Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!

Vierailija
13.01.2015 |

Keskustelua kehiin... :)

Kommentit (4307)

Vierailija
681/4307 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologiassa kuitenkin käsitellään ihmisen tunne- ja motivaatiojärjestelmää yms. hyvinkin seikkaperäisesti, ja itsereflektioon kykenevä ihminen kyllä saa siitä paljonkin (itse)ymmärrystä ja ymmärrystä ihmisten välisen vuorovaikutuksen jäsentämiseen ja ymmärtämiseen. Tietoisuus ja ymmärrys asioista helpottaa itseymmärrystä, toisen ihmisen ymmärtämistä sekä vuorovaikutusta. Silloin yhdistyy järki ja tunteet, sillä kummatkin toimivat yhteydessä toisiinsa tasapainoiselle ihmisellä. 

Vierailija
682/4307 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi Miia voi olla noin epävarma itsestään??? Jos olisin Olli en jaksaisi tuota tenttaamista ja kiukuttelua, menis fiilis koko naiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/4307 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin varmaan ahdistaisi Miiana jos teot puhuu toista ( ilmeisesti paljon läheisyyttä) ja sitten kuitenkin aina sama lause " en tiedä vielä kiinnostaako". En mäkään jaksaisi tollaista jihme ahkailua kauaa katsoa.

Vierailija
684/4307 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakso jaksolta alkaa tuntua, että tuotantotiimin tarkoituksena on alunperin ollut "lipsauttaa" julkisuuteen vain, että pariskunnista yksi on eronnut, ja jaksojen perusteella katsojien pitäisi veikata Ollia ja Miiaa. Sitten viimeisessä jaksossa olisikin paljastunut jymy-yllätys, kun eronnut pari oliki Pia ja Jussi. Nyt tuntuu turhankin alleviivaavalta nuo pätkät, joissa Esa ja Viola köllöttelevät riippumatoissa, Jussi ja Pia kävelevät käsikädessä festareilla ja Olli ja Miia viettävät viikonloppua erillään.

Vierailija
685/4307 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jihme ahkailua = ihme jahkailua :D :D

Vierailija
686/4307 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi on niin vaivaantunut tossa omassa liitossaan. Elämänjanallakin mainosteli vaan Mäntsälää ja lapsuuttaan, ohitti ensimmäisen avioliittonsa kokonaan, ja kakisteli loppuun " toivotavasti samaan suuntaan tässä mennään...NOT"

Vierailija
687/4307 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin Miiaa. Hänellä on paljon huonoja kokemuksia ja äijä vaan naureskelee ja jalkatreeni jotain emättimen juttua.

Vierailija
688/4307 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 16:51"]

Minä kiinnitin huomioni tuossa klipissä lähinnä noihin Miian järjettömän pitkiin ripsenpidennyksiin.. eikö voisi vähän luonnollisemmat laittaa, tai olla ihan omilla ripsillä.

[/quote]

Itseasiassa näyttivät enemmänkin tekoripsiltä jotka musta ainakin juhlissa on ok. 

Mulla on ystävä, joka vaatii aina pieniä juttuja mieheltää. "Mikset yllätä mua" "Toisit joskus kukkia" "Vie mut shoppailemaan". Luulisi tollasen olevan aika raskasta miehellekin, koska musta tuollaisten asioiden ei tarvitse olla itsestäänselvyys suhteessa. Tai että mieheltä vaaditaan kuuta ja tähtiäjoista itse sitten nauttii.

Välillä mietin että pitäisikö sitä omalta mieheltäkin tuollaisia pyytää ja jos pyydän niin mies kyllä sanoo että rakastaa kyllä vaikkei joka päivä jaksa fanfaarein sitä todistaa. Mukavaahan on jos sellaisen miehen löytää, mutta että pyytää tuollaisia asioita on vähän meh?

Miiakin on ehkä tuontyyliseen käyttäytymiseen tottunut. 

[/quote]

Mun mielestä saa pyytää. On niitäkin jotka naama pitkänä mököttää eikä koskaan avaa suutaan ja sano mitä haluaa. Mies ei ole ajatuksenlukija. Ja on se ihan parisuhteeseen panostamista että näkee vähän vaivaa toisen eteen. Sama tietysti vastavuoroisuuden periaatteella toisinkin päin. 

Vierailija
689/4307 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:02"]

Kyllä muakin varmaan ahdistaisi Miiana jos teot puhuu toista ( ilmeisesti paljon läheisyyttä) ja sitten kuitenkin aina sama lause " en tiedä vielä kiinnostaako". En mäkään jaksaisi tollaista jihme ahkailua kauaa katsoa.

[/quote]

Olli on ehkä sellainen, että kun hän ilmaisee sen kiinnostuksensa Miialle, niin se tarkoittaa että pysytään yhdessä hamaan tappiin asti. Aika iso askel. Hän haluaa olla varma. Ja sitä Miia ei ymmärrä. En kyllä ymmärrä, miten Miia voi tietää muutaman viikon jälkeen, että Olli on hänen elämänsä mies, se jonka kanssa vanhetaan yhdessä ja saadaan lapset jne. 

Vierailija
690/4307 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:53"]Miian kaveriporukka, jutunaiheet ja tapaamisten tunnelmat on semmoset, etten koskaan haluais vahingossa joutua tommosiiin tilanteisiin. 
[/quote]

Oli kyllä melkoinen Sinkkuelämää-jakson toisinto tuo kaverien tapaaminen. Samanlaista pinnallista jauhamista ja itsensä jalustalle nostamista. "Mä haluan/mä ansaitsen/mä en saa siltä mitään..."

Vierailija
691/4307 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:02"]Kyllä muakin varmaan ahdistaisi Miiana jos teot puhuu toista ( ilmeisesti paljon läheisyyttä) ja sitten kuitenkin aina sama lause " en tiedä vielä kiinnostaako". En mäkään jaksaisi tollaista jihme ahkailua kauaa katsoa.
[/quote]
Nehän on olleet, mitä, kaksi viikkoa vasta kimpassa. Ei siinä ajassa vielä välttämättä oikein osaa muodostaa mielipidettä siitä meinaako olla loppuikänsä tuon ihmisen kanssa.

Vierailija
692/4307 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollilla on aika turha tossa vaiheessa jarrutella. Aivan kuin sille ois heti häiden jälkeen iskenyt paniikki siitä, että mitä tuli tehtyä. Ottais nyt rennosti ja tutustuis toiseen, eikä pakenisi. Kyllä muakin ottais naisena päähän. Nuo muuthan on selkeesti lähteneet katsomaan avoimesti, mitä tapahtuu ja millaista olla yhdessä. Tää Olli vaan jahkaa ja jahkaa, ois jahkannut, ennen kuin suostui ohjelmaan. Olisi reilua toista kohtaan.

Vierailija
693/4307 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:02"]Kyllä muakin varmaan ahdistaisi Miiana jos teot puhuu toista ( ilmeisesti paljon läheisyyttä) ja sitten kuitenkin aina sama lause " en tiedä vielä kiinnostaako". En mäkään jaksaisi tollaista jihme ahkailua kauaa katsoa.
[/quote]

Täytyy kuitenkin muistaa, että tässä kohtaa he ovat tunteneet toisensa vasta pari viikkoa. Ei kai se ole ihmekään, jos siinä vaiheessa ei ole vielä varma tunteistaan.

Vierailija
694/4307 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:54"]

Olli on jotenkin halvaantunut. Luulen että se pelkää tai on rakastunut, mutta ei osaa osoittaa mitään tunteita tai jotain.

[/quote]

Kuinniin? Ollihan niin mielellään kuunteli Miian vuodatuksia ja vastasi niihin empaattisesti ja asian ymmärtämistä osoittaen "okei". Ja vieläpä kaksi kertaa. Vaikuttavaa.

