Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lyhyet miehet eivät kiinnostu minusta?

Vierailija
14.01.2015 |

Yksikään sellainen ei ole koskaan lähestynyt minua tai myöntänyt ihastustaan minua kohtaan. Sen sijaan pitkät ja keskipituiset miehet lähestyvät jatkuvasti ja kaikki ihastuksensa minua kohtaan myöntäneet ovat olleet 180 cm-198 cm pitkiä. Olisi mukavampi näin itsekin lyhyenä ihmisenä (153 cm) saada rinnalleen joku kenen kanssa ei tarvitse nousta aina varpailleen suudellessa ja muutenkin olisi luontevampaa olla lyhyen kanssa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 09:26"]

Yksikään sellainen ei ole koskaan lähestynyt minua tai myöntänyt ihastustaan minua kohtaan. Sen sijaan pitkät ja keskipituiset miehet lähestyvät jatkuvasti ja kaikki ihastuksensa minua kohtaan myöntäneet ovat olleet 180 cm-198 cm pitkiä. Olisi mukavampi näin itsekin lyhyenä ihmisenä (153 cm) saada rinnalleen joku kenen kanssa ei tarvitse nousta aina varpailleen suudellessa ja muutenkin olisi luontevampaa olla lyhyen kanssa.

[/quote]

Minulle kelpaisi mainiosti lyhyt nainen, kun itsekin olen vain 20cm sinua pidempi mies. Ihannepituus on varmaan jotain sitä luokkaa, että kun vähän päätä kallistaa, niin pusu osuu kohdalleen, mutta ei se ole niin tarkkaa :)

Jotakuinkin itseni kokoisten tai pidempien naisten kanssa en ole usein "joutunut" lähikontaktiin, mutta ne muutamat kerrat eivät ole tuntuneet ihan niin luontevilta kuin pienempikokoisen kanssa. On kiva, kun kädet osuvat hakematta oikeille kohdille ja toinen ikään kuin istuu valettuna kainaloon. Varmaan kaikkeen kuitenkin tottuu, jos muuten synkkaa oikein hyvin.

Itse tosiaan törmään niin harvoin naisiin, jotka olisivat kiinnostuneita minusta muuten kuin kaverina, että enpä oikein enää osaa katsoa naisia potentiaalisina kumppaneina, ellei tule jotain huomattavan selkeää vihjettä kiinnostuksesta. Se mahdottoman perään haikailu kun oikeasti on aika stressaavaa ja turhauttavaa ja vie energiaa kaikesta muusta. Ehkä tuo luovuttaminen myös säteilee jollain lailla ulospäin, kun aika moni puolituttu nainen on sanonut, että hassua, kun olen sinkku vaikka vaikutan ihan perheelliseltä tyypiltä.

Vierailija
2/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:17"]

Lyhyet miehet tykkää pitkistä naisista.

[/quote]

Näinpä se vissiin on, minua kun ei ole lähestyneet itseä pidemmät.

t. 174 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitkät etsivät jotain "suojeltavaa" veikkaisin. Minua sellaiset eivät ole lähestyneet koska minusta varmaan näkee että en tarvitse "suojellusta". Lyhyiden kanssa sen sijaan olen hengaillut. 157cm

Vierailija
4/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:30"]Ehkä lyhyet miehet eivät halua lyhyitä jälkeläisiä? Ainoa keino edes keskimittaisten jälkeläisen saamiseksi on hankkia pitkä puoliso. [/quote] Hölmö teoria. Pikkuveljeni on minua 10cm pidempi, joten pituusvaraa kyllä on geeneissä. Syytän enemmän lapsuuden huonoa ravintoa.

[/quote]

Mitä sun veljen pituus asiaan vaikuttaa? Eri geenit teillä on kun ette identtisiä ole. Ja se on jo hyvin poikkeuksellista jos nykyisten alle 40-vuotiaiden pituus riippuu ratkaisevasti ravitsemuksesta. Miten sinua oikein ruokittiin vai oletko pula-ajan sukupolvea?

Kaiken kaikkiaan geenit määräävät n. 80 prosenttia pituuskasvusta.

[/quote]

Laitatko lähteen tuolla, että geenit määräävät 80%? Itse olen kuullut luvun 5%.

Vierailija
5/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on jo hyvin poikkeuksellista jos nykyisten alle 40-vuotiaiden pituus riippuu ratkaisevasti ravitsemuksesta. Miten sinua oikein ruokittiin vai oletko pula-ajan sukupolvea?
[/quote]

Poikkeuksellista se kyllä on, mutta silti ei kovin harvinaistakaan. Itse olen suuresta perheestä ja ruokaan meni huomattavia summia rahaa jo viikossa. Lisäksi asuimme niin korvessa, että vanhempani eivät jaksaneet joka päivä käydä kaupassa. Koko lapsuus- ja murrosikäni söin pääasiassa vain leipää ja sain kotona syödäkseni vain kaksi kertaa päivässä. Joskus en edes sitäkään, kun isä oli toisella paikkakunnalla töissä ja äiti ei viitsinyt käydä kaupassa töidensä jälkeen. En tiedä kuinka paljon tällä on vaikutusta, mutta pituuteni ainakin jäi 15 cm pienemmäksi mitä oli pituusennuste.

Vierailija
6/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun veljen pituus asiaan vaikuttaa? Eri geenit teillä on kun ette identtisiä ole. Ja se on jo hyvin poikkeuksellista jos nykyisten alle 40-vuotiaiden pituus riippuu ratkaisevasti ravitsemuksesta. Miten sinua oikein ruokittiin vai oletko pula-ajan sukupolvea?

[/quote]

Synnyin 70-luvun alussa, ruokana oli paljolti mannapuuroa ja muita puuroja, kesä- tai pinaattikeittoa, verilettuja, maksalaatikkoa ym. Kunnon lihaa meillä oli tosi harvoin ennen 80-lukua, se oli silloin vielä niin kallista (tai me köyhiä).

Vierailija
7/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:25"]Tän on pakko olla pahimman luokan provo... naiset ei todellakaan tykkää lyhyistä miehistä.

t:165cm
[/quote]

Miksei voisi tykätä?

Vierailija
8/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut sama ongelma. Olen 161 cm pitkä ja olisin tykännyt lyhyehköstä miehestä, ihanne 160-170 cm. En muutenkaan ole tykännyt sellaisista kovin miehekkäistä ja rotevista, poikamainen tyyppi on aina ollut enemmän mun mieleen. Mutta eihän ne sellaiset ole koskaan olleet minusta kiinnostuneita. Aviomieheni on lyhin mies jonka kanssa olen seurustellut, ja hän on 184 cm... Mutta eipä sillä pituudella lopulta toki mitään väliä vakavassa ihmissuhteessa ole.

Vierailija
9/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinussa on jotain minkä takia he eivät uskalla lähestyä sinua?

Vierailija
10/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 09:44"]Ehkä sinussa on jotain minkä takia he eivät uskalla lähestyä sinua?
[/quote]

Niin voihan sekin olla, mutta miksi sitten pidemmät miehet uskaltavat?

Vierailija
11/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestykää miehiä itse. :) Sillä tavalla saatte sellaisen, jonka haluatte, eikä tarvitse odotella, että se oikea sattumalta kävelee luokse.

Mäkin olen aina tykännyt lyhyistä ja pienistä miehistä. 155-170 cm olisi mun ihanne (itse olen 165 cm). Hankala vaan jotenkin löytää. Ei tuollainen lyhyys ja pienuus nyt niin yleistä ole, ja henkinen puoli on lopulta tärkeämpi. Mun miehillä on kuitenkin kaikilla ollut sellainen siro (jos miehistä voi niin sanoa) ruumiinrakenne, vaikka pitkiä ovat olleet.

Vierailija
12/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla pahimman luokan provo... naiset ei todellakaan tykkää lyhyistä miehistä.

Vierailija
14/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:25"]

Tän on pakko olla pahimman luokan provo... naiset ei todellakaan tykkää lyhyistä miehistä.

[/quote]

Kyllä varsinkin lyhyissä naisissa on jonkun verrankin niitä jotka tykkäävät. Mutta nekin usein päätyvät yhteen keskipituisten tai pitkien kanssa, koska jotenkin tuntuu että lyhyiden miesten itsetunto on niin lyöty, etteivät he edes yritä lähestyä naisia, minkä sitten nämä naiset tulkitsee ettei niitä miehiä kiinnosta, ja menevät yhteen niiden kanssa jotka lähestyy eli pidempien...

Vierailija
15/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lyhyet miehet eivät halua lyhyitä jälkeläisiä? Ainoa keino edes keskimittaisten jälkeläisen saamiseksi on hankkia pitkä puoliso.

Vierailija
16/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:17"]

[/quote]

Ei minusta. Todella harvoin tällaisia pareja näkee. Kyllä usein lyhyellä miehellä on korkeintaan samanmittainen nainen kuin hän itsekin on.

Vierailija
17/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:25"]

[/quote]

Kyllä maailmaan mahtuu kaikenlaita ihmettä. Myös naisia, jotka pitävät lyhyistä miehistä. :) Voi olla, ettei erityisesti lyhyydestä ja pienestä koosta syttyviä naisia ole ihan kolmeatoista tusinassa, mutta ei se mahdotonta ole.

Vierailija
18/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä me lyhyet miehet emme oikein usko itseemme ja siihen että kukaan voisi meistä oikein kiinnostua... itse ainakin tuosta nuorena "kärsin" - en tosin enää. Kaikki suhteeni ovat aina alkaneet siten että ollaan jo tunnettu jollain tasolla. Lähestyminen "tuntemattomana" ei ikinä ole toiminut.

Omista pitemmistä suhteistani aika useassa on pituuteni (lyhyyteni) tullut negatiivisesti esiin jossain vaiheessa tavalla tai toisella.

Teimme joskus testin yhteen treffipalveluun johon loin kaksi identtistä profiilia joissa vain pituus oli eri - toinen oli 165 cm ja toinen 188 cm. Arvatkaapa miten kävin? Toinen sai paljon "tykkäyksiä" ja yhteydenottoja ja toinen ei yhtään. Ei varmasti tarvitse sanoa kumpi oli se joka ei yhteydenottoja saanut?

t: mies 165 cm

Vierailija
19/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

153 cm. Wow! Itseäni viehättää pienikokoiset naiset, heissä on jotain hehkua jota ei järjellä voi selittää. Toki, sen pienikokoisenkin on oltava sopusuhtainen ja muutenkin nätti perusolemukseltaan, eli ei pelkkä pieni koko tee vielä mitään, mutta jos muuten ominaisuudet ovat kohdallaan ja siihen se pieni koko, olen myyty :)

M182cm

Vierailija
20/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:30"]Ehkä lyhyet miehet eivät halua lyhyitä jälkeläisiä? Ainoa keino edes keskimittaisten jälkeläisen saamiseksi on hankkia pitkä puoliso.
[/quote]
Hölmö teoria. Pikkuveljeni on minua 10cm pidempi, joten pituusvaraa kyllä on geeneissä. Syytän enemmän lapsuuden huonoa ravintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi