Charlie Hebdon kansi 15.1.15
En ymmärrä tuosta kannesta mitään, mitä siinä oikein yritetään sanoa?
Kommentit (76)
Tuleeko tuo numero juuri Suomeenkin myyntin?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:53"]Tuleeko tuo numero juuri Suomeenkin myyntin?
[/quote]
Turusta saa.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:53"]
Se on Muhammad, eikä Muhammed.
[/quote]
Ja kuinka niin? Sehän kirjoitetaan alkukielellä arabiaksi, lausutaan hieman maasta riippuen kummallakin tavalla.
[/quote]
Eikun Möhåmmäd.
[/quote]
Mitä väliä?
Turusta saa.
Akateeminen ja Suomalainen kirjakauppa nähtävästi eivät uskaltaneet ottaa Helsinkiin myytäväksi. Jotain reaktioita varmasti pelkäsivät. Ei oikein uskottavia ole nuo "liian nopea aikataulu" selittelyt nykymaailmassa.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 01:02"]
Turusta saa.
Akateeminen ja Suomalainen kirjakauppa nähtävästi eivät uskaltaneet ottaa Helsinkiin myytäväksi. Jotain reaktioita varmasti pelkäsivät. Ei oikein uskottavia ole nuo "liian nopea aikataulu" selittelyt nykymaailmassa.
Kyllä se liian nopea aikataulu on tainnut olla vähän este, jos ei ole ehtinyt. Eri lehdissä kerrotaan, että saa olla todella onnekas, jos saa kopion, eikä sitä ole jokainen halukas kirjakauppa saanut. Britteihin saivat 1000 ja kaikki meni ainakin uutisten mukaan netissä heti.
Mistä tuo Charlie tulee? Joo, lehden nimi on Charlie Hebdo, mutta mitä se tarkoittaa ja mitä tuo "Minä olen Charlie" tarkoittaa?
Mistä tuota saa Helsingissä? Saisiko jostain netistä tilattua?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 01:50"]Mistä tuota saa Helsingissä? Saisiko jostain netistä tilattua?
[/quote]
Tietääkö joku?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 06:40"]
Mitä tarkoittaa Hebdo?
[/quote]
Hebdo=hebdomadaire=viikkolehti
Ei voi kuin nauraa jokaiselle iskussa kuolleelle. Osui kyllä varsin oikeaan osoitteeseen kerrankin. Hyvää satiiria :)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:26"]
http://goo.gl/AeBkMp En ymmärrä tuosta kannesta mitään, mitä siinä oikein yritetään sanoa?
[/quote]
Tuossa piirtäjä itse kertoo kannesta:
http://www.theguardian.com/world/video/2015/jan/13/charlie-hebdo-cartoonist-prophet-muhammad-video