Ai että parittelevatko jossain seminaareissa ym.

Saattaa olla, eikö heillä ole joku ryhmökin seminaarimäen parittelijat tms

Vierailija
51/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asian pitäisi kiinnostaa mitenkään?

Vierailija
52/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole seurustellut yli kolmeen vuoteen eli en ole paritellut yli kolmeen vuoteen.

N29

Kiitos siitä. Parittelu ja seurustelu lisäävät huomattavasti riskiä tulla raskaaksi

*parittelu, ei seurustelu

En näe naisen kohdalla eroa asiassa muutoin kuin homoseksuaalisessa seurustelussa.

On ilmeisesti kuitenkin paljon porukkaa joka lettuaan lypsätyttää sinkkuna.

Toki. Yleensä kuitenkin tuollaisessa tapauksessa ainakin normaali nainen huolehtii lähinnä tautipelon takia ettei yhdyntä tapahdu ilman suojausta joka pillerien kanssa vähentää huomattavasti riskiä saada lapsi tai muu seksitauti. Olisi kyllä suotavaa että esim julkisissa vessoissa tms yleisissä paikoissa olisi katumuspilleriautomaatteja.

Miten tämä lainaamaasi ketjuun liittyy?

Vierailija
53/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vain me, jotka olemme hyvän seksielämän puutteessa mietimme tuollaisia.

Vierailija
54/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy edes mielessä, ei edes tämän kysymyksen jälkeen. Enkä puhu työkavereista koska siinä on sana kaveri, ne on työpaikan ihmisiä tai kollegoja ja yhdenkään päälle en edes kusisi vaikka olisi tulessa.

Vierailija
55/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen usein et tykkääköhän meidän hoikka ja sirovartaloinen sihteerikköpupu anaaliseksistä. On niin siro neitokainen, että aina katse kääntyy allekirjoittaneella minne tahansa se meneekin.

M36

Vierailija
56/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa joskus oon ajautuu miettii asiaa.

Sit edellisestä työpaikat sivuutettiin aihetta

Mut mun miehen työpaikalla äijät kuulemma todella keskustelee asiasta. Ja oon miehelle sanonu et siitä vaan kertoo meiän makkariin elämää jos huvittaa, koska meillä kyllä sekstaillaan

Vierailija
57/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut mun miehen työpaikalla äijät kuulemma todella keskustelee asiasta. Ja oon miehelle sanonu et siitä vaan kertoo meiän makkariin elämää jos huvittaa, koska meillä kyllä sekstaillaan

Sitä vartenhan muija otetaan, että se makaa pumpattavana käskystä.

Vierailija
58/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jooooo miksei oma emäntä oo tollanen :((((((((

Vierailija
59/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jooooo miksei oma emäntä oo tollanen :((((((((

Mua ei edes kiinnosta parittelu kun runkkaus tuntuu paremmalta ja vähemmän vaivaa, mutta äijäporukassa pitää silti lesoilla. Kerron kaikkee mitä muija on ehdottanu sillai kuin se olisi sit oikeesti tapahtunu.

Vierailija
60/68 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän minusta sitten ajatellaan kun juttelen aina niitä näitä ja nauran muiden jutuille. En ole koskaan harrastanut seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi