Naiset saatteko orgasmin
Kommentit (50)
Saan…. Kun teen samalla kielelle kivaa
En itse pysty saamaan mutta nautin kyllä siitä kunhan saan sitten hypätä viimein ratsaille
Ap
En. Doggy (oletan, että sitä tarkoitetaan) on sellainen asento jossa en saa orgasmia mitenkään (edes itseäni samalla hyväilemällä). Silti lempiasentoni.
Onhan se kumma kun tätä aina kysytään, saako ja saako. Saakos miehet niin, ettei kalua kosketa? Yhtä typerä kysymys!
No en jos mitään muuta ei ole tapahtunut ennen sitä. Kunnonn esileikin ja alkupanon jälkeen jos asentoa vaihdetaan tähän niin helpostikin. Monelle miehelle tuntuu kuitenkin olevan jotenkin vaikeaa asennon vaihtaminen kesken nainnin, eli siinä asennossa missä aloitetaan niin "jyystetään" loppuun saakka, vaikka olisi kiva pitää muutaman sekunnin tauko, vaihtaa asentoa ja jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kumma kun tätä aina kysytään, saako ja saako. Saakos miehet niin, ettei kalua kosketa? Yhtä typerä kysymys!
Jopas sitä ollaan herkillä :D
No tässähän naiet vastailleet. Revi siitä. Eipä ole tullut saatua ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas sitä ollaan herkillä :D
Typerin ja halpamaisin vastaus ikinä.
Kova pala miehille, näköjään. Mutta ei hätää, naiset saavt kyllä orgasminsa muutoinkin, jos vain miehet haluavat antaa,,vaikka kuinka paljon.
Saan takaapäin naidessa helpoiten yhdynnässä orgasmin. Miehen ylöspäin käyrä penis hankaa just oikeaan paikkaan siinä. Toinen hyvä asento saamisen kantilta on se, että makaan mahallani ja mies on selkäni päällä. Onko sille asennolle muuten nimeä? Tietääkö joku?
Saan kyllä ja sainkin ensimmäisen orgasmin koskaan toisen ihmisen (mies) kanssa just nimenomaan takaapäin..eikä mennyt siitä kauaa kun ymmärsin, että se että mä saan vaatii sen että yhdyntä on raju...ja mies kestää siinä suhteellisen kauan..
Saan ja helposti saankin jos miehellä on mitä antaa
Vierailija kirjoitti:
Kova pala miehille, näköjään. Mutta ei hätää, naiset saavt kyllä orgasminsa muutoinkin, jos vain miehet haluavat antaa,,vaikka kuinka paljon.
Kyllä, miehen kädestä vain saa orgasmini tulla.
Muu on porttoilua.
No nythän rupes naiset saamaan! Varmaankin miehet itse kirjoittavatkin. Superia!
Löyty ne maagiset ihme pisteet pillusta, kummallista.
Pisteet joita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
No nythän rupes naiset saamaan! Varmaankin miehet itse kirjoittavatkin. Superia!
Löyty ne maagiset ihme pisteet pillusta, kummallista.
Pisteet joita ei ole.
?
T. 12/16, N32
Juu, ainoastaan takaapäin saan orgasmin yhdynnässä edellyttäen, että mies on nuollut ensin, olen saanut aikaisemmin orgasmin ja/tai olen muuten hyvin kiihottuneessa tilassa.
Miehellä aika ylöspäin kaartuva penis, auttaa varmaankin hankaamaan juuri oikeaan kohtaan kuten joku aikaisemmin mainitsikin.
Mut varmaan teilataan kun miehenä vastaan mutta:
Oman naisystävän kanssa saadaan hänelle orgasmeja takaapäin kun hän joko pitää polvet tiukasti yhdessä (sängyllä) tai seisoo jalat polvia myöten ristissä (seisaallaan) ja pyllistää tosi reilusti. Mun pitää oikea kulma ja oikea nopeus löytää ja pitää se kokoajan.
Kauan siis meni sillä ettei saanut orgasmeja takaapäin mutta nykyään saa kun tehdään se noin.
Ihan sillä kerron että jos joku haluaa kokeilla josko se auttaisi saamaan orgasmin.
Ei mulla muuta.
Onhan helpommatkin tavat, kuin tuommoiset miehen mieliksi yrittämällä yritetyt. Ihan vaan klitorista hieronta tai nuolenta, eipä mene montaa aikaa siihen. kun saan huikean orgasmin!
En