Raskaana ?
Lopetin e-pillerit joulukuun vikoina päivinä jolloin minulla tuli myös normaalit kuukautiset. Nyt on ollut kaikkia outoja oireita; huimaava olo, migreenin kaltaiset näköhäiriöt ja säryt, virtsaamisvaikeuksia, tuntuu ettei rakko tyhjene kunnolla, kipuja seksin aikana emättimen suulla sekä seinämissä etenkin pohjalla, kuin puukon viiltoja sekä turvonnutta oloa ja lämmön heittelyä 35.5-37.5 välillä. Nännit ovat olleet kipeät mutta se voi johtua myös pillereiden lopetuksesta. Kävin virtsakokeissa joissa ei näkynyt merkkejä tulehduksesta mutta kuulemma vähän sekaflooraa. Minulla on n. kuukausi sitten ollut polttoa navan kohdalla sekä tykyttävää kipua samassa kohtaa. Siitä vielä kuukausi taakseppäin minulla tuntui rakon kohdalla sekä molemmin puolin alavatsaa viiltoja jolloin jouduin myös virtsakokeisiin joissa ei näkynyt mitään. Papa minulla oli kuukausi sitten. Liittyvätkö nämä kaikki oireet johonkin vakavampaan vai ovatko nämä uudet oireet jotain raskausoireita ? Teatin tein viikko sitten clear blue (?) testillä joka oli nega. Voiko se silti näyttää väärin kun kuukautisetkin olivat vasta joulukuun vikoina päivinä ?
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:06"]
Ap taitaa nyt kyllä vaan provoilla...
[/quote]
Ensimmäisenä kiinnitti tuo huomiota se, kuinka tarkkaan ap jotenkin rekisteröi kaikki mahdolliset kolotukset ja tunnot siellä täällä. Ja kuten joku edellä totesi, esim. migreeni saattaa olla seurausta jostain ihan muusta, esim. stressistä. En tiedä voiko sanoa "hypokondria" tässä yhteydessä, mutta siitäkin paranee kun varaa lääkärille sen ajan ja tutkituttaa itsensä, että voidaan sulkea pois turhat pelot ja huolet.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:06"]
Ap taitaa nyt kyllä vaan provoilla...
[/quote]
Ensimmäisenä kiinnitti tuo huomiota se, kuinka tarkkaan ap jotenkin rekisteröi kaikki mahdolliset kolotukset ja tunnot siellä täällä. Ja kuten joku edellä totesi, esim. migreeni saattaa olla seurausta jostain ihan muusta, esim. stressistä. En tiedä voiko sanoa "hypokondria" tässä yhteydessä, mutta siitäkin paranee kun varaa lääkärille sen ajan ja tutkituttaa itsensä, että voidaan sulkea pois turhat pelot ja huolet.
[/quote]
Mulla on niskojen kanssa kyllä ollut ongelmia ja lääkäri epäillyt että noi migreenioireet voi tulla silloin kun niskat on taas huonommassa kunnossa. Jännä juttu vaan että nää migreenioireet on vasta nyt fysioterapioiden loputtua alkaneet kun niska on jo vähän parempi. Ap
Ja tuohon hypokondriaan; aiemmin en ole hirveästi huolehtinut näistä vaivoista, mutta nyt kun vähän väliä on jotain erilaisia kipuja niin alkaa vähän ihmetyttää. Etenkin nuo kovat kivut pisti pelottamaan ja ne kivut olivat kyllä ihan todellisia. Ap
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:05"]Lopeta jo se jankutus ja mene niihin sukupuolitauti testeihin. Ei ne sulta pois ole. Pitäisi jo aikuisen naisen tietää, että yksikään suhde ei ole turvassa, eikä kaikki ole auttamatta niin kuin mies(tai nainen) sanoo testeissä yms käymisistä ja omasta puhtaudestaan.
[/quote]
En jankuta mutta lääkäri juuri sanoi että testattiin vaikka mitä ja kaikki kunnossa. Pitäisikö soittaa ja kysyä että mitä kaikkea siinä testattiin ? Tai sitten varaan sen gynen jakeskustelen sielä noista.. ja sinulle 27; en todellakaan provoile. Olen jatkuvasti ravannut lääkärissä vaivojeni takia jo kuukausia ja olisi kiva jo pikkuhiljaa tietää että missä mättää. Ap