velkaa jo 30 tonnia ja vakituinen työ.. elämä pilalla
Masennus.. yksinäisyys.. velkaa noin 30 tuhatta.. pienet tulot vakituinen työ kyllä.. enkä tiedä jaksanko olla vuosia töissä vai saanko potkut.. epävakaa persoona... yksinäinen.. kaverit menny jo vuosia sitte.. peli ongelmia ollut... naista en tuskin koskaan saa.. mitään ei kai ole tehtävissä enää.
Kommentit (680)
Vierailija kirjoitti:
25 sivua pelkkää ruikutusta, miten joku voi olla noin sekaisin?!
Ja silti pystyä tekemään töitä?
Diabetes? Siinä sulla on hyvä syy laihduttaa pois möhömaha. Saattaisit päästä lääkkeistäkin, olishan sekin pientä rahansäästöä.
Ei kai ap voi autosta luopua, jos tekee öisinkin töitä. Silloin mitkään bussit kulje.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ap voi autosta luopua, jos tekee öisinkin töitä. Silloin mitkään bussit kulje.
Pääkaupunkiseudulla ne kyllä kulkee 24/7
11 km työmatka on ihan fillarilla kuljettava. Auto pois ja kunto kohenee.
Vierailija kirjoitti:
Diabetes? Siinä sulla on hyvä syy laihduttaa pois möhömaha. Saattaisit päästä lääkkeistäkin, olishan sekin pientä rahansäästöä.
Niin on!
Vierailija kirjoitti:
11 km työmatka on ihan fillarilla kuljettava. Auto pois ja kunto kohenee.
En todellakaa laita autoa pois missää nimessä.. enkä todellakaa jaksa fillarilla polkea tollasta matkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja unohda tuo naispakkomielle nyt hetkeksi. Naiset arvostaa miehiä jotka laittaa asiansa kuntoon. Keskityt nyt itseesi täysillä ja teet kaikkesi että saat asiasi kuntoon. Jos olet nylytilanteeseesi tyytymätön, jotain muutoksia sun on tehtävä etkä voi aina vain hokea että en voi luopua tästä tai tuosta. Eri asia jos voit kantasi perustella.
En pysty olen jo vuosia ollut sinkkuna.. kaipaan läheisyyttä koskea naista ja seksiä?
Mä esitän sulle nyt kysymyksen ja vastaat siihen perustelujen kera. Jos saisit joka päivä läheisyyttä ja seksiä niin olisiko sillä tosiaan sinuun niin positiivinen vaikutus että jaksaisit paremmin viedä elämää eteenpäin?
Pystyisitkö muuten hakea ruoka-apua paikallisesta seurakunnasta yms?
Kyllä olisi.. on niin naisen kaipuu aivan uskomaton!
Vierailija kirjoitti:
Oletko harkinnut seksityötä? Netissä erilaisia sovelluksia joiden välityksellä voi lähettää suoraa videota esim omasta masturboinnista. Jos löytyy vielä joku kamu tekemään samaa niin vielä parempi menekki. Sellaisen katsomisesta ne sitten maksaa bitcoineja tai lahjakortteja. Sitten tietysti voit myös ryhtyä ihan perinteiseen seksityöhönkin, yhdestä anaalikerrasta saat varmasti 2-300 euroa verottomana. Ja kun naista ei sinulla ole eikä tule kuitenkaan, niin mitä väliä.
Olen myös tehnyt ilmoituksen kuvalla.. mutta ketään nainen ei ota yhteyttä en tajua miksi
Vierailija kirjoitti:
Oletko harkinnut seksityötä? Netissä erilaisia sovelluksia joiden välityksellä voi lähettää suoraa videota esim omasta masturboinnista. Jos löytyy vielä joku kamu tekemään samaa niin vielä parempi menekki. Sellaisen katsomisesta ne sitten maksaa bitcoineja tai lahjakortteja. Sitten tietysti voit myös ryhtyä ihan perinteiseen seksityöhönkin, yhdestä anaalikerrasta saat varmasti 2-300 euroa verottomana. Ja kun naista ei sinulla ole eikä tule kuitenkaan, niin mitä väliä.
Tuosta online seksityöstä on tullut todella suosittua. Helppoa ja voi tehdä mistä tahansa. Ihan hyvät tulot myös. Etenkin köyhistä maista näkee paljon palveluntarjoajia, Ukrainasta ja Kolombiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla ne kyllä kulkee 24/7
Joo mutta en luovu mistään tilanteesta autosta.
Vierailija kirjoitti:
En voi luopua autosta.. mulla on todella hyvä auto halvaksi ja vähän ajettu ja todella hyvin pidetty kaikki toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 sivua pelkkää ruikutusta, miten joku voi olla noin sekaisin?!
Ja silti pystyä tekemään töitä?[/quot
PAKKO TEHDÄ TÖITÄ ETTEI MENE LUOTTOTIEDOT JA TYKKÄÄN TYÖSTÄNI JA YÖRYTMI SOPII MULLE.. VELKAA JO YLI 25 TUHATTA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös tehnyt ilmoituksen kuvalla.. mutta ketään nainen ei ota yhteyttä en tajua miksi
No ei nyt naiset tietenkään mitään seksipalveluja osta. Mieti vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auto helpottaa niin elämää etten pysty olee mitenkää ilman.. se kuluttaa tosi vähän.. riittää bensat työmatkat kk.. oon laskenut 60 € varmaa
Sanoit aiemmin että bensaan menee vähintään 100e kuussa.
Kalliimmaksi se auto sinulle tulee, kuin kuukausilippu bussiin.
Mut sulla ei taida tuo matikka ihan pelata.
Tottakai tulee mutta en luovu autosta.. helpottaa liikkua.. ette kyllä ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt naiset tietenkään mitään seksipalveluja osta. Mieti vähän.
No ihan sama naisen kaipuu on uskomaton.. haluaisin koskea naista ja seksiä en ole saanut. ,ihme että olen näin sekaisin ja ruikutan nykyään.
mua ei haittaa nää velat jos olis oma nainen.. mutta niin kaipaan naista nykyään.. että oon alkanu tosi paljo ruikuttaa ja en kelpaa heille kaljuuntuneena kaljamahana.. joskus kelpasin en tajua miten ajat on näin muuttunut
Mä en ymmärrä millanen nykyää pitäs olla että kelpaa naisen vieree ja pääsee saamaa läheisyyttä.. toon aivan tuskaa
kai musta on tullut ikäni puolesta jo sekopää rupsahtanut ja kaverit lähteny ja velkaantunut lisää.. jotenki ei mee hyvin enää
Sanoit aiemmin että bensaan menee vähintään 100e kuussa.
Kalliimmaksi se auto sinulle tulee, kuin kuukausilippu bussiin.
Mut sulla ei taida tuo matikka ihan pelata.