Nautiskelen juuri illan uniteen. Rooiboskarpalokermaa.
Silmät painuu kii ja suloinen uni kietoo turvalliseen, pehmeään syliinsä.
Krrrhhhh
Kommentit (15)
Rooibos on piriste eli voi olla ettet nuku koko yönä.
En ole uniteetä nähnyt mutta ostaisin heti jos sellaista löytyy. Aika usein juon iltaisin teetä.
Rooibos sisältää stressinpoistajia vaan ei kofeiinia...
Rooiboksessa ei ole kofeiinia.
On moniakin eri uniteitä. Monissa vaan on valeriaanaa tai laventelia, mitkä ei itselleni sovi. On toki muitakin.
Tuo on hyvää. Mä mietin että tykkäisinköhän mä kamomillateestä. Ei raaskis ostaa jos ei sitten oikein maistukaan ja yksinäisenä ei voi kenellekään tarjotakaan..
Onneks mulla bentsot käytössä. Kohta pari naamariin ja sitten ehkä nukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvää. Mä mietin että tykkäisinköhän mä kamomillateestä. Ei raaskis ostaa jos ei sitten oikein maistukaan ja yksinäisenä ei voi kenellekään tarjotakaan..
kamomillassa on tosi lääkkeellinen maku. Rohtomainen. En suosittele, ei ole hyvänmakuista. Lähin mielikuva on, että juo saunavihdan liotusvettä.
Täällä myös karpalokerman ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kannattaa harkita tarkkaan, kun on sen verran arvokas tuote kyseessä.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/xtra-25g-kamomillatee-20ps/7340011424901
Ostin Lidlista Lord Nelsonin teetä.Hinta 1, 5 euroa 200 grm. Sama tee erikoiskaupassa 6 euroa 100 grammaa. Suosittelen!
Maistuu lapsuuden teeltä.Saimme tuoretta pulaa ja kupin teetä saunan jälkeen. Tuli ikävä äitiä.
Kamonillu ja robostee on hyviä kumpikin.
Ostin kerran Liptonin Sweet nights -teetä. Oli niin pahaa, ettei pystynyt kupillista juoda loppuun. Todella voimakas tuoksukin.
Rooibos-"teet" maistuu ihan hirveelle.
Nuku hyvin.🤗🐥🐇