Raskaana ?
Lopetin e-pillerit joulukuun vikoina päivinä jolloin minulla tuli myös normaalit kuukautiset. Nyt on ollut kaikkia outoja oireita; huimaava olo, migreenin kaltaiset näköhäiriöt ja säryt, virtsaamisvaikeuksia, tuntuu ettei rakko tyhjene kunnolla, kipuja seksin aikana emättimen suulla sekä seinämissä etenkin pohjalla, kuin puukon viiltoja sekä turvonnutta oloa ja lämmön heittelyä 35.5-37.5 välillä. Nännit ovat olleet kipeät mutta se voi johtua myös pillereiden lopetuksesta. Kävin virtsakokeissa joissa ei näkynyt merkkejä tulehduksesta mutta kuulemma vähän sekaflooraa. Minulla on n. kuukausi sitten ollut polttoa navan kohdalla sekä tykyttävää kipua samassa kohtaa. Siitä vielä kuukausi taakseppäin minulla tuntui rakon kohdalla sekä molemmin puolin alavatsaa viiltoja jolloin jouduin myös virtsakokeisiin joissa ei näkynyt mitään. Papa minulla oli kuukausi sitten. Liittyvätkö nämä kaikki oireet johonkin vakavampaan vai ovatko nämä uudet oireet jotain raskausoireita ? Teatin tein viikko sitten clear blue (?) testillä joka oli nega. Voiko se silti näyttää väärin kun kuukautisetkin olivat vasta joulukuun vikoina päivinä ?
Kommentit (45)
Nii että oireet on ollu 3-4kk ja pillerit lopetit 2-3vk sitten, jonka vuoksi siis epäilet olevas raskaana. Juu. Just näin.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:44"]Nii että oireet on ollu 3-4kk ja pillerit lopetit 2-3vk sitten, jonka vuoksi siis epäilet olevas raskaana. Juu. Just näin.
[/quote]
en ole lopettanut pillereitä raskauden toivossa. Minä en epäile, työkaveri jne epäilevät. Ja oireita on ollut yli 4kk, nyt vain tulivat nämä rajummat oireet. Onko ymmärryksessä ongelmia ? Ap
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:47"]Herpes
[/quote]
Ei ole herpes oireita kuten kutinaa, kirvelyä, rakkuloita tai haavaumia. Ap
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:25"]Joo et ole raskaana ! :D usko jo
[/quote]
Ärsyttäviä nämä "usko jo" kommentit kun en ole mitään jankannut että okenpas raskaana. Kirjoitin viestin otsikon noin että useampi kävisi lukemassa ja vain tuttuni ovat epäilleet olenko raskaana ja JOPA LÄÄKÄRI kysyi että onko mahdollista että olisin. Itse olen siinä uskossa että tämä on jotain muuta. Ap
Tuskinpa tämä on paras arvaustoimisto, kipitäpäs rohkeasti lääkäriin. Kanta.fi:stä näet, mitä testejä sulta on otettu (kunhan ne on ensin kirjoitettu sulle näkyville sivuille).
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:40"]Tuskinpa tämä on paras arvaustoimisto, kipitäpäs rohkeasti lääkäriin. Kanta.fi:stä näet, mitä testejä sulta on otettu (kunhan ne on ensin kirjoitettu sulle näkyville sivuille).
[/quote]
Kokeilin eikä näkynyt muita tietoja kuin tuo joulukuussa otettu papa.. ap
Niin ja vanne varmaa kiristää päätä kun oikein asiaa ajattelee.
Mikä hiton kiire teillä on aina tietää siitä raskaudesta ja sitten kuvitella kaiken maailman oireita. Riittää, kun tekee testin parien kuukautisten jäädessä pois.
En usko että on raskausoireita. Voiskohan johtua ihan siitä pillereiden lopettamisesta? Itelläki iski "pillerittömyyden sivuoireet" vasta kuukausi lopettamisen jälkeen.
*Testin tein viikko sitten. Klamydia minulla on houdettu päälle vuosi sitten, lääkäri kaivoi sen esiin tiedoistani ja sanoi että ai sulla on hoidettu tällaista. Kysyin että voiko se vaikuttaa näihin oireisiin mutta lääkäri ei vastannut, kirjasi sen vaan ylös. Ap
Oireet viittaavat enenmänkin sukupuolitautiin kuin raskauteen.
Kannattaa varmaan käydä joka tapauksessa lääkärissä. Raskauden merkkejä itselläni oli väsymys ja pahoinvointi. Nuo kuvaamasi jutut kuulostavat joltain muulta. Oletko kenties yliherkkä tai aistiyliherkkä?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:58"]Mikä hiton kiire teillä on aina tietää siitä raskaudesta ja sitten kuvitella kaiken maailman oireita. Riittää, kun tekee testin parien kuukautisten jäädessä pois.
[/quote]
Ei mulla ole kiire tietää mistään raskaudesta, kaikki muut ovat kokoajan huomautelleet että olisko ja tästä syystä testin tein. Ohmettelen vain että mistä nämä virtsaamisongelmat ja kovat yhdyntäkivutkin voivat johtua kun ei virtsakokeissakaan poikkeuksia. Lääkäri käski varata uuden gyneajan jos ei virtsakokeissa näy poikkeuksia. Ap
2