Vierailija
695/4307 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:03"]Jakso jaksolta alkaa tuntua, että tuotantotiimin tarkoituksena on alunperin ollut "lipsauttaa" julkisuuteen vain, että pariskunnista yksi on eronnut, ja jaksojen perusteella katsojien pitäisi veikata Ollia ja Miiaa. Sitten viimeisessä jaksossa olisikin paljastunut jymy-yllätys, kun eronnut pari oliki Pia ja Jussi. Nyt tuntuu turhankin alleviivaavalta nuo pätkät, joissa Esa ja Viola köllöttelevät riippumatoissa, Jussi ja Pia kävelevät käsikädessä festareilla ja Olli ja Miia viettävät viikonloppua erillään.
[/quote]

Jymy-yllätys?! Anteeksi nyt vaan, mutta en voi ymmärtää miten huono ihmistuntemus täytyy olla, jos ei näe miten tuhoon tuomittu tuo Jussin ja Pian juttu on. Suhteessa ei ole minkäänlaisia aitoja lämpimiä tunteita tai läheisyyttä, ainakaan Jussin puolelta. Voiko joku olla niin sokea, että luulee tuota tukahdutetun pettymyksen, inhon ja ärtymyksen täyttämää suhdetta hyväksi parisuhteeksi? Jessus sentään.

Vierailija
696/4307 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Miia kyllä muodostaa sen löyhän hirtensä ihan itse... Eihän normaalistikaan voi heti tietää ihmisestä, että toimiiko vai ei.

Vierailija
697/4307 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:54"]

Olli on jotenkin halvaantunut. Luulen että se pelkää tai on rakastunut, mutta ei osaa osoittaa mitään tunteita tai jotain.

[/quote]

Kuinniin? Ollihan niin mielellään kuunteli Miian vuodatuksia ja vastasi niihin empaattisesti ja asian ymmärtämistä osoittaen "okei". Ja vieläpä kaksi kertaa. Vaikuttavaa.

[/quote]

Okei. Okei. Tosi vakuuttavaa ja romanttista.

Vierailija
698/4307 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:08"]

Ollilla on aika turha tossa vaiheessa jarrutella. Aivan kuin sille ois heti häiden jälkeen iskenyt paniikki siitä, että mitä tuli tehtyä. Ottais nyt rennosti ja tutustuis toiseen, eikä pakenisi. Kyllä muakin ottais naisena päähän. Nuo muuthan on selkeesti lähteneet katsomaan avoimesti, mitä tapahtuu ja millaista olla yhdessä. Tää Olli vaan jahkaa ja jahkaa, ois jahkannut, ennen kuin suostui ohjelmaan. Olisi reilua toista kohtaan.

[/quote]

Ehkä ne muutkin jahkaavat. Se ei vain tule ilmi, kun parin kumpikin osapuoli jahkaa. Miia jankkaa ja haluaa varmuutta, mutta Olli ei voi valehdella ja sanoa että olen kanssasi loppuelämän, kun hän ei sitä tiedä. 

Vierailija
699/4307 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään ollista koko ajan enemmän. Se on just tuommoinen rento. Osaa bilettää mutta ei oo mikään pelle. Tottakai se haluaa ensin kuulostella ennen kuin tietää mitä haluaa loppuelämältä.

Ja Jussi juo punaista maitoa!! Yök.

Vierailija
700/4307 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia dominoi aina noita keskusteluja. Ollin elämänkerran osalta jäi paljon asioita pois, olisi ollut kiva kuulla nosita ulkomaanjutuista häneltä, kun Olli kuitenkin on asunut Indonesiassa ja myös Saksassa. Jäi nyt tuosta semmonen kuva että Olli on vaan pyörinyt elämänsä Lahdessa, kun Miia puolestaan heilunut ympäri maailmaa. Muutenkin Miian pitäisi oppia kuuntelemaan Olli, tuossa lopussa puhui vaan törkeästi Ollin päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi