Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lyhyet miehet eivät kiinnostu minusta?

Vierailija
14.01.2015 |

Yksikään sellainen ei ole koskaan lähestynyt minua tai myöntänyt ihastustaan minua kohtaan. Sen sijaan pitkät ja keskipituiset miehet lähestyvät jatkuvasti ja kaikki ihastuksensa minua kohtaan myöntäneet ovat olleet 180 cm-198 cm pitkiä. Olisi mukavampi näin itsekin lyhyenä ihmisenä (153 cm) saada rinnalleen joku kenen kanssa ei tarvitse nousta aina varpailleen suudellessa ja muutenkin olisi luontevampaa olla lyhyen kanssa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pieni ja siro nainen (152cm/40kg ja sirorakenteinen). Tosiaan allekirjoitan tuon, että mitä isompi mies, sen todennäköisemmin yritää iskeä. Mulla on ennen ollutkin vain isoja miehiä, eniten varmasti tarjonnan vuoksi. Nykyinen miesystäväni on ~170cm ja todella sirorakenteinen hänkin ja häneen tutustuessa hämmästyin kuinka pieneksi ja siroksi tunsin itseni hänenkin kanssaan vaikka hän näytti niin pieneltä (herää kysymys että miltähän mä itse näytän..) :D
Ei sillä varsinaisesti ole väliä vaikken tuntisikaan, mutta se vain siis oli yllättävää huomata.
Baarissa tuli viikonloppuna joku kaapin kokoinen mies juttelemaan ja huomasin vain entistä enemmän tykkääväni tuosta sirosta miehestä. En tiedä miksi makuni on näin muuttunut.

Vierailija
22/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:30"]Ehkä lyhyet miehet eivät halua lyhyitä jälkeläisiä? Ainoa keino edes keskimittaisten jälkeläisen saamiseksi on hankkia pitkä puoliso. [/quote] Hölmö teoria. Pikkuveljeni on minua 10cm pidempi, joten pituusvaraa kyllä on geeneissä. Syytän enemmän lapsuuden huonoa ravintoa.

[/quote]

Mitä sun veljen pituus asiaan vaikuttaa? Eri geenit teillä on kun ette identtisiä ole. Ja se on jo hyvin poikkeuksellista jos nykyisten alle 40-vuotiaiden pituus riippuu ratkaisevasti ravitsemuksesta. Miten sinua oikein ruokittiin vai oletko pula-ajan sukupolvea?

Kaiken kaikkiaan geenit määräävät n. 80 prosenttia pituuskasvusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi