Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

velkaa jo 30 tonnia ja vakituinen työ.. elämä pilalla

Vierailija
03.11.2021 |

Masennus.. yksinäisyys.. velkaa noin 30 tuhatta.. pienet tulot vakituinen työ kyllä.. enkä tiedä jaksanko olla vuosia töissä vai saanko potkut.. epävakaa persoona... yksinäinen.. kaverit menny jo vuosia sitte.. peli ongelmia ollut... naista en tuskin koskaan saa.. mitään ei kai ole tehtävissä enää.

Kommentit (680)

Vierailija
521/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan oman käytöksen ruikutuksen ennen sain naisia.. nykyää en saa mistää läheisyyttä ja seksiä.. ruikutan vaan ja oon sekasin pelannut rahani ja velkaantunut

Vierailija
522/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps toi "Elisa Viihde" menoissa, onko tullut viihdettä? :DDD Tuonkin rahan sijoitat kryptoon ennemmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kiinnosta mikää enää elämässä.. kun tuloja ja rahaa ei ole.. vaikka käy töissää.. naiset ei halua tavata koskaan antaa seksiä läheisyyttä..

Vierailija
524/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta mikää anteeks vaa sanon suoraa.. elämä on tylsää yksinäistä saman toistoa.. ei jaksa enää.. kaipais muutoksia mutta ei kelpaa tälläsenä kellekkää siks poistin tinderit ja en käy baareiskaa enää antaa olla kun ei kelpaa!!!

Vierailija
525/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAI PITÄS OLLA KOMEA SOSIAALISTA ELÄMÄÄ MERSU PIHASSA 20 TONNIA SOPIVASTI RAHAA.. EI VELKAANTUNUT VÄÄRISTÄ SYISTÄ ERILAINEN IHMINEN ET KELPAA

Vierailija
526/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto helpottaa niin elämää etten pysty olee mitenkää ilman.. se kuluttaa tosi vähän.. riittää bensat työmatkat kk.. oon laskenut 60 € varmaa

Sanoit aiemmin että bensaan menee vähintään 100e kuussa. 

Kalliimmaksi se auto sinulle tulee, kuin kuukausilippu bussiin.

Mut sulla ei taida tuo matikka ihan pelata. 

Tottakai tulee mutta en luovu autosta.. helpottaa liikkua.. ette kyllä ymmärrä

Juu myö ollaan täällä jo ymmärretty, ette sinä luovu mistään ja haluat vain valittaa raha-ongelmistasi, jotka voisit tottakai hoitaa, mutta kun et halua.

Ehkä jopa nautit siitä, että voit vaan kaiket päivät valittaa tilannettasi?

Vierailija
527/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa olla miks ees mietin että saisin koskaa naista ja läheisyyttä kun en kelpaa kellekkään siis nyt sen ymmärtää jo hyvin

Vierailija
528/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto helpottaa niin elämää etten pysty olee mitenkää ilman.. se kuluttaa tosi vähän.. riittää bensat työmatkat kk.. oon laskenut 60 € varmaa

Juu myö ollaan täällä jo ymmärretty, ette sinä luovu mistään ja haluat vain valittaa raha-ongelmistasi, jotka voisit tottakai hoitaa, mutta kun et halua.

varmaa nautin siitä että saan valittaa.... ehkä mulla on narsistinen persoonallisuushäiriö

Vierailija
529/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä hoidan.. oon jo hoitanut lähemmäs 1000 € jotka sain takaisin virheellisen tallennuksen takia tililleni.. ja ehkä nyt saan lisää se on jo hyvä alku

varmaa nautin siitä että saan valittaa.... ehkä mulla on narsistinen persoonallisuushäiriö

Vierailija
530/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä hoidan asiani se on varmaa ettei laskut mene ulosottoon 

Vierailija
531/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoimmat ongelmat on tämä naisen puute.. se on aivan kamalaa ku ei ole saanut seksiä ja mitää läheisyyttä pitkiin aikoihin

Vierailija
532/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tajua miksen kelpaa kellekkään... näköjään mussa on niin pahasti pahasti vikaa että oon aivan toivoton tapaus.

Vierailija
533/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua sanotaa heikkolahjaiseksi mieslapseksi joka ei tajua mitää ihme ettei oo kavereita kun on tommonen sekopää ja mee hoitoon.. nyt oon velkaantunut vielä enempi mitä ennen

Vierailija
534/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei elämäs ole oikee mitää tehtävissä kun on pahat mt ongelmat ja on heikkolahjainen

Vierailija
535/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitää järkee ees olla töissä jos nettotulot on 1700.. ja siitä menee jo 1500 €... siis aivan kamalaa

Vierailija
536/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pitäs tienata minimi 2000 € että jotenki pääsen ylöspäin ja eteenpäin tässä elämässä.. mutta ei paljo kiinnostakkaa ku ei saa parisuhdetta ja naista.. ja tuntuu ettei mua ole olemassa.

Vierailija
537/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempiki melkee pitäs tienata että selviän näin isoista veloista

Vierailija
538/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttakun en saa mistää työstä semmosia palkkoja kun en ole koulutettu ja olen vielä yksinkertainen mies.. nyt on tilanne todella paha.

Vierailija
539/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusteleeko ap tässä ketjussa vain itsensä kanssa?

- epätietoinen -

Vierailija
540/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keskusteleeko ap tässä ketjussa vain itsensä kanssa?

- epätietoinen -

Kyllä sitä oon varmaa jo kauan tehnyt.. mua ei ole olemassa ja juttelen itselleni koko ketjussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän