Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljäs lapsi?

Vierailija
14.01.2015 |

Vauvakuumetta on aina välillä ja olenkin miettinyt jaksaisiko sitä jos tulisi raskaaksi? kolme  lasta siis saatu jo ja nuorin jo 8v, itsellä ikää 32 enkä kovin paljon vanhempana enää lapsia haluaisi....nyt siis jos koskaan mutta mutta...toisaalta elämä nyt ns helpompaa kun laspet jo vanhempia mutta toisaalta kerran täällä eletään ja joka iässä omat ongelmat. 

Tosiaalta mietityttää tulevaisuus miehen kanssa....omia ongelmia parisuhteessa, ei tosin mitään vakavampaa....kokemuksia neljännestä lapsesta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoon parisuhteeseen ehdottomasti ei. Muuten miksi ei. Mulla kolmas pidemmällä ikäerolla vanhempiin lapsiin, nyt vielä vauva. En ole katunut pätkääkään, että elämä meni taas vähän vaikeammaksi - niin ihanaa tää on! Ja helppoahan tää nyt on, kun on vain yksi pieni lapsi. Tavallaan tekisi mieli vielä yhtä, mutta mulla ikää muutama vuosi sua enemmän, enkä halua nyt lyhyttä ikäeroa. Mietityttää myös neljän lapsen menot, harrastukset ja muut. Luulen, että kolme on meille hyvä:)

Vierailija
2/4 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta, ja vähän on jäänyt harmittamaan ettemme tehneet neljättä kuten aikoinaan suunnittelimme. Meillä vaan nuo kolme tulivat sen verran tiiviiseen tahtiin, ettei heti tehnyt mieli neljättä, ja sitten olikin jo liian myöhäistä.

Sinä olet vielä niin nuori, että tuossa tilanteessa ehdottomasti itse haluaisin sen neljännenkin. Ei tarvitse sitten viisikymppisenä harmitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan jos siltä tuntuu. Et tule tehtyä lasta koskaan katumaan, mutta saatat katua ettet tehnytkään.

Vierailija
4/4 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:49"]Siitä vaan jos siltä tuntuu. Et tule tehtyä lasta koskaan katumaan, mutta saatat katua ettet tehnytkään.
[/quote]

Ja miksi ihmeessä alapeukku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